+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 97

Tråd: Syk 18år gammel russer - Aleksei Lesukov

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24

Syk 18år gammel russer - Aleksei Lesukov

TEAM BODYTECH

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Hehe, hodet passer ikke til kroppen. Sikkert ren da!

Men joda, her snakker vi rå form...
    wat

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Insane! Er hodet pålimt?

Kliss nytt medlem Pharmacy har en flott utstråling Pharmacy sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av worbid
    Hehe, hodet passer ikke til kroppen. Sikkert ren og!

Men joda, her snakker vi rå form...

Meget bra form!! Skal bli artig å se om han fortsetter å utvikle seg, synes beina kanskje manglet litt detaljer, og skuldrene kunne vert litt større i fohold til armene ?

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Enig i de over.. Men har han glemt å trene traps? er vel derfor hodet ser pålimt ut

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Hah, jeg syns alle har altfor stort hode i forhold til kroppen sin!

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Babyface!

Men vi er alle enige om at han ikke er rein?
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

AKA Gullfisken Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz
    Babyface!

Ja, det tviler jeg på det er noen som påstår. Likevel er jo dette her ganske sjukt

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz
    Babyface!

Så klart er han ikke rein

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Rein eller ikke rein who cares , det der er en kjempeprestasjon uansett

Poo
    Poo er ikke aktiv
    Superior newbie Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    Rein eller ikke rein who cares , det der er en kjempeprestasjon uansett
    Rimelig greit å plukke ut hvem som skulle stå øverst på den pallen der ja...
    Jørgen

Gudfaren QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Syke armer!
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

student Dolph is a jewel in the rough Dolph is a jewel in the rough Dolph sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    24
    Er det mulig? sinnsyk fyr!!

Silver Member - III Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av
    Ble medlem
    03-2004
    det var helt utrolig bra til den alderen og være!
    men som mange her allerde har påpekt...jeg måtte nesten le når jeg så ansiktet på den kroppen...
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    ser fake ut, men det er sikkert real, god reklame for russere
    uansett er det helt insane! skulle tro han var genmodda!

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Bildene er helt ekte for de som lurer - det har blitt diskutert p&#229; andre forumer (jeg har dette fra TF denne infoen) at folk som kjenner gutten sier at det er helt ekte bilder.

TEAM BODYTECH

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Ligna ikke han til h&#248;yre her noe j&#230;vli p&#229; Arralou??
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Det ser jo sikkert fake ut pga han har for lite farge i ansiktet, når man er blek ser man med en gang mer pløsete/stor ut...! Syns han var fin jeg Men hvem er de som står bak der på bilde to, de hører vel ikke hjemme i noen bygger konk vel??
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Siden han er 18&#229;r, er det vel juniorbygging, og da er vel niv&#229;et ganske spredt vel?
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Coleman
    Ligna ikke han til høyre her noe jævli på Arralou??
    Hmm.. ikke for å gjøre dette til en tråd om meg, men kan du finne et bilde der jeg ligner på denne karen!?

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Reaper
    Siden han er 18år, er det vel juniorbygging, og da er vel nivået ganske spredt vel?
    Nja, om du har sett bilder fra russiske konkurranser ser du at er slik på senior nivå også - dette gjelder det meste av mindre prestisje konkurranser i russland. Jeg har sett bilder av Fedorov hvor han konkurrerer mot folk jeg kan sverge på maten min imorgen at jeg har bedre offseasonform enn de har onseason - sier litt

TEAM BODYTECH

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Big Boy
    Nja, om du har sett bilder fra russiske konkurranser ser du at er slik på senior nivå også - dette gjelder det meste av mindre prestisje konkurranser i russland. Jeg har sett bilder av Fedorov hvor han konkurrerer mot folk jeg kan sverge på maten min imorgen at jeg har bedre offseasonform enn de har onseason - sier litt
    Hahaha, okeyHar du noen linker jeg kan se på?
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Reaper
    Hahaha, okeyHar du noen linker jeg kan se på?
    Gammelt Flex..

