+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Ronnie Colemans friposeringsrutine under 2005 Mr. Olympia!

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24

Exclamation Ronnie Colemans friposeringsrutine under 2005 Mr. Olympia!

Her har dere video av Colemans friposeringsrutine under Olympiaen iår. (igår :P )
    Ord kan ikke beskrive Coleman, han er utenomjordisk. Han så ekstremt mye bedre ut under kveldsshowet enn forebedømmingen utifra bilder osv. jeg så av ham fra da.

http://rapidshare.de/files/6340310/B...n.com.wmv.html

Enjoy!
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Takker

SCP

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    hahaha Coleman var bare syyyk, ser mye bedre der hvor bra han så ut en på de der FLEX bildene, som visst er blitt kommentert flere plasser hvor negativt de var tatt av Coleman (?). Men her var han RÅ. Laster ned Jay nå.

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Coleman, Coleman, Coleman

TEAM BODYTECH

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Tror nok de bildene var tatt til Jays fordel fremfor Coleman jeg ja.
    Han var nok ikke up to par med Coleman slik flere bilder viste, Ronnie var overlegen, men Jay var fortsatt meget nære.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Kliss nytt medlem TjMicra is on a distinguished road TjMicra sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    31
    Prøvde desperat i natt å se det LIVE men jeg ga opp. Finner det vel på nett om ikke så lenge.
    Får å se poseringene som er lagt ut her, må jeg registrere meg eller no. Hva går jeg inn på?
    Alder: 27
    Benk: 107kg 1RM
    Knebøy:140 1RM
    Vekt: 94 kg
    Høyde: 185cm

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Hva, triksa folka som tok bildene så Cutler skulle se bedre ut enn Coleman?
    wat

Bronse Member Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Kanskje jeg ikke er up to date akkurat, men HVEM VANT?
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

Silver Member SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kryor
    Kanskje jeg ikke er up to date akkurat, men HVEM VANT?
    Kølleman

Bronse Member Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Stor mage på cutler, bortsett fra dt synes faktis jeg at han var best....

Consigliere - X diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Noen andre som har problemer med å få sett hele jay klippet?

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jeg fikk ikke lasta ned Cutler-klippet. Rapidshare sa jeg hadde lasta ned allerede (Coleman)

Her har vi gladgutt forresten:

http://www.bodybuildingdungeon.com/f...ead.php?t=6140

Følelsene får utløp
    wat

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Lee Priest ute av Mr. Olympia
    By Ingar in forum Utøvere
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: 09-10-05, 12:13
  2. From Arnie to Ronnie!
    By Choppe in forum Trening