Hehe, hodet passer ikke til kroppen. Sikkert ren da!
Men joda, her snakker vi rå form...
wat
Opprinnelig skrevet av worbid
Meget bra form!! Skal bli artig å se om han fortsetter å utvikle seg, synes beina kanskje manglet litt detaljer, og skuldrene kunne vert litt større i fohold til armene ?
Enig i de over.. Men har han glemt å trene traps? er vel derfor hodet ser pålimt ut![]()
Hah, jeg syns alle har altfor stort hode i forhold til kroppen sin!![]()
Babyface!
Men vi er alle enige om at han ikke er rein?
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Ja, det tviler jeg på det er noen som påstår. Likevel er jo dette her ganske sjuktOpprinnelig skrevet av AxMataz
![]()
Så klart er han ikke reinOpprinnelig skrevet av AxMataz
![]()
Rein eller ikke rein who cares , det der er en kjempeprestasjon uansett
Rimelig greit å plukke ut hvem som skulle stå øverst på den pallen der ja...Opprinnelig skrevet av NK
Jørgen
Syke armer!
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

det var helt utrolig bra til den alderen og være!
men som mange her allerde har påpekt...jeg måtte nesten le når jeg så ansiktet på den kroppen...
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
ser fake ut, men det er sikkert real, god reklame for russere
uansett er det helt insane! skulle tro han var genmodda!
Ligna ikke han til høyre her noe jævli på Arralou??![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Det ser jo sikkert fake ut pga han har for lite farge i ansiktet, når man er blek ser man med en gang mer pløsete/stor ut...! Syns han var fin jegMen hvem er de som står bak der på bilde to, de hører vel ikke hjemme i noen bygger konk vel??
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
Siden han er 18år, er det vel juniorbygging, og da er vel nivået ganske spredt vel?![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Hmm.. ikke for å gjøre dette til en tråd om meg, men kan du finne et bilde der jeg ligner på denne karen!?Opprinnelig skrevet av Coleman
![]()
Nja, om du har sett bilder fra russiske konkurranser ser du at er slik på senior nivå også - dette gjelder det meste av mindre prestisje konkurranser i russland. Jeg har sett bilder av Fedorov hvor han konkurrerer mot folk jeg kan sverge på maten min imorgen at jeg har bedre offseasonform enn de har onseason - sier littOpprinnelig skrevet av Reaper
![]()
Hahaha, okeyOpprinnelig skrevet av Big Boy
Har du noen linker jeg kan se på?
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
ja, denne russern var rå, som trolig også ha brukt russere![]()
Denne gutten er nok "bygget opp fra grunnen", for å si det slikOpprinnelig skrevet av Polarman
Designer-bygger!
wat
Neste Mr. Olympia? Hehe. Skjønt han ikke tar en "Federov"...![]()
Hva gjorde Federov? Følger ikke så mye med på slikt, så hadde vært fint med litt infoOpprinnelig skrevet av Ingar
![]()
He tore a tit.Opprinnelig skrevet av Arralou
![]()
Er helt sjokkert, sykt bra!
Soy el diablo.
ja , men langt fra rein.. skal jeg vedde min venstre ballestein på!!
En dag uten trening er en dag uten mening
Har det noe med saken å gjøre?Opprinnelig skrevet av treningsnarkis
Fantastisk form på gutten uannsett!
Oh, the boy's a slag... The best you ever had.
Ingen av oss hadde klart det der uansett, så all respekt til gutten!
Vel.Opprinnelig skrevet av Fedon
Hvis man vil at dette skal bli en seriøs sport, så bør man vel satse på å gjøre noe med dopingproblemet.
Utopi, jeg vet, men litt naiv må jeg da få lov til å være![]()
wat
Opprinnelig skrevet av worbid
Jeg er bare lei av at folk ikke kan se hvilket arbeid som er lagt bak det å tilegne seg en slik fysikk, i stedet for å brøle om dop i hytt og gevær!![]()
Som Arralou sier, ingen av oss som hadde klart noe slikt! Respekt!
Oh, the boy's a slag... The best you ever had.
Imponerende fysikk, til de som klager over at han ikke er rein![]()
Jeg kjenner en håndfull personer som har kjørt mer enn det han der har rukket å tatt, og de når han ikke til knærne engang...
