+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 59

Tråd: Stor sterk mann -- Men desverre en ynkelig pedo..

Over the hill kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    38

Stor sterk mann -- Men desverre en ynkelig pedo..

Regner med det er flere enn meg som vet hvem dette er: http://www.nettavisen.no/innenriks/i...cle1546313.ece

Hint: Fra NFL til boksing.
    Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Jeg er også 15

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Jeg er 32 …
    You ran a marathon? That's cute …

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Jeg er 32 …
    I morra er det lørdag

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Hvem er det? Følger ikke med på hverken NFL eller boksing.

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    I morra er det lørdag
    Ikke si noe til politiet, for da …

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Ikke si noe til politiet, for da …
    Javel, den er grei! Vi vil jo nødig la dem konfiskere vårt kostligste utstyr.

Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av kevin25 Vis post
    Regner med det er flere enn meg som vet hvem dette er: http://www.nettavisen.no/innenriks/i...cle1546313.ece

Hint: Fra NFL til boksing.
    Hint til tross, jeg har ingen anelse..
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Over the hill kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    38
    Jeg er også 15
    We know
    Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Vi venter på en avsløring!

Ble medlem
    10-2003
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av altitude Vis post
    Vi venter på en avsløring!
    Jeg sier ikke navnet.

Ble medlem
    05-2007
    Jeg er tom for vaselin

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Jeg er tom for vaselin
    Stapp melis i munnen og la det godgjøre seg et par minutter. Da har du runkemiddel som overgår det aller meste.

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Stapp melis i munnen og la det godgjøre seg et par minutter. Da har du runkemiddel som overgår det aller meste.
    Hehehehe! Jeg tenkte mest på, etter voldtekten jeg nylig har blitt utsatt for da. Har du noen gode erstatningsmidler da også, eller? Eller funker melis bra da også?

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    jeg skal trene i dag.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Gi meg karma og skriv navnet på synderen.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Hvem er karen, Alex?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Superior newbie Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2005
    Leif Dolonen Larsen

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Er man pedofil om man puler en femtenåring?

Gold Member schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    22
    http://www.aftenposten.no/nyheter/sp...cle1226306.ece

Han har tatt over 300 kg i benkpress.
    Hihi
    20 år
    høyde: 182 cm
    vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
    155 kg Smalbenk
    170x7 Markløft
    170 i Knebøy(tror jeg) :)

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Han har vist vært diskutert på FP før http://www.fitnessprat.no//showthread.php?t=1540

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Han har jeg aldri hørt om.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Ble medlem
    05-2007
    Buhu...

Det var helikopterbjarne i forkledning! :'(

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Huff, nå har jeg vondt i hodet, er kvalm, kaldsvetter og fryser.

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Huff, nå har jeg vondt i hodet, er kvalm, kaldsvetter og fryser.
    Hva har skjedd?

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Hva har skjedd?
    Nypult - mot sin egen vilje. Han føler seg misbrukt og forlatt.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Tragisk
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Han er et helt sykt idrettstalent. Hadde benkpressrekorden i NFL på mest mulig reps på ca. 110 kg. Tror hann tok over 60 reps.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Man testes med 225lbs (102,5kg) for reps i NFL, Larsen hadde 55.

GridIron Barbell

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Okai, ikke værst det.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

HK
    HK er ikke aktiv
    Medlem HK har en flott utstråling HK sin avatar
    Ble medlem
    04-2002
    225 lbs er 100 kg ikke 102,5

2.25

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av HK Vis post

2.25
    Feil, 1kg er 2,2 lbs (mer nøyaktig 2,20459lbs)
    Ergo; 225lbs er 102,27272727272726kg, jeg rundet bare opp til 102,5kg.

GridIron Barbell

Kliss nytt medlem pumpelumpe is a jewel in the rough pumpelumpe is a jewel in the rough pumpelumpe is a jewel in the rough pumpelumpe is a jewel in the rough
    Ble medlem
    10-2007
    Alder
    30

2.25
    et pund er 453,59237 gram. Dermed blir det 102,05828325 kg.

Føkktard!

Gold Member Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    24
    225 pounds = 102.058283 kilograms

Tips: bruk google til å regne mellom enheter. Her skrev jeg bare "225lbs in kg", så fikk jeg fasiten.

http://www.google.no/help/calculator.html

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jeg så på Ingar sitt innlegg og syntes 102,5 kg 55 ganger var ganske imponerende. Når jeg nå ser at HST skriver at det kun var 102,058283 kg vet jeg ikke hvor imponert jeg er lenger.

Gold Member Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    24
    Hehe, var ikke meningen å ødelegge for noens begeistring

HK
    HK er ikke aktiv
    Ble medlem
    04-2002
    Ja, det stemmer visst 225lbs er 102,05kg , men jeg tror fortsatt at de gjorde testen med 100kg.

De har nok noen avrundinger på skivene sine f.eks er 20 kgs skivene =44.092452437 lbs. De skriver 45lbs på de? Med den avrundingen 5 ganger (4stk 20kg,s skiver+ stang) ganger så blir det vel 225lbs?

Eller er jeg helt på jordet her?

Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Det produseres vel skiver med korrekt pund-merking for markedet i USA?

Ble medlem
    10-2003
    Alder
    38
    Ja, det stemmer visst 225lbs er 102,05kg , men jeg tror fortsatt at de gjorde testen med 100kg.

De har nok noen avrundinger på skivene sine f.eks er 20 kgs skivene =44.092452437 lbs. De skriver 45lbs på de? Med den avrundingen 5 ganger (4stk 20kg,s skiver+ stang) ganger så blir det vel 225lbs?

Eller er jeg helt på jordet her?
    Uansett! Sterk som en okse, dum som ei ku.

HK
    HK er ikke aktiv
    Ble medlem
    04-2002
    hmm

tja, fant dette bildet. http://www.fit-senior.com/acatalog/OG-45.jpg

der står det visst 20,4 kg som 45 lbs. Det har jeg aldri lagt merke til før. Jeg har ikke sett det på 20kgs skivene hvor jeg har trent.

Da regner jeg med at det er 20,4 kg på stanga også..

Vet i hvertfall at jeg ville ha tatt testen med 100kg

Ble medlem
    05-2007
    Jeg har alltid trodd at 1 kg = 0,4 LB. (?)

Registered User Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte
    Ble medlem
    02-2007
    1 KG = 2.20462262 LB

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    jeg tar vekk dette.

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nifty Vis post
    1 KG = 2.20462262 LB
    Hmm, jeg bare surrer her jeg! Tror jeg mente motsatt. At 1 LB= 0,4 kg.

Det stemmer vel bedre, folkens?

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    1 lbs 0,4 kg kanskje?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    1 lbs 0,4 kg kanskje?
    daah

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    24
    Hurra for det metriske systemet

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    dere vet vel at det er bolingene han har tatt som har gjort han til pedo?

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.