+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 48 av 48

Tråd: Pauline Nordin

Superior newbie crypted har en flott utstråling crypted sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    29
    åååååååå&# 229;ååååå,,,, DEILIG!! hu er nice....

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Christ. Greit at dama er stram, men når hun går og løper som at hun har verdensstørste kaktus under
    armene så blir det bare feil alt sammen....

SCP

Medlem *keo* is on a distinguished road *keo* sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av SCPlayer
    Christ. Greit at dama er stram, men når hun går og løper som at hun har verdensstørste kaktus under
    armene så blir det bare feil alt sammen....

SCP
    Hehe, ja, løpestilen var litt komikveld.
    keo

Kliss nytt medlem leonore is on a distinguished road
    Ble medlem
    08-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av *keo*
    Hehe, ja, løpestilen var litt komikveld.

Kliss nytt medlem leonore is on a distinguished road
    Ble medlem
    08-2006
    Hehe trur det ble noe feil her jaja.. Pauline er kul hun men er enig i at hu gjør for mye ut av det, hu virker litt bitch til tider, litt stor på det kanskje, men hva vet jeg? Jeg kjenner ho jo ikke, kan vel virke litt annerledes jeg også er jeg redd hehe... Sjekk ut Joanie Laurer!!! DET ER KUUULT DET...og voldsomt!! heh..

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hehe ja hun virker litt bitch av og til. Men det gir meg bare enda mer lyst i bøye hun ned og ta tak i håret og *******. Um, jeg mener, vaske det

MOAHAHAAAA!!! Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Din skitne tøs!

Anyway, godt du la dama her og ikke på eyecandy.
    Folk ler av meg fordi jeg er annerledes. Jeg ler av dem fordi de er like hahaha

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Petra Pan.
    Din skitne tøs!

Anyway, godt du la dama her og ikke på eyecandy.
    hehe ja jeg er nå det

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Mmmm, nice. Men hun både går og løper som om hun var en mann på 110kg med en lammelse i høyrearmen.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Medlem steinmm har en flott utstråling steinmm sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    27
    Synes ikke hun er noe spes jeg...
    Untatt løpinga, den er spes! haha
    Bææææ....
    Min profil
    "Don't hate the player, hate the game"

dr. fatkins tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Pen kropp. Men koppsdelen mellom ørene justerer ned helhetsinntrykket markant
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Medlem kimes er et navn kjent av alle kimes er et navn kjent av alle kimes er et navn kjent av alle kimes er et navn kjent av alle kimes er et navn kjent av alle kimes er et navn kjent av alle kimes sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    33
    Virket ikke som den skarpeste kniven i skuffen nei
    Og hva var greia med den løpinga? Det så jo ikke lurt ut!

Bronse Member Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Ser ut som hun må drite noe jævlig når hun løper.. Jeg som SYNTES hun var deilig før..
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

Silver Member snupp har slått av rykte
    Ble medlem
    01-2005
    -

dr. fatkins tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Sitat Opprinnelig skrevet av snupp
    Hun har et pent ansikt, på en bra kropp som hun beveger ganske rart..
    Hun virket veldig bitch i slankekrigen, men i andre sammenhenger virker hun hyggelig og grei
    Huff, jeg gikk nok litt i baklås når jeg så hennes opptreden i slankekrigen. Det hun hadde trengt, er nok litt konstruktiv rådgivning.

Grunnen til at hun løper så rart kan like godt være fordi hun blir filmet - at hun prøver å stramme seg opp og vise fram biceps+kroppsholdning underveis, i stedet for å løpe normalt.

Og hadde hun fokusert mindre på seg selv gjennom hele filmen, ville hun blitt mye flottere. IMO.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Silver Member - III Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av
    Ble medlem
    03-2004
    gidder ikke lese alle innlegga men vil bare si at hun ikke gav meg noe "hard on"
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Silver Member - III Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    http://www.youtube.com/watch?v=_rwG9...elated&search=

Hehe, her har vi en PAULA...ikke Pauline, men desto verre. Sjekk ryggen! Tror NK hadde solgt seilbåten for henne.

Ellers var dama litt stiv i kroppen
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av Meatlump
    http://www.youtube.com/watch?v=_rwG9...elated&search=

Hehe, her har vi en PAULA...ikke Pauline, men desto verre. Sjekk ryggen! Tror NK hadde solgt seilbåten for henne.

Ellers var dama litt stiv i kroppen
    Selger jeg båten så er det for å kjøpe en annen båt , ikke noen damegreier.

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Hehe Meatlump er ikke klar over Fru Byggeren som var her før, er minst er like godt trent som Nordin,...mener jeg å huske.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock
    Hehe Meatlump er ikke klar over Fru Byggeren som var her før, er minst er like godt trent som Nordin,...mener jeg å huske.
    Like muskulært utviklet og stor vet jeg ikke hun har vært i nærheten av men hvis det er noe den kjerringa kan så er det å deffe hehe
    Sist endret av NK; 04-05-07 kl 07:08

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    Like muskulært utviklet og stor vet jeg ikke hun har vært i nærheten av men hvis det er noe den kjerringa kan så er det å deffe hehe
    Fruen din er i hvertfall sterk - det vet jo alle som har sett henne gå løs på vektene
    Sist endret av NK; 04-05-07 kl 07:08

TEAM BODYTECH

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    fant noen bilder......
    Vedlagte bilder
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Tittet tilfeldigvis innom bloggen hennes .. Mye bra info:

Heavy training build muscle, but sloppy form does too. You can cheat and get muscle. However, the muscle tissue built might not look as great as if you paid attention to details. It’s not just LIFTING weights, it’s FEELING the weight so it hits the right area.
    2. Forgetting that the fat burning zone doing cardio is not challenging for your body. You are just doing your time. You need to kick it up regularly or your body will get used to the routine. If it gets used to it you will see no further progress.
    I’m a chewing gum addict, you all know I am… And it is ALL GOOD!!! Because I found the aspartame free ones so I can chew as many packs as I want without worrying about the potential side effects of aspartame use…
    You don’t lose fat even though you train cardio once a day? Hm, try two times a day for three months and you’ll see…
    FRUIT – oh yes, I know people hate when I mention I think fruit is overrated. Vegetables are always healthier than fruit, fruit has usually double or triple the amount of calories. And it is sweet. You think that is what you get the best results from?….
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

MHG
    MHG er aktiv nå
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Det sykeste er og blir rådet om å spise flere kilo grønnsaker hver dag
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Hehe .. er det fighter diet?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

MHG
    MHG er aktiv nå
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Omtrent samme proteinmengde som psmf med så mye grønnsaker + regelmessig oppkarbing er vel oppskriften ja.

PKMN PROFESSOR discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Hun skriver faktisk noen litt småinteressante innlegg.

"Pain is not suffering, pain is an overpass leading to greater achievements."

Haha, hardc000re.

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2010
    Flott jente

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2010

Medlem cris is on a distinguished road cris sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    33
    hvorfor har hun på seg fotballsko på gymmet?
    Prøver å finne formen igjen!

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    kanskje hun bare stakk inn på gymmet for å ta en kjapp pumpeøkt etter trening?
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

PKMN PROFESSOR discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline sin avatar
    Ble medlem
    02-2010

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Because I found the aspartame free ones so I can chew as many packs as I want without worrying about the potential side effects of aspartame use…
    Så hva inneholder de i stedet?
    wat

MHG
    MHG er aktiv nå
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Sikkert sukralose, som dreper stakkars fisken i stedet

Som egentlig er ganske ironisk med tanke på at Pauline er en ganske høylytt miljøforkjemper.

Ble medlem
    02-2010
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Sikkert sukralose, som dreper stakkars fisken i stedet

Som egentlig er ganske ironisk med tanke på at Pauline er en ganske høylytt miljøforkjemper.
    Nope, 100% Xylitol.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Jeg vil forgripe meg på den damen der Om og om igjen.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Kliss nytt medlem Olagutten is on a distinguished road
    Ble medlem
    06-2009
    Alder
    29

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    denne dama hadde kardio når vi var på Golds, med egen erfaring på hvor irriterende det er når folk forstyrrer i økta så valgte vi og ikke gå bort men det var kjekt å se henne! bleik å blodrippa hehe
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Medlem Lillian is a jewel in the rough Lillian is a jewel in the rough Lillian is a jewel in the rough Lillian is a jewel in the rough Lillian is a jewel in the rough Lillian sin avatar
    Ble medlem
    03-2011
    Alder
    46
    Synes dama er flott jeg All respekt for hva hun har fått til med kroppen sin. Hun bor jo i Amerika og der er det jo show for alle penga....... Og show må man sikkert ha for å kunne markedsføre seg selv mest mulig Som person har hun nok blitt preget av sitt liv tenker jeg Og det har vi jo alle

Medlem Lillian is a jewel in the rough Lillian is a jewel in the rough Lillian is a jewel in the rough Lillian is a jewel in the rough Lillian is a jewel in the rough Lillian sin avatar
    Ble medlem
    03-2011
    Alder
    46
    Ser på Facebook at Pauline Nordin har lagt ut nye bilder Welcome to Facebook - Log In, Sign Up or Learn More

Synes hun har fått mye mindre masse enn det hun har hatt før? Eller er det bare jeg som ser helt feil?
    Jeg tror så mye, men vet egentlig veldig lite...

Bronse Member John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn sin avatar
    Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Det visuelle henger litt sammen med dagsform osv. Hun er nok ikke skikkelig pumpet opp der.. Hun kan ha hatt en lang flyreise bak seg. Kanskje ho ikke har fått trent skikkelig siste dagene. I verste fall ikke spist ordentlig Sånn er det med meg også: hører ofte at jeg har blitt mindre. For så neste dag høre at jeg må opp på scenen! Det preller av for å si det sånn hehe.

MHG
    MHG er aktiv nå
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Hun skrev på bloggen sin for en tid tilbake at hun hadde tenkt å "trene seg ned" for å bli mer nett og feminin. Men det var i 2009 eller noe sånt. Kan være at hun har ombestemt seg siden det

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hun kommer nok til å tjene mer penger på formen der vil jeg anta. Langt større spekter av husmorfitness-blader og CLA-distributører som kommer til å hyre henne for promotering.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Bronse Member John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn sin avatar
    Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Sant. Hun er ikke så dum hun selv om hu er svensk hehe

MHG
    MHG er aktiv nå
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    My body responded fast. I now moved less weight but made it way heavier. But I was not into more size, I did not like to dress up, I did not feel that feminine anymore, I felt my body let me down, had fooled me, because how the heck could I grow on a strict diet? I never ate too much! I did a lot of cardio! Still I grew! I was frustrated. I did all kinds of fat measure tests, gold standard dexa scan as well as calipers to see if I gained fat, but no, I was LEAN. Super lean…. So I decided to reduce my size to my comfort weight 115.

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Ja huff, man får aldri det man vil ha!
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    03-2011
    Alder
    46
    Man vet jo ikke hva man trives med før man har prøvd......... Det er jo via erfaringer vi får viten og vidsom
    Jeg tror så mye, men vet egentlig veldig lite...

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.