At det ligger arbeid bak det betyr ikke at slikt ikke fører til en søppelsport som blir sett på som useriøs og latterlig av vanlige folk.Opprinnelig skrevet av Fedon
Hva får deg til å tro det?Som Arralou sier, ingen av oss som hadde klart noe slikt! Respekt!
wat
sett sånn ut når jeg var 18 så hadde jeg smilt![]()
mas om han er rein eller ei! tror folk at man vokser seg 10kg større med muskler på en dag av aas?
jeg ler av slike utsagN!!!
imponerende bilder og prestasjon av denne gutten! når nok VELDIG langt om han går skadefri og ikke mister motivasjonen![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Hodet tilsier at han er nærmere 12 enn 18år.
Ivan har sikkert puttet mye dritt i han der.
Formen er jo rå da.
Sinnsykt![]()
Skulle gitt en del for å sett ut sånn.
Men han må da ha fått "proff" hjelp fra 14-15års alderen eller noe sånt? Gjort alt rett fra starten av (både mat og trening), samt et bra AAS oppsett og gode gener![]()
Minner meg om Arnold egentlig.. Tenker ikke på fysikken direkte, men pga ung alder og rå form![]()
<3Fitnessfrøken<3
Da er det vel heller innstillingen til "vanlige folk" det er et problem med.
Hadde det vært mer åpent og mindre fordommer mot bruk av anabole steroider hadde det vært mer kunnskap om det og dermed mindre problemer med det.
Uansett er det usaklig å komme med sånt i en tråd som dette. Det blir som å dra på en kinarestaurant, sette seg ned og snakke om at kinesisk mat suger.
Må da være lov å være kritisk til det faktum at det er umulig å komme seg noen vei i kroppsbygging uten å bruke steroider?
Bra gener, kjempebra jobba av han og blablabla alt det der, men han hadde jo mest sannsynlig ikke vært i nærheten av den formen om han hadde vært ren.
Nå får jeg vel en drøss med rødkarma av alle fornærma brukere/misbrukere på forumet![]()
Selvsagt kan man være kritisk. Men når man slenger ut av seg: " han er så jævlig bola" f.eks. så er jo det helt på trynet.. Selvsagt har han hatt i seg steroider.. Men det gjør ikke at dette ikke er et utrolig imponerende resultat..
Når folk slenger sånn med leppa, så uttrykker de at dette bare er juks, og overhode ikke imponerende..
Bygge miljøet er fullt av dette, det er vel ingen hemmelighet, så skjønner ikke poenget med å ALLTID latterliggjøre sånne type bilder som dette med å rope: BOL!
<3Fitnessfrøken<3
han spiser bare fisk og kyllingfilet...NOT!
care? Han ser jo rå ut. Er folk så dumme i hodet at de innbiller seg at noen som helst på det nivået er ren?
Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.
Det trodde ikke jeg.. Men man kan tydeligvis ta feilIallefall med tanke på at folk føler behovet for å slenge ut av seg; "høy! han der kan ikke være rein, han boler sikker med sånn sprøyteting..da blir man jo stor uten å trene nesten.."
(Ja, jeg har faktisk hørt flere har sagt lignende ting..)
Jeg har måttet matet folk med teskje ang. dette at man ikke blir stor av å sette noen sprøyter.. Men i de fleste tilfeller, så har jeg selvsagt feil.. Folk vil rett og slett ikke innse at det krever noe.. Ofte fordi de er alkoholdrikkende, potetgull spisende rusbrusjenter, og ikke gidder å trene selv..
<3Fitnessfrøken<3
Du må vel innrømme at når den gjennomsnittlige steroidebrukeren bruker f.eks dbol så vil han vokse mye mer enn naturlig selv uten å være dødsdedikert i det?
Det er nok de færreste som er slik som mange av brukerne på FP, som leser mye om emnet og jobber knallhardt for det.
BTW, forstå meg rett. Jeg er på ingen måte noen moralsk vokter og anti-steroid blablabla, men skulle jo selvsagt sett at folk var rene![]()
Joa.. Greit nok at man vil vokse litt mer på d-bol.. Men nå er det vel mest vann mann får av d-bol.. Poenget er bare at man ikke trenger å få noen rå form av å bole..
Men må fortsatt være jævla dedikert og jobbe hardt som faen for å komme i nærheten av den formen denne gutten har..
<3Fitnessfrøken<3
Man får ikke nødvendigvis noen rå form av å bole, men det er et langt større hjelpemiddel enn brukere flest tør innrømme
Men når det gjelder fyren i denne tråden er jeg enig i at her har det vært jævlig mye arbeid først og fremst![]()