TEAM BODYTECH

NiC
    NiC er aktiv nå
    Superior newbie NiC is a jewel in the rough NiC is a jewel in the rough NiC is a jewel in the rough NiC sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24
    ja, denne russern var r&#229;, som trolig ogs&#229; ha brukt russere

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman
    ser fake ut, men det er sikkert real, god reklame for russere
    Denne gutten er nok "bygget opp fra grunnen", for å si det slik

Designer-bygger!
    wat

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Neste Mr. Olympia? Hehe. Skj&#248;nt han ikke tar en "Federov"...
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar
    Neste Mr. Olympia? Hehe. Skjønt han ikke tar en "Federov"...
    Hva gjorde Federov? Følger ikke så mye med på slikt, så hadde vært fint med litt info

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou
    Hva gjorde Federov? Følger ikke så mye med på slikt, så hadde vært fint med litt info
    He tore a tit.

GridIron Barbell

Bronse Member Sol-Angelica is a jewel in the rough Sol-Angelica is a jewel in the rough Sol-Angelica is a jewel in the rough Sol-Angelica is a jewel in the rough Sol-Angelica sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    29
    sjukt!!!!

Medlem Lefsa is a jewel in the rough Lefsa is a jewel in the rough Lefsa is a jewel in the rough Lefsa is a jewel in the rough Lefsa sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    23
    Er helt sjokkert, sykt bra!
    Soy el diablo.

Superior newbie treningsnarkis har en flott utstråling treningsnarkis sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Alder
    28
    ja , men langt fra rein.. skal jeg vedde min venstre ballestein på!!
    En dag uten trening er en dag uten mening

Holy blood - III Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av treningsnarkis
    ja , men langt fra rein.. skal jeg vedde min venstre ballestein p&#229;!!
    Har det noe med saken &#229; gj&#248;re?
    Fantastisk form p&#229; gutten uannsett!
    Oh, the boy's a slag... The best you ever had.

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Ingen av oss hadde klart det der uansett, s&#229; all respekt til gutten!

Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Fedon
    Har det noe med saken å gjøre?
    Vel.

Hvis man vil at dette skal bli en seriøs sport, så bør man vel satse på å gjøre noe med dopingproblemet.

Utopi, jeg vet, men litt naiv må jeg da få lov til å være
    wat

Holy blood - III Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av worbid
    Vel.

Hvis man vil at dette skal bli en seriøs sport, så bør man vel satse på å gjøre noe med dopingproblemet.

Utopi, jeg vet, men litt naiv må jeg da få lov til å være

Jeg er bare lei av at folk ikke kan se hvilket arbeid som er lagt bak det å tilegne seg en slik fysikk, i stedet for å brøle om dop i hytt og gevær!

Som Arralou sier, ingen av oss som hadde klart noe slikt! Respekt!
    Oh, the boy's a slag... The best you ever had.

Silver Member SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Imponerende fysikk, til de som klager over at han ikke er rein

Jeg kjenner en håndfull personer som har kjørt mer enn det han der har rukket å tatt, og de når han ikke til knærne engang...

Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Fedon
    Jeg er bare lei av at folk ikke kan se hvilket arbeid som er lagt bak det &#229; tilegne seg en slik fysikk, i stedet for &#229; br&#248;le om dop i hytt og gev&#230;r!
    At det ligger arbeid bak det betyr ikke at slikt ikke f&#248;rer til en s&#248;ppelsport som blir sett p&#229; som useri&#248;s og latterlig av vanlige folk.

