+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Pumping Iron 2

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28

Pumping Iron 2

Alle her har vel sett pumping iron mang en gang. Men har noen sett pumping iron 2?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Medlem Avsluttet konto har en flott utstråling Avsluttet konto sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    25
    fins den altså... kult
    Jay Cutler as president

Ble medlem
    11-2005
    Alder
    25
    gi meg en dag så skal jeg fortelle deg
    Jay Cutler as president

Gold Member aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    23
    Hvis det er denne du sikter til, vil jeg tro at de færreste har fått med seg den
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92
    Jeg er 15 år, har stil og liker biler. Klart jeg liker rap og hip/hop!

Ble medlem
    11-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av aion
    Hvis det er denne du sikter til, vil jeg tro at de færreste har fått med seg den
    *ler* nice
    Jay Cutler as president

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    PI2 the women , jeg har den , har også PI2 med Arnold

Gamle kuriosistets filmer , ikke noe å se men greie å ha i samlinga

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Syns Pumping Iron 2 the women var litt artig jeg.
    Pumping Iron 2 med arnold? er det den Total "et eller annet" filmen? Dokumetaren om den siste konkurransen hans?

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Det er vel den total ette eller annet om konkurransen i 1980 eller noe

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Total Rebuild heter den. IKKE Pumping Iron 2. Den handler som NK sier om olympia i 1980 og forbredelsene til konkurransen

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Det er jo disse som er skikkelige bodybuildingfilmer. PI, The Comeback/Total Rebuild, Stand Tall. Personlig synes iallefall jeg at disse er de beste jeg har sett. PI er jo så klart the cream of the crop.
    Noen som har sett noe bedre?

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.