Mannen som vant i sin 3 proff konkurranse (new york pro), blir spennede å se hva han kan få til i mr.o til høsten.
http://www.youtube.com/watch?v=K9q2kTJUY3M
Mannen som vant i sin 3 proff konkurranse (new york pro), blir spennede å se hva han kan få til i mr.o til høsten.
http://www.youtube.com/watch?v=K9q2kTJUY3M
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
Vi får se, han slo jo et par navn i New York. Men det er noe sprøtt ved overkroppen og armene hans. Som om de er alvorlig overdimensjonert mht høyden hans. Hodet blir seende pittelite ut.
![]()
Det er en fordel, om ikke en nødvendighet, å ha for lite hode i kroppsbygging. Da ser resten av kroppen relativt sett større ut. Dessuten krever det ganske mye å føre ekstremt ensporede blogger om torsk og brokkoli uten opphold 365 dager i året. Her er det en fordel med begrenset hjernekapasitet, ettersom man ellers raskt vil gå lei hvis man finner bloggingen for lett. Når man i tillegg tar høyde for at det språklige skal fremstå som en grammatisk stridssone, da har man sitt å stri med.
Small brain = Win(klaar).
Really Winstrol-klar?
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Et par nye bilder av Roelly, spinnvillt!
![]()
Wow! Sjukt! Den karen har pakka på seg mye biff på relativt kort tid.
fy FAEN for en rygg...
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Et forbilde til etterstrebelse, for noen.
Lurer på hvem som ønsker å se slik ut?
I Just Love The Way You Talk About Me
sjukt, han har en ekstra rompe midt på ryggen. spist så mye at han trengte et ekstra dritehøl
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Har han bedre rygg enn Dennis James, uansett...må være fett å ha en sånn rygg og stå i barkø hehe.
RockyRock
Satan, han der får meg til å se bare middels trent ut! :O
Sykt rått!
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Av helt uforklarlige grunner er mine nyeste innlegg til denne tråden hoppet over i "Mikkejo is back"-tråden. Forstå det den som kan - - -
Det er rimelig forståelig. Det hadde ingenting med Roelly Winklar å gjøre og siden du allerede hadde en tråd i profilforumet så flyttet jeg det over det.

Video av Winklaar hvor han trener rygg.
Roelly Winklaar Back & Biceps Training 15January 2011
Snasent, denne har jeg venta på (har liggi trailer ute ).
Imponert over beintreningene hans også.. heftig knebøy han kjører.
hva er wtf'en med hu gamle dama?
All respekt, men klarer ikke la være å le av stønningen hans...Men denne skal sees uanz!
Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!
Han har litt sånn kai green look over musklaturen, er mest imponert over ho gammel kjerringa,
er vell nederlands svar på chris aceto![]()
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
du vet du har mandig triceps når det ser ut som en kalkun er klemt under huden.
Hun gamlemoren er Nederlands svar på Charles Atlas ifølge en nederlender jeg pleide å chatte med på nett.
RockyRock
Jeg likte også hu gamle dama derRått. Ganske lolbare treningslyder på fyren, men det går bra.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Det sies at Oma (Grandma) Sibil også var rådgiveren til Nederlands kroppsbyggeridol Berry DeMey i midten/slutten av 80 åra. Han stilte forøvrig i Mr. O. i 1985, 86, 87 og 88 bl.a. mot Lee Haney. (Det var før Mr. O deltagere så ut som blå belgiske kyr)
Voldsom tykkelse på han nå, men syns ikek det ser ut som om formen er god nok. Gynoen er også veldig synlig og noen må lære han å posere. Most muscularen var dog helt vill, det buler jo både her og der.