Hva sier arnold i pumping iron? at han snakker med alle konkurrentene og gir de dårlige råd? hehe. Eller jeg som hører feil?
Hva sier arnold i pumping iron? at han snakker med alle konkurrentene og gir de dårlige råd? hehe. Eller jeg som hører feil?
Jo stemmer det. Hører vel han forteller om han fyren han fikk til å hyle og skrike når han skulle posere? Han ble kasta av scenen, hehe.
It`s time to put some hussle behind this muscle.
Husk at Pumping Iron er casted. Dvs, ikke ekte. Det ER en spillefilm.
F.eks når Arnold sitter og forteller at Franco er som hans sønn, og han er faren. Franco sitter egentlig bak kamera og holder på å le seg i hjel.
Arnold: "What did you say Lou?"
Lou: "Im trying to train here Arnold"
LOL klassiker.
hehe. men hvorfor sitter han og røyker pot på sin spillefilm da?
Tror ikke akkurat det var noe nytt for ham å bruke stimulerende midler.
Tror du?
Nei, men når dette var planlagt så viste han jo at det ble dårlig PR for ham vel?
Tok jo mange mange år før han fortalte om sitt AS bruk?
Tror neppe det ga han noe dårlig PR. Ikke før han nå skulle bli guvernør ihvertfall, da var det jo bra materiale for hets kampansjer. Men Arnold er Arnold. Han bare tar et langt drag av sigaren og sier:
"Jaaa, Ai smokeed some weed. Så wat? Ai will doo it agen tonait"
Arnold var åpen om dette grunnet han mente at han var NR.1, uovervinnelig og kunne gjøre som han ville. Andre kunne mene og si hva de ville om han...
Primo mentalitet, screw alle hehe.
Det fungerte tydeligvis for han. Han har jo litt penger å rutte med, (tidligere) vakker kone, unger, og er nå guvernør.
Så når selveste ronnie går rundt og skriker yeah budy og leight weights er han egentlig ikke tilbakestående?=P eller er det ikke en "spillefilm"
De "Moderne" treningsvideoene er ikke laget på samme måte.
På den tiden når Pumping Iron ble laget så var de "inn" å lage slike filmer.
Visst du har fulgt med på Tv-Norge i det siste så har de sendt en del av de. Da bl.a noe "Stripper" convention og noe håndbak greier. Alle ser ut som en dokumentar, men samtidig så er det en del planlagt ting.
F.eks, jeg vet ikke om du husker "den forsvunnet tskjorten" fra pumping iron? Hele sekvensen med Robbie Robinson og gjengen som kaster fotball ble filmet ETTER Mr.Olympia, slik at det ser ut som om han planlegger å ta skjorte under Mr.Olympia. SLik at det skal bli en storyline.
HÆ???jeg har pumping iron..ser ikke noe om hasj røykingen...Visste heller ikke det var spillefimmen det kan det ikke ha hvert hele tiden...
Flexus, Arnold ble spurt i hytt og pine om steorider og han svarte at han brukte dem, han har sagt det på tv, i bøkene sine, og seminarer, han sa det allerede slutten av 60tallet offentlig, noe som er egentlig positivt.
RockyRock