Som Arralou sier, ingen av oss som hadde klart noe slikt! Respekt!
    Hva f&#229;r deg til &#229; tro det?
    wat

Kliss nytt medlem cre8or Ukjent bruker
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    25
    sett sånn ut når jeg var 18 så hadde jeg smilt

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    mas om han er rein eller ei! tror folk at man vokser seg 10kg større med muskler på en dag av aas?

jeg ler av slike utsagN!!!

imponerende bilder og prestasjon av denne gutten! når nok VELDIG langt om han går skadefri og ikke mister motivasjonen
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Hodet tilsier at han er n&#230;rmere 12 enn 18&#229;r.
    Ivan har sikkert puttet mye dritt i han der.

Formen er jo r&#229; da.

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sinnsykt
    Skulle gitt en del for &#229; sett ut s&#229;nn.
    Men han m&#229; da ha f&#229;tt "proff" hjelp fra 14-15&#229;rs alderen eller noe s&#229;nt? Gjort alt rett fra starten av (b&#229;de mat og trening), samt et bra AAS oppsett og gode gener
    Minner meg om Arnold egentlig.. Tenker ikke p&#229; fysikken direkte, men pga ung alder og r&#229; form
    <3Fitnessfrøken<3

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av worbid Vis post
    At det ligger arbeid bak det betyr ikke at slikt ikke f&#248;rer til en s&#248;ppelsport som blir sett p&#229; som useri&#248;s og latterlig av vanlige folk.
    Da er det vel heller innstillingen til "vanlige folk" det er et problem med.
    Hadde det v&#230;rt mer &#229;pent og mindre fordommer mot bruk av anabole steroider hadde det v&#230;rt mer kunnskap om det og dermed mindre problemer med det.

Uansett er det usaklig &#229; komme med s&#229;nt i en tr&#229;d som dette. Det blir som &#229; dra p&#229; en kinarestaurant, sette seg ned og snakke om at kinesisk mat suger.

GridIron Barbell

rompis illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    M&#229; da v&#230;re lov &#229; v&#230;re kritisk til det faktum at det er umulig &#229; komme seg noen vei i kroppsbygging uten &#229; bruke steroider?

Bra gener, kjempebra jobba av han og blablabla alt det der, men han hadde jo mest sannsynlig ikke v&#230;rt i n&#230;rheten av den formen om han hadde v&#230;rt ren.

N&#229; f&#229;r jeg vel en dr&#248;ss med r&#248;dkarma av alle forn&#230;rma brukere/misbrukere p&#229; forumet

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av illmatic Vis post
    Må da være lov å være kritisk til det faktum at det er umulig å komme seg noen vei i kroppsbygging uten å bruke steroider?

Bra gener, kjempebra jobba av han og blablabla alt det der, men han hadde jo mest sannsynlig ikke vært i nærheten av den formen om han hadde vært ren.

Nå får jeg vel en drøss med rødkarma av alle fornærma brukere/misbrukere på forumet
    Selvsagt kan man være kritisk. Men når man slenger ut av seg: " han er så jævlig bola" f.eks. så er jo det helt på trynet.. Selvsagt har han hatt i seg steroider.. Men det gjør ikke at dette ikke er et utrolig imponerende resultat..
    Når folk slenger sånn med leppa, så uttrykker de at dette bare er juks, og overhode ikke imponerende..
    Bygge miljøet er fullt av dette, det er vel ingen hemmelighet, så skjønner ikke poenget med å ALLTID latterliggjøre sånne type bilder som dette med å rope: BOL!
    <3Fitnessfrøken<3

Superior newbie Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2005
    han spiser bare fisk og kyllingfilet...NOT!

Bronse Member Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    care? Han ser jo r&#229; ut. Er folk s&#229; dumme i hodet at de innbiller seg at noen som helst p&#229; det niv&#229;et er ren?
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kryor Vis post
    care? Han ser jo r&#229; ut. Er folk s&#229; dumme i hodet at de innbiller seg at noen som helst p&#229; det niv&#229;et er ren?
    Det trodde ikke jeg.. Men man kan tydeligvis ta feil Iallefall med tanke p&#229; at folk f&#248;ler behovet for &#229; slenge ut av seg; "h&#248;y! han der kan ikke v&#230;re rein, han boler sikker med s&#229;nn spr&#248;yteting..da blir man jo stor uten &#229; trene nesten.."
    (Ja, jeg har faktisk h&#248;rt flere har sagt lignende ting..)

