+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: Ronny Rockel

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Ronny Rockel

Her er et par bilder av han 6 uker før Arnold Classic. Når hans står alene så ser han ut som Mr.Olympia, helt utrolig fysikk på han. Desverre forsvinner han litt på scenen.
    Vedlagte bilder

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Fint, passe harry, byggernavn.

Bra form på fyren, ser for meg at han er for kompakt.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Nesten samme navn som han skallede i californication
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Bronse Member v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Han ser veldig bra ut, syns det ser ut som beina har blitt litt bedre i forhold til bildene før Mr.O men kansje det bare er jeg som blinkser. Blir spennende og se hvordan det går på arnold classic.. er spent på endel av de andre også (centopani, martinez, winklaar)

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Noen som vet hvorfor Metern ikke deltar der, han var jo invitert?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Om det var hans avgjørelse så vil jeg si det var en dum avgjørelse. Han må vise seg frem og få navnet sitt ut i kroppsbyggermiljøet skal han få sponsorer og publisitet. Men det er jo mulig at hva som skjedde i EM har noe med saken å gjøre?

Bronse Member v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Oppdatering:
    Posta på team-andro i dag.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Umenneskelig (rått)!!!!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Yoked mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Dyrisk
    I Just Love The Way You Talk About Me

Ble medlem
    05-2006
    Ser ikke helt poenget med å poste sånn tull i byggetråder.
    Liker du ikke store byggere får du finne andre tråder å kikke på.

Ble medlem
    05-2006

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    skulle ønske jeg så sånn ut, men fortsatt hadde et sunt hjerte og ok kolesterol-verdier...

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det som er synd med Rockel er at det ikke skjer stort når han poserer. Han er så kompakt og full i muskelaturen at de ser lik ut når han står avslappet som når han setter en posering. Godt mulig det er en av grunnene til at han ikke når helt opp.

Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    skulle ønske jeg så sånn ut, men fortsatt hadde et sunt hjerte og ok kolesterol-verdier...
    Du har ikke et sunt hjerte og ok kolesterol-verdier nå?

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    ?
    jo, men gutta som ser ut som han der, har ikke det!
    men du mente kanskje at jeg så sånn ut nå ?

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    ?
    jo, men gutta som ser ut som han der, har ikke det!
    men du mente kanskje at jeg så sånn ut nå ?
    Tenkte bare med at siden du hadde så god inside information på helsen hans så hadde du kanskje erfart lignende selv.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Ronny Rockel
    By GrEmLiNgS in forum Utøvere
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 06-04-08, 11:15

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.