Video av Samuel Helgesen, norgesmester i 95 kg klassen i kroppsbygging på VgTV.
Video av Samuel Helgesen, norgesmester i 95 kg klassen i kroppsbygging på VgTV.
184 cm
91 kg
20 år
baaah, den spiller ikke av. jeg har akkurat installert ny windows. noen som vet en god NY codec pakke?
Han var nesten like bleik som deg Big Boy!Opprinnelig skrevet av Big Boy
Eller dobbelklikk på skjermen...Opprinnelig skrevet av Big Boy
welldone
SCP
skulle gjerne byttet formen min med hans ja.. hehe
En dag uten trening er en dag uten mening
skulle gjerne hatt DEN formen der jeg.
![]()
Får ikke til å se den. Microsoft explorer lukker seg helt når jeg prøver å starte den. Noen som vet hva dette kan skyldes?
Høres merkelig ut. Kan du beskrive problemet nærmere og angi versjon av Explorer og operativ system. Send gjerne en pm om det. Jeg er daglig leder i et av de to selskapene som har levert nett-tv løsningen og dette er ikke bra.Opprinnelig skrevet av Spiro
Prøv også Aftenpostens nett-tv. Virker den? Det skal være tilnærmet samme løsning.
Når jeg klikker meg inn på nett-tv, både Vg og Dagbladet, kommer siden opp, men Explorer lukker seg etter to sekunder?? Har Xp Home Edition versjon 2002, service pack 2. Microsoft explorer 6.0 2900.2180.
Spiro
Dagbladet har ikke vi lagt, så her må det være noe med software din som ikke fungerer. Skal høre med it om de har forslag til hva du kan gjøre.
hva skjer med denne karen? noen som har noe ny info! føler det er en av gutta som kunne komt et stykke....
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Det siste jeg hørte var at Sam skal stille i Arnold classic i marsSå hvis det stemmer får han ha lykketil der nede!
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Han sa på scenen på NM at han skulle stille i Arnold Classic amatør. Så det stemmer nok det.