Jeg har m&#229;ttet matet folk med teskje ang. dette at man ikke blir stor av &#229; sette noen spr&#248;yter.. Men i de fleste tilfeller, s&#229; har jeg selvsagt feil.. Folk vil rett og slett ikke innse at det krever noe.. Ofte fordi de er alkoholdrikkende, potetgull spisende rusbrusjenter, og ikke gidder &#229; trene selv..
    <3Fitnessfrøken<3

rompis illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Det trodde ikke jeg.. Men man kan tydeligvis ta feil Iallefall med tanke p&#229; at folk f&#248;ler behovet for &#229; slenge ut av seg; "h&#248;y! han der kan ikke v&#230;re rein, han boler sikker med s&#229;nn spr&#248;yteting..da blir man jo stor uten &#229; trene nesten.."
    (Ja, jeg har faktisk h&#248;rt flere har sagt lignende ting..)

Jeg har m&#229;ttet matet folk med teskje ang. dette at man ikke blir stor av &#229; sette noen spr&#248;yter.. Men i de fleste tilfeller, s&#229; har jeg selvsagt feil.. Folk vil rett og slett ikke innse at det krever noe.. Ofte fordi de er alkoholdrikkende, potetgull spisende rusbrusjenter, og ikke gidder &#229; trene selv..
    Du m&#229; vel innr&#248;mme at n&#229;r den gjennomsnittlige steroidebrukeren bruker f.eks dbol s&#229; vil han vokse mye mer enn naturlig selv uten &#229; v&#230;re d&#248;dsdedikert i det?

Det er nok de f&#230;rreste som er slik som mange av brukerne p&#229; FP, som leser mye om emnet og jobber knallhardt for det.

BTW, forst&#229; meg rett. Jeg er p&#229; ingen m&#229;te noen moralsk vokter og anti-steroid blablabla, men skulle jo selvsagt sett at folk var rene

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av illmatic Vis post
    Du må vel innrømme at når den gjennomsnittlige steroidebrukeren bruker f.eks dbol så vil han vokse mye mer enn naturlig selv uten å være dødsdedikert i det?

Det er nok de færreste som er slik som mange av brukerne på FP, som leser mye om emnet og jobber knallhardt for det.

BTW, forstå meg rett. Jeg er på ingen måte noen moralsk vokter og anti-steroid blablabla, men skulle jo selvsagt sett at folk var rene
    Joa.. Greit nok at man vil vokse litt mer på d-bol.. Men nå er det vel mest vann mann får av d-bol.. Poenget er bare at man ikke trenger å få noen rå form av å bole..
    Men må fortsatt være jævla dedikert og jobbe hardt som faen for å komme i nærheten av den formen denne gutten har..
    <3Fitnessfrøken<3

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Joa.. Greit nok at man vil vokse litt mer p&#229; d-bol.. Men n&#229; er det vel mest vann mann f&#229;r av d-bol.. Poenget er bare at man ikke trenger &#229; f&#229; noen r&#229; form av &#229; bole..
    Men m&#229; fortsatt v&#230;re j&#230;vla dedikert og jobbe hardt som faen for &#229; komme i n&#230;rheten av den formen denne gutten har..
    Man f&#229;r ikke n&#248;dvendigvis noen r&#229; form av &#229; bole, men det er et langt st&#248;rre hjelpemiddel enn brukere flest t&#248;r innr&#248;mme

Men n&#229;r det gjelder fyren i denne tr&#229;den er jeg enig i at her har det v&#230;rt j&#230;vlig mye arbeid f&#248;rst og fremst

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.