+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Shawn Crawford, Bruny Surin

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24

Shawn Crawford, Bruny Surin

Sånn skal jeg eventuellt se ut.

Shawn Crawford (dog litt tynne lår/legger)

Bruny Surin
    Vedlagte bilder
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Mye soling som skal til før du er der Ingar

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    De gutta der veier jo ikke mye, men de er jo helt rippa med en "perfekte" proporsjoner. Husker jeg sto ved siden av Frankie Fredricks for noen år siden og på nært hold og med klær var han ikke så imponerende.

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av HIT
    De gutta der veier jo ikke mye, men de er jo helt rippa med en "perfekte" proporsjoner. Husker jeg sto ved siden av Frankie Fredricks for noen år siden og på nært hold og med klær var han ikke så imponerende.
    Frankie Fredericks blir noe helt annet HIT, han var skinny. :P Ato Boldon er en god del mindre enn Crawford ihvertfall, og han fikk FFredericks til å se ut som den spe lusa.

Maurice Greene er det optimale etter min mening når det kommer til størrelse, men fettprosenten er litt høyere enn min standard. (Det øverste bildet her er gammelt, hvis du ser ham live nå ser du hvor stor han har blitt.)

De behøver ikke være rippa, perfekte proposjoner er jo også noe å strebe etter. Du kan uansett ikke nekte for den muskulære utviklingen de har. Frankie Fredericks er det dårligste eksemplet du kunne ha kommet med, jeg vedder på at jeg er mye større enn ham.
    Vedlagte bilder
    • Filtype: jpg mo.jpg (22,7 KB, 101 visninger)
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Silver Member Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 sin avatar
    Ble medlem
    09-2004

Medlem Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen er et navn kjent av alle Bingokongen sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Alder
    35
    Sitat Opprinnelig skrevet av Platon73
    Mye soling som skal til før du er der Ingar
    Tror det funker å kjøre et par bokser beis og.

Men karen ser unektelig ut til å være i bra form da.

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    opp med en hånd alle som ønsker de var neger!!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.