Her er et par bilder av han 6 uker før Arnold Classic. Når hans står alene så ser han ut som Mr.Olympia, helt utrolig fysikk på han. Desverre forsvinner han litt på scenen.
Her er et par bilder av han 6 uker før Arnold Classic. Når hans står alene så ser han ut som Mr.Olympia, helt utrolig fysikk på han. Desverre forsvinner han litt på scenen.
Fint, passe harry, byggernavn.
Bra form på fyren, ser for meg at han er for kompakt.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Nesten samme navn som han skallede i californication![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Han ser veldig bra ut, syns det ser ut som beina har blitt litt bedre i forhold til bildene før Mr.O men kansje det bare er jeg som blinkser. Blir spennende og se hvordan det går på arnold classic.. er spent på endel av de andre også (centopani, martinez, winklaar)
Om det var hans avgjørelse så vil jeg si det var en dum avgjørelse. Han må vise seg frem og få navnet sitt ut i kroppsbyggermiljøet skal han få sponsorer og publisitet. Men det er jo mulig at hva som skjedde i EM har noe med saken å gjøre?
Umenneskelig (rått)!!!!
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Dyrisk
I Just Love The Way You Talk About Me
Ser ikke helt poenget med å poste sånn tull i byggetråder.
Liker du ikke store byggere får du finne andre tråder å kikke på.
skulle ønske jeg så sånn ut, men fortsatt hadde et sunt hjerte og ok kolesterol-verdier...
Det som er synd med Rockel er at det ikke skjer stort når han poserer. Han er så kompakt og full i muskelaturen at de ser lik ut når han står avslappet som når han setter en posering. Godt mulig det er en av grunnene til at han ikke når helt opp.
Du har ikke et sunt hjerte og ok kolesterol-verdier nå?
?
jo, men gutta som ser ut som han der, har ikke det!
men du mente kanskje at jeg så sånn ut nå ?![]()