+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Roald Stisen

MOAHAHAAAA!!! Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27

Roald Stisen

Ok, her kommer et litt merkelig spørsmål
    Noen som vet hvor jeg kan finne bilder av Roald fra hans glansdager? Det var jo før internettens tid, så jeg får ikke noe opp når jeg søker.
    Hadde vært morro å se hvor bra han var, det er jo en veldig hyggelig mann
    Folk ler av meg fordi jeg er annerledes. Jeg ler av dem fordi de er like hahaha

Superior newbie Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Merkelig at det finnes så mange bilder av Arnold på nettet siden han konkurrerte lenge før Internett ble allemannseie.....

Kanskje like greit å kontakte han personlig og høre om han har noen liggende.
    This is war, take no prisoners (D.Yates)

MOAHAHAAAA!!! Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Ja jeg kan jo det, det er bare litt flaut...
    Folk ler av meg fordi jeg er annerledes. Jeg ler av dem fordi de er like hahaha

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hard_gainer
    Merkelig at det finnes så mange bilder av Arnold på nettet siden han konkurrerte lenge før Internett ble allemannseie.....

Kanskje like greit å kontakte han personlig og høre om han har noen liggende.
    Kanskje det har med graden av berømmelse at det finnes flere bilder av Arnold på nettet

Superior newbie - III Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten sin avatar
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    29
    Hvor gammel er denne Stisen, fant ikke noe annen info om han enn at han driver et Trim Senter.
    Russian police, stern, stern but fair.

Kliss nytt medlem endresaa is on a distinguished road
    Ble medlem
    10-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Pasienten Vis post
    Hvor gammel er denne Stisen, fant ikke noe annen info om han enn at han driver et Trim Senter.

Roald er 51/52 år gammel nå, men var jo kjent så å si i hele europa når han drev på... han sluttet vell i den tiden Lars klev beggynte å konkurere... begge 2 er jo "helter" fra mandal

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.