+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultatene 51 til 97 av 97

Tråd: Syk 18år gammel russer - Aleksei Lesukov

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av illmatic Vis post
    Man får ikke nødvendigvis noen rå form av å bole, men det er et langt større hjelpemiddel enn brukere flest tør innrømme

Men når det gjelder fyren i denne tråden er jeg enig i at her har det vært jævlig mye arbeid først og fremst
    Jojo.. Klart det gir mer boost. Første kuren merker man det spesielt.. Og man klarer kanskje å holde på 8-10kg om man er flink.. Men så kommer neste kur, så skjønner man ikke hvorfor man ikke gainer noe særlig, jo fordi, man er blitt større, og må spise ENDA mer for å gaine.. Da er det man begynner å skjønne hvilket sykt arbeid dette faktisk er...
    <3Fitnessfrøken<3

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Beholde 8-10kg av 1 kur ja, det skulle jeg likt &#229; sett. Snakker vi om de 3 f&#248;rste ukene etter man g&#229;r av da eller?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Mennesker ser alltid etter noe som rettferdiggj&#248;r at de ikke er den personen. So what? &#197; drive &#229; pr&#248;ve &#229; bli noe andre vil en skal bli gj&#248;r at man ender opp som en taper resten av livet. Ulykkelig og s&#248;rgelig.

Bronse Member IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Tour de France-gutta eier ikke kondis. De g&#229;r jo p&#229; EPO alle sammen. Hadde jeg bare giddi &#229; tatt litt av det jeg og, s&#229; hadde jeg lett kunne sykla s&#229; langt, ekke no vits &#229; trene en gang. Bare ta litt bloddoping s&#229; orner det s&#230;.

Gold Member aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    23
    Dette var 2 år siden. Babyface har vokst siden den gang:

On season

Off season

Sammen med Big Boy

Vodka gains

Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92
    Jeg er 15 år, har stil og liker biler. Klart jeg liker rap og hip/hop!

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Beholde 8-10kg av 1 kur ja, det skulle jeg likt å sett. Snakker vi om de 3 første ukene etter man går av da eller?
    Jeg kan med hånda på hjerte, ti kniver osv. si at at jeg la på meg 10-11kg på kur, beholdt iallefall 9kg, selv om jeg reiv av korsbåndet..Bikka ikke under 90kg igjen heller. var vel 81 da jeg starta kuren..Så det så:P hehe
    <3Fitnessfrøken<3

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Har i grunn ikke annet &#229; tilf&#248;ye enn HAHA og fy faen.
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Har i grunn ikke annet å tilføye enn HAHA og fy faen.
    Til det jeg sa? Eller russer'n?:P
    <3Fitnessfrøken<3

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Til det jeg sa? Eller russer'n?:P
    hehe til han russern"Babyface"

Hakuna Matata

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    hehe til han russern"Babyface"
    aa Solid at du fortsatt er våken vil jeg si:P
    <3Fitnessfrøken<3

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Ikke solid av den grunn at jeg faktisk er v&#229;ken, men tatt i betrakning at jeg sov 4 tmer etter g&#229;r natt og litt jobb p&#229; sats for s&#229; sitte p&#229; nattevakt n&#229; blir en annen sak. Dette er for&#248;vrig min siste nattevakt s&#229; n&#229; blir det skole for alle penga

Hakuna Matata

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    it seems like the russian toxic wasteland came of some use for a change.. =p go Rocky GOGO..

ram form på "pjokken" =p fake eller ei, så så det der rått ut
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Carlsentassen Vis post
    it seems like the russian toxic wasteland came of some use for a change.. =p go Rocky GOGO..

ram form på "pjokken" =p fake eller ei, så så det der rått ut
    Du tror man kan fake å ha så mye muskler?

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Du tror man kan fake å ha så mye muskler?
    var ikke det jeg sa Arralou, slutt &#229; tvist alt til &#229; bli negativt =p
    om det er steroider s&#229; er det i min lille verden fake.. ikke sp&#248;r hvorfor, men jbare mener de slik.. jeg syntes det st&#229;r respekt av &#229; kunne bygge sin egen kropp uten &#229; m&#229;tte ty til slike virkemidler.. s&#229;, om det er steroider, s&#229; kaller jeg det en fake kropp =p

men, som jeg sa, det der ser r&#229;tt ut!
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Gold Member aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    23
    var ikke det jeg sa Arralou, slutt å tvist alt til å bli negativt =p
    om det er steroider så er det i min lille verden fake.. ikke spør hvorfor, men jbare mener de slik.. jeg syntes det står respekt av å kunne bygge sin egen kropp uten å måtte ty til slike virkemidler.. så, om det er steroider, så kaller jeg det en fake kropp =p

men, som jeg sa, det der ser rått ut!

Logikken din er upåklagelig. Jeg vil for øvrig ikke vinne i lotto, i min lille verden er det bare juksepenger.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92
    Jeg er 15 år, har stil og liker biler. Klart jeg liker rap og hip/hop!

