+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: Therese Johaug

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28

Therese Johaug

Sjekk beina! Tror det er en del fitnessjenter rundt om som er litt misunnelige på fettprosenten

Se hennes sexy budeie-stil - kjendis - Dagbladet.no

I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    hu ser jo max anorektiker ut!

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Er en grei forskjell i muskelmasse vil nå jeg si.

Er et stykke hit:

(Og det var ikke det verste jeg fant!)

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    La merke til låra i det første bildet også, jenta er topptrent til tusen!
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hun når ikke Nordtømme opp til knærne engang.

Benytter også anledningen til å si at jeg hater blogposter som avsluttes med sånne sykt masete spørsmål - sånn type pleeease skriv en kommentar på denne posten jeg slicer håndleddet mitt hvis det står 0 comments i morgen.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Hva synes dere om spørsmål på slutten av blogginnlegg ?
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post

Benytter også anledningen til å si at jeg hater blogposter som avsluttes med sånne sykt masete spørsmål - sånn type pleeease skriv en kommentar på denne posten jeg slicer håndleddet mitt hvis det står 0 comments i morgen.
    Jeg møtte Nordtømme på en fest en gang og hun er ikke noe sånn voldsomt egentlig. Mange jenter på tilsvarende nivå!

Jeg tror grunnen til at mange liker Johaug er det bygdenorske preget.

Årets FPmedlem 2011 TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post

Jeg tror grunnen til at mange liker Johaug er det bygdenorske preget.
    Jenta har et smil og en utstråling som kan smelte selv det kaldeste hjertet.
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Fin jente uten tvil, værbitt og trollsk i fjeset samtidig som hun er pen og liten, nett og feminin.
    RockyRock

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Når det gjelder hvor pent det er eller hvor godt trent hun er?
    wat

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av worbid Vis post
    Når det gjelder hvor pent det er eller hvor godt trent hun er?
    Begge deler. Men trodde ikke du kikket på jenter?
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Du vet jeg bare har øye for deg, Lean&Fin. De nakenbildene av deg selv som du sendte her om dagen var virkelig fine.
    wat

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Therese satser
    By Riinoo in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 1122
    Nyeste innlegg: 16-05-12, 12:37
  2. Therese Johaug på 4-stjerners reise
    By worbid in forum OT
    Svar: 26
    Nyeste innlegg: 20-04-11, 17:03
  3. Therese og Arnstein fikk ei jente!