+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 45 av 45

Tråd: Utrolig sprek kar på nesten 50 år

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005

Exclamation Alain Petriz utrolig sprek kar på nesten 50 år

-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Og da vil jeg bare si: At sånn skal mannen min se ut når han er femti!!!!!

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    indeed

Gold Member guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Styrketrening og et kontrollert kaloriinntak er veien til evig ungdom

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av guggen Vis post
    Styrketrening og et kontrollert kaloriinntak er veien til evig ungdom
    Jepps

Over the hill kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    38
    All Drugs!!
    Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!

AKA Gullfisken Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Vi gjør sånn

Det er så stress å måtte gå videre inn på en webside hver gang man åpner en tråd.

God form på gammern ja

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av kevin25 Vis post
    All Drugs!!
    Ikke nødvendigvis!

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Sitat Opprinnelig skrevet av Yvonne Vis post
    Ikke nødvendigvis!
    SKal man være realistisk, må man vel innse at AAS er en faktor her. Men jeg har jo ikke sett mannen sette sprøyta, så jeg vet jo strengt tatt ikke om han har tatt noe. Imponerende uansett.

Igjen poster jeg traileren til Robby Robinsons nye film. Robby er snart 61 år gml.

http://youtube.com/watch?v=CZQppV_ugHc

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av fowler Vis post
    SKal man være realistisk, må man vel innse at AAS er en faktor her. Men jeg har jo ikke sett mannen sette sprøyta, så jeg vet jo strengt tatt ikke om han har tatt noe. Imponerende uansett.

Igjen poster jeg traileren til Robby Robinsons nye film. Robby er snart 61 år gml.

mjaaa.. blir jo litt sånn.. målet helliger midlet.. Eller?

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    mjaaa.. blir jo litt sånn.. målet helliger midlet.. Eller?
    nei det jo juks!!!!!!!!!111111111111111111111

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    så ut som har var nærmere 60 i ansiktet da, men kroppen var jævlig bra ja!

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33

Vel.. Det fantes byggere før det fantes doping faktisk.. så det er i teorien mulig.. Og han har hatt god tid på å trene...

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Really? Jeg som trodde at The Big Nasty var verdens første bygger.

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Fowler: Vet du hvor det er mulig å kjøpe den nye filmen til robby? Den mannen er bare helt rå!

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Really? Jeg som trodde at The Big Nasty var verdens første bygger.
    MJAAOAA!! Ikke vet jeg.. Leste det her om dagen, men nå finner jeg ikke igjen den artikkelen.
    Men det kan jo ha vært på en tid hvor preparatet som ble bruk ikke enda var annerkjent som doping.. Eller noe i den duren...

Ble medlem
    07-2005
    Jeg forstår ikke hvorfor alle skal mase om AAS hver gang det kommer en webside eller ett bilde med er som er bedre enn gjnnomsnittet.. Syns det blir for dumt. Hold kjeft og tren

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Jeg forstår ikke hvorfor alle skal mase om AAS hver gang det kommer en webside eller ett bilde med er som er bedre enn gjnnomsnittet.. Syns det blir for dumt. Hold kjeft og tren
    hehehe Jepp!

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Jaja, det er lett å tøffe seg. Jeg kan praktisk talt garantere deg at dine egne resultater lider under all feilinformasjonen produsert av den dyptgående effekten AAS har hatt i kroppsbygging.
    Generellt sett er det særdeles viktig å skille mellom "ren" trening og trening som assisteres med AAS. Det er to forskjellige idretter.
    "Hold kjeft og tren" oppfattes av meg som en uutdannet uttalelse, da det antydes at så lenge vi snakker mindre og trener som "mannen på bildet", vil vi se ut som ham. Kanskje noen av oss kan oppnå slike resultater, men da må vi aller først slutte å trene som idolene våre. Noe de fleste har problemer med å gjøre, ettersom utsagn som "shut up and train" har fungert som et munnbind for de som stiller spørsmålstegn ved status quo.

Jeg synes at AAS-bruk er et personlig valg, og alle voksne mennesker skal ha rett til å gjøre hva de vil med egen kropp. AAS kan, dersom det brukes riktig, ta treningen til et nytt nivå, og hormonterapi kan gi mange eldre et bedre liv. Jeg er derimot ikke noen tilhenger av å feie under teppet det faktum at trening med AAS, kontra sans AAS, er to vidt forskjellige ting.

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gulliksen Vis post
    Fowler: Vet du hvor det er mulig å kjøpe den nye filmen til robby? Den mannen er bare helt rå!
    Jeg har selv kjøpt filmen, og anbefaler alle andre å gjøre det samme.
    Den kan bestilles her:
    http://www.robbyrobinson.net/1_dvd_v1.html

Bronse Member Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Den kan bestilles her:
    Den mannen er vill!

