+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Sergio Oliva intervju

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26

Sergio Oliva intervju

Her er et lite intervju av min favorittbygger; Sergio Oliva. Han forteller litt om livet på Cuba og hvordan han rømte til Americen. Anbelfales!

http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=152595.0

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    karma avsendt

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    http://www.youtube.com/watch?v=2q4QTG-icDI

syns bare denne også må inn her! helt utrolig bra! tatt i betraktning at det er 10 ganger mer i publikums arenaen i dagen mr o så tror jeg ingen bygger har fått så mye oppmerksomhet som sergio gjør her
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.