+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 18 av 18

Tråd: Samuel Helgesen, VgTV

Udefinert Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005

Samuel Helgesen, VgTV

Video av Samuel Helgesen, norgesmester i 95 kg klassen i kroppsbygging på VgTV.
    184 cm
    91 kg
    20 år

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    baaah, den spiller ikke av. jeg har akkurat installert ny windows. noen som vet en god NY codec pakke?

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Bra intervju med Samuel det der

Dere som ikke får det opp med en gang, trykk F5!

TEAM BODYTECH

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Big Boy
    Bra intervju med Samuel det der
    Han var nesten like bleik som deg Big Boy!

Sitat Opprinnelig skrevet av Big Boy
    Dere som ikke får det opp med en gang, trykk F5
    Eller dobbelklikk på skjermen...

welldone

SCP

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av SCPlayer
    Han var nesten like bleik som deg Big Boy!

SCP
    Du er jo like bleik som meg så juuuust :flame:

TEAM BODYTECH

Superior newbie treningsnarkis har en flott utstråling treningsnarkis sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Alder
    28
    skulle gjerne byttet formen min med hans ja.. hehe
    En dag uten trening er en dag uten mening

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    skulle gjerne hatt DEN formen der jeg.

Kliss nytt medlem Spiro har en flott utstråling Spiro sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    35
    Får ikke til å se den. Microsoft explorer lukker seg helt når jeg prøver å starte den. Noen som vet hva dette kan skyldes?

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av Spiro
    Får ikke til å se den. Microsoft explorer lukker seg helt når jeg prøver å starte den. Noen som vet hva dette kan skyldes?
    Høres merkelig ut. Kan du beskrive problemet nærmere og angi versjon av Explorer og operativ system. Send gjerne en pm om det. Jeg er daglig leder i et av de to selskapene som har levert nett-tv løsningen og dette er ikke bra.
    Prøv også Aftenpostens nett-tv. Virker den? Det skal være tilnærmet samme løsning.

Kliss nytt medlem Spiro har en flott utstråling Spiro sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    35
    Når jeg klikker meg inn på nett-tv, både Vg og Dagbladet, kommer siden opp, men Explorer lukker seg etter to sekunder?? Har Xp Home Edition versjon 2002, service pack 2. Microsoft explorer 6.0 2900.2180.

Spiro

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Dagbladet har ikke vi lagt, så her må det være noe med software din som ikke fungerer. Skal høre med it om de har forslag til hva du kan gjøre.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hva skjer med denne karen? noen som har noe ny info! føler det er en av gutta som kunne komt et stykke....
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Det siste jeg hørte var at Sam skal stille i Arnold classic i mars Så hvis det stemmer får han ha lykketil der nede!
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Det siste jeg hørte var at Sam skal stille i Arnold classic i mars Så hvis det stemmer får han ha lykketil der nede!
    det var det jeg også hørte rykter om men måtte bare få det bekreftet

fyren burde få seg ei hjemmeside... eller har han? noen som kan oppdrive link i såfall?

søkt rundt men finner ikke noe selv...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    det var det jeg også hørte rykter om men måtte bare få det bekreftet

fyren burde få seg ei hjemmeside... eller har han? noen som kan oppdrive link i såfall?

søkt rundt men finner ikke noe selv...
    Legg han til på facebook..
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Legg han til på facebook..
    finner jeg han på lista de da regner jeg med?

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Han sa på scenen på NM at han skulle stille i Arnold Classic amatør. Så det stemmer nok det.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Hvor høy er Samuel?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.