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26

Hakuna Matata

Bronse Member Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    R&#229; fyr, litt for mye tits.
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Veldig ram form p&#229; han der, men m&#229; si meg enig med Kryor p&#229; brystet hans.
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    var ikke det jeg sa Arralou, slutt å tvist alt til å bli negativt =p
    om det er steroider så er det i min lille verden fake.. ikke spør hvorfor, men jbare mener de slik.. jeg syntes det står respekt av å kunne bygge sin egen kropp uten å måtte ty til slike virkemidler.. så, om det er steroider, så kaller jeg det en fake kropp =p

men, som jeg sa, det der ser rått ut!
    Hvilke forbilder har du innen fitness/bygging?
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Hvilke forbilder har du innen fitness/bygging?
    helt sikkert arnold, coleman og cutler
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    helt sikkert arnold, coleman og cutler
    Best for ham, det ville jo vært pinlig å hatt en som bruke anadrole sterioder som forbilde
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Bronse Member Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Tipper Bj&#248;rn D&#230;hli.
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Han karen der kan nok bli proff om han har lyst en eller annen gang men det vil han vel ikke

Kliss nytt medlem Greenbean is on a distinguished road Greenbean sin avatar
    Ble medlem
    05-2007
    http://www.youtube.com/watch?v=ZKrZdpN7bVw

Liten snutt av Beiste :P
    200 i benken går lett da :P

Yoked mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    .

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    http://www.alexey-lesukov.com/index.php/home_en.html

Bare siden de bildene på første side, er han jo blitt ENORM! Utrolig fysikk!
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Er ikke Arild Haugen ca like gammel og fremdeles dobbelt så massiv som Lesukov?
    RockyRock

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Er ikke Arild Haugen ca like gammel og fremdeles dobbelt så massiv som Lesukov?
    Arild er et par år eldre og 2cm større enn alexey rundt armen samt GANSKE mye høyere...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    2år eldre og 2cm større! Så dobbelt så massiv hehe
    RockyRock

treningsnarkoman Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita sin avatar
    Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    Han er hvertfall i rå form! å komme i den formen selv med "homonelle tilskudd" er rått, mange som bruker det og aldri kommer til å nærme seg den formen, krever jo fortsatt rigtig kost og trening og alt det der..
    Pain is just weakness leaving the body!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Talita Vis post
    Han er hvertfall i rå form! å komme i den formen selv med "homonelle tilskudd" er rått, mange som bruker det og aldri kommer til å nærme seg den formen, krever jo fortsatt rigtig kost og trening og alt det der..
    åhh? jeg som sitter i sofaen hver dag med kroppen full av ting og tang og trodde jeg skulle bli som Aleksei nå ødela du min guttedrøm må jeg slutte å spise hamburgerer, kjeks og sånn også da eller?
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

treningsnarkoman Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita sin avatar
    Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    du er jo i rå form gremlings

bare mente at selv med hormonnelt tilskudd når man ikke drømmeformen, har eksempel på flere som tror bare jeg bruker litt varer og er støttemedlem på ett eller annet treningsenter så kommer jeg i form...

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Men sannheten er at du trener i tillegg?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Som han vokser! Dette blir spennende å følge med på i årene som kommer.

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    stop the sarcasm!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    du er jo i rå form gremlings

bare mente at selv med hormonnelt tilskudd når man ikke drømmeformen, har eksempel på flere som tror bare jeg bruker litt varer og er støttemedlem på ett eller annet treningsenter så kommer jeg i form...
    Jeg var i rå form( eller råere form enn nå), sannheten nå er vell at det sannsynligvis er 7 år siden sist jeg var i så dårlig form alt for mye jobbing de siste mnd som har gjort at jeg ikke har hatt tid til skikkelig trening dessverre!

men gleder meg veldig til å komme 100% igang igjen. målet er å stille til høsten 2011 igjen :=)

Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    jeg må bare ta meg enda mer sammen på diett jeg nå, har som mål å stille nm 2010 se bilde i avataren

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    jeg må bare ta meg enda mer sammen på diett jeg nå, har som mål å stille nm 2010 se bilde i avataren
    Kult, få lagt ut bilder i tråden din da

Jeg blir nok å se i salen i det minste

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    Kult, få lagt ut bilder i tråden din da

Jeg blir nok å se i salen i det minste
    hun la jo ut bilder der for et par dager siden

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    hun la jo ut bilder der for et par dager siden
    åååhh! det er mer enn et par dager siden jeg var der

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Lesukov er en pimp!

Medlem Lillian is a jewel in the rough Lillian is a jewel in the rough Lillian is a jewel in the rough Lillian is a jewel in the rough Lillian is a jewel in the rough Lillian sin avatar
    Ble medlem
    03-2011
    Alder
    46
    Helt utrolig!
    Jeg tror så mye, men vet egentlig veldig lite...

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Lesukov er en pimp!

Visste ikke at han har posert nede på Karl Johan!

Bronse Member v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Hvor er proffkortet hans?!
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Han vant ikke overall, var litt for bløt. Så da ble han ikke proff denne gangen.

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.