åååååååå&# 229;ååååå,,,, DEILIG!! hu er nice....
Christ. Greit at dama er stram, men når hun går og løper som at hun har verdensstørste kaktus under
armene så blir det bare feil alt sammen....
SCP
Hehe, ja, løpestilen var litt komikveld.Opprinnelig skrevet av SCPlayer
keo
Opprinnelig skrevet av *keo*
Hehe trur det ble noe feil her jaja.. Pauline er kul hun men er enig i at hu gjør for mye ut av det, hu virker litt bitch til tider, litt stor på det kanskje, men hva vet jeg? Jeg kjenner ho jo ikke, kan vel virke litt annerledes jeg også er jeg redd hehe... Sjekk ut Joanie Laurer!!! DET ER KUUULT DET...og voldsomt!! heh..
Hehe ja hun virker litt bitch av og til. Men det gir meg bare enda mer lyst i bøye hun ned og ta tak i håret og *******. Um, jeg mener, vaske det![]()
Din skitne tøs!
Anyway, godt du la dama her og ikke på eyecandy.
Folk ler av meg fordi jeg er annerledes. Jeg ler av dem fordi de er like hahaha
hehe ja jeg er nå detOpprinnelig skrevet av Petra Pan.
![]()
Mmmm, nice. Men hun både går og løper som om hun var en mann på 110kg med en lammelse i høyrearmen.![]()
Synes ikke hun er noe spes jeg...
Untatt løpinga, den er spes!haha
![]()
Pen kropp. Men koppsdelen mellom ørene justerer ned helhetsinntrykket markant![]()
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Virket ikke som den skarpeste kniven i skuffen nei![]()
Og hva var greia med den løpinga? Det så jo ikke lurt ut!
Ser ut som hun må drite noe jævlig når hun løper.. Jeg som SYNTES hun var deilig før..
Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

-
Huff, jeg gikk nok litt i baklås når jeg så hennes opptreden i slankekrigen. Det hun hadde trengt, er nok litt konstruktiv rådgivning.Opprinnelig skrevet av snupp
Grunnen til at hun løper så rart kan like godt være fordi hun blir filmet - at hun prøver å stramme seg opp og vise fram biceps+kroppsholdning underveis, i stedet for å løpe normalt.
Og hadde hun fokusert mindre på seg selv gjennom hele filmen, ville hun blitt mye flottere. IMO.
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

gidder ikke lese alle innlegga men vil bare si at hun ikke gav meg noe "hard on"
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
http://www.youtube.com/watch?v=_rwG9...elated&search=
Hehe, her har vi en PAULA...ikke Pauline, men desto verre. Sjekk ryggen! Tror NK hadde solgt seilbåten for henne.![]()
Ellers var dama litt stiv i kroppen![]()
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
Selger jeg båten så er det for å kjøpe en annen båt , ikke noen damegreier.Opprinnelig skrevet av Meatlump
![]()
Hehe Meatlump er ikke klar over Fru Byggeren som var her før, er minst er like godt trent som Nordin,...mener jeg å huske.
Like muskulært utviklet og stor vet jeg ikke hun har vært i nærheten av men hvis det er noe den kjerringa kan så er det å deffe heheOpprinnelig skrevet av Rock
Sist endret av NK; 04-05-07 kl 07:08
Tittet tilfeldigvis innom bloggen hennes .. Mye bra info:
Heavy training build muscle, but sloppy form does too. You can cheat and get muscle. However, the muscle tissue built might not look as great as if you paid attention to details. It’s not just LIFTING weights, it’s FEELING the weight so it hits the right area.2. Forgetting that the fat burning zone doing cardio is not challenging for your body. You are just doing your time. You need to kick it up regularly or your body will get used to the routine. If it gets used to it you will see no further progress.I’m a chewing gum addict, you all know I am… And it is ALL GOOD!!! Because I found the aspartame free ones so I can chew as many packs as I want without worrying about the potential side effects of aspartame use…You don’t lose fat even though you train cardio once a day? Hm, try two times a day for three months and you’ll see…FRUIT – oh yes, I know people hate when I mention I think fruit is overrated. Vegetables are always healthier than fruit, fruit has usually double or triple the amount of calories. And it is sweet. You think that is what you get the best results from?….
