+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Ruth Kasirye; Vektløfterske

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37

Ruth Kasirye; Vektløfterske

Foto: Christian Lutz/AP/Scanpix

Navn: Ruth Kasirye.
    Disiplin: Vektløfting.
    Årsmodell: 1982.
    Vektklasse: 63kg.

EM-plasseringer: 4(Ny vektklasse)(2008)/3(2007)/7(2006)/8(2005).
    VM-plasseringer: 9(2007)/14(2006)/12(2005).
    Innehar Norgesrekorden for kvinner, med 222kg, som hun nylig satt i EM 2008.

Aktuelt: Norsk medaljehåp i OL 2008.

Håper noen kan bidra med noe mer utfyllende informasjon om denne suverene kvinnen. Dette er ikke helt mitt domene.

You ran a marathon? That's cute …

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Der hun trener er vell ca 300m luftlinje fra der jeg trener, TK hallen i Tønsberg. Har en kamerat som har trent mye vektløfting der (han trok forresten 3pl. på kristiansand showlift strongman i -105kg).

Vært der noen ganger å trena med han å da er hu ruth og mannen hennes der å trener som regel. Typen er grisesterk han også igrunn. Ene gangen blei hu litt amper på meg da jeg lufta meg mellom ett sett å hu trodde jeg stakk uten å rydde etter meg, tror jeg holder meg inne i nærheten av vektene etter det Litt skummel når hu blir sur
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    haha. hvorfor sykler han ene rundt inne på gymmet ?

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gulliksen Vis post
    haha. hvorfor sykler han ene rundt inne på gymmet ?
    Hahaha, tenkte på det samme!
    Må forøvrigt si at hu var veldig sterk, og den OPPOPPOPPOPP snakkinga til han som filma hørtes bare helt forjævlig teit ut, og hadde hjulpet meg heller dårlig om jeg skulle presse meg..
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

......................... ole_bole is a jewel in the rough ole_bole is a jewel in the rough ole_bole is a jewel in the rough ole_bole is a jewel in the rough ole_bole sin avatar
    Ble medlem
    10-2007
    Han oppoppoppoppopp fyren hadde jeg slått om han sto sånn når jeg trente, forsåvidt han som syklet også om han syklet rett bak meg når jeg tok bøy.

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Nå skjønner jeg hvorfor jeg er så svak. Er jo ingen som står bak meg å sier OPP-OPP-OPP-OPP-OPP-OPP-OPP-OPP-OPP-OPP!!! når jeg trener.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    Nå skjønner jeg hvorfor jeg er så svak. Er jo ingen som står bak meg å sier OPP-OPP-OPP-OPP-OPP-OPP-OPP-OPP-OPP-OPP!!! når jeg trener.
    Hehe, genialt

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.