Bronse Member Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Noen bilder
    Vedlagte bilder

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av gainer1 Vis post
    Noen bilder
    WTF? Er det Apollo Creed fra Rocky 1/2/3/4?
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Superior newbie Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Nei, det er Carl Weathers. Også kjent fra Predator (med Ahnald):

"So, Dutch -- how come you're gradually losing all the clothing on your torso?"
    Vedlagte bilder
    Sist endret av Sorin; 14-12-06 kl 16:37 Begrunnelse: Bildelinken er litt ustabil... Lastet det opp i tillegg.

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Vel.. Det fantes byggere før det fantes doping faktisk.. så det er i teorien mulig.. Og han har hatt god tid på å trene...
    Det har funnet doping(i en eller annen form) så lenge mennesket har eksistert.

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    Intressant, kan du utdype det er du grei?

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    Selvsagt! Prestasjonsfremmende midler!

Kliss nytt medlem iompao is on a distinguished road
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    38
    Hello Everybody and thanks to Fressh for the topic.
    I am the webmaster of Alain Petriz http://www.alainpetriz.com i dont understand swedish, but if you want I can suggest Alain to join this forum.

YES 50 YEARS.. in January 2007

best regards
    Team Petriz

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av iompao Vis post
    Hello Everybody and thanks to Fressh for the topic.
    I am the webmaster of Alain Petriz http://www.alainpetriz.com i dont understand swedish, but if you want I can suggest Alain to join this forum.

YES 50 YEARS.. in January 2007

best regards
    Team Petriz

Du trenger ikke skjønne svensk for å joine dette forumet..

Yes!!! Please do!

Superior newbie Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Good news foreign guy: You don't have to understand Swedish. Just Norwegian

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Intressant, kan du utdype det er du grei?
    Treningspartneren din svarte egentlig på det.Det finnes rapporter på at grekerne i de olympiske leker i slutten av det tredje århundret oppererte bort milten for å ikke få hold når de løp I 1886 døde den engelske syklisten Linton, dette er ett av de første dødsfallene relatert til doping.Dianabol ble brukt på slutten av femtitallet av vektløftere.Osv.Det ligger i menneskets natur å lete etter snarveier, derfor tror jeg at de har prøvd å jukse så lenge de har drevet konnkuranse

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Zuluene hadde en urtemix som ga dem aggresjon og utholdenhet..Grekerne hadde en særdeles kraftig tribulus.....Kokain før og opium etter var det vel før hehe.
    RockyRock

Superior newbie Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Alder
    24
    They all look the same to you?

Er det Micheal Jackson fra beat it?
    God, the greatest mack of them all
    ©

Break out of your comfort zone!

Kliss nytt medlem Alain Petriz is on a distinguished road Alain Petriz sin avatar
    Ble medlem
    06-2007
    Alder
    55

hello

Hello I am Alain Petriz, anyone can suggest me where I can start my Topic?
    What is the best place to open my thread.
    sorry but my translator dont have a norvegian version.
    talk with you very soon

Alain

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alain Petriz Vis post
    Hello I am Alain Petriz, anyone can suggest me where I can start my Topic?
    What is the best place to open my thread.
    sorry but my translator dont have a norvegian version.
    talk with you very soon

Alain
    Here you can make your own profile
    http://www.fitnessprat.no/f19/

here you can make a log of your training and diet
    http://www.fitnessprat.no/f20/

Just press the button " new thread"

Ble medlem
    04-2002
    Den kan bestilles her:
    Han var jeg på seminar/posering i Tromsø ,en eller gang tidlig på 90 tallet

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Oi...

Ingen andre som tviler litt på den profilen der?

LxY
    LxY er ikke aktiv
    Silver Member LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Oi...

Ingen andre som tviler litt på den profilen der?
    tenkte på det samme

er han ikke svensk? hvorfor skrive på engelsk?

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Ingen som har sagt at han er svensk gutter. Snarere tvert imot, les en gang til.

LxY
    LxY er ikke aktiv
    Silver Member LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY er et navn kjent av alle LxY sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Ingen som har sagt at han er svensk gutter. Snarere tvert imot, les en gang til.
    tenkte bare han kanskje var det siden det stod på svensk på siden hans

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av LxY Vis post
    tenkte bare han kanskje var det siden det stod på svensk på siden hans
    Det er oversatt til svensk pga den svenske fansen hans, han er fransk..

Bronse Member surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    WTF! det er jo Robby Robinson http://www.youtube.com/watch?v=o7N8vkDyJw0
    http://www.youtube.com/watch?v=yA_73w6Oupg
    Han bodde i oslo noen år på 90tallet...

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    jeg vil minne på at han som vant debutant og veteranklassen i sandefjord er 48 også, og ser i mine øyne enda bedre ut!

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    jeg vil minne på at han som vant debutant og veteranklassen i sandefjord er 48 også, og ser i mine øyne enda bedre ut!
    Ola eller Olav ja? Han så dødsrå ut på overkroppen, bildene yter ikke han rettferdighet der, knallbra armer og skuldre

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Vår egen tricepsmann er jo en kar som holder seg fantastisk godt!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.