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Det sykeste er og blir rådet om å spise flere kilo grønnsaker hver dag![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Hehe .. er det fighter diet?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Omtrent samme proteinmengde som psmf med så mye grønnsaker + regelmessig oppkarbing er vel oppskriften ja.
Hun skriver faktisk noen litt småinteressante innlegg.
"Pain is not suffering, pain is an overpass leading to greater achievements."
Haha, hardc000re.
Flott jente![]()
hvorfor har hun på seg fotballsko på gymmet?
Prøver å finne formen igjen!
kanskje hun bare stakk inn på gymmet for å ta en kjapp pumpeøkt etter trening?
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Så hva inneholder de i stedet?Because I found the aspartame free ones so I can chew as many packs as I want without worrying about the potential side effects of aspartame use…
wat
Sikkert sukralose, som dreper stakkars fisken i stedet
Som egentlig er ganske ironisk med tanke på at Pauline er en ganske høylytt miljøforkjemper.
Jeg vil forgripe meg på den damen derOm og om igjen.
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
denne dama hadde kardio når vi var på Golds, med egen erfaring på hvor irriterende det er når folk forstyrrer i økta så valgte vi og ikke gå bortmen det var kjekt å se henne! bleik å blodrippa hehe
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Synes dama er flott jegAll respekt for hva hun har fått til med kroppen sin. Hun bor jo i Amerika og der er det jo show for alle penga....... Og show må man sikkert ha for å kunne markedsføre seg selv mest mulig
Som person har hun nok blitt preget av sitt liv tenker jeg
Og det har vi jo alle
![]()
Ser på Facebook at Pauline Nordin har lagt ut nye bilder Welcome to Facebook - Log In, Sign Up or Learn More
Synes hun har fått mye mindre masse enn det hun har hatt før? Eller er det bare jeg som ser helt feil?
Jeg tror så mye, men vet egentlig veldig lite...
Det visuelle henger litt sammen med dagsform osv. Hun er nok ikke skikkelig pumpet opp der.. Hun kan ha hatt en lang flyreise bak seg. Kanskje ho ikke har fått trent skikkelig siste dagene. I verste fall ikke spist ordentlig Sånn er det med meg også: hører ofte at jeg har blitt mindre. For så neste dag høre at jeg må opp på scenen! Det preller av for å si det sånn hehe.
![]()
Hun skrev på bloggen sin for en tid tilbake at hun hadde tenkt å "trene seg ned" for å bli mer nett og feminin. Men det var i 2009 eller noe sånt. Kan være at hun har ombestemt seg siden det![]()
Hun kommer nok til å tjene mer penger på formen der vil jeg anta. Langt større spekter av husmorfitness-blader og CLA-distributører som kommer til å hyre henne for promotering.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Sant. Hun er ikke så dum hun selv om hu er svensk hehe
My body responded fast. I now moved less weight but made it way heavier. But I was not into more size, I did not like to dress up, I did not feel that feminine anymore, I felt my body let me down, had fooled me, because how the heck could I grow on a strict diet? I never ate too much! I did a lot of cardio! Still I grew! I was frustrated. I did all kinds of fat measure tests, gold standard dexa scan as well as calipers to see if I gained fat, but no, I was LEAN. Super lean…. So I decided to reduce my size to my comfort weight 115.
Ja huff, man får aldri det man vil ha!
www.mthereseo.blogg.no
Man vet jo ikke hva man trives med før man har prøvd......... Det er jo via erfaringer vi får viten og vidsom![]()
Jeg tror så mye, men vet egentlig veldig lite...