Hun er jo så søt, fiin symmetri også. Vet det er to tre tråder til om henne her.
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
nam nam![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
blir bare råere og råere hun!!! ja stemmer det, big boy slengte ut en tråd om henne for en stund tilbake som er blitt fulgt opp med en del bilder og stash! hun der har så rå konkuranse form, så er hun bare DRIT HOT offseasson nam nam nam!!!
er ikke gamle jenta heller? par og tyve enda så vitt jeg husker?
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
sinnsykt rart å ha sex med dissa fitness damene som er såpass rippa? har jo ingen ting å holde i, unntatt en sinnsykt muskuløs kropp som føles samme som at du knuller en kompis..synspunkter?
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
.......................................R.I.P..........................................
Når man er på deff blir man veldig sliten og fokusert så man fokuserer vel ikke så mye på det der egentlig..
Jeg syns selv at det ofte blir litt stress med all form for kroppskontakt med mindre det er på mine premisser, feks en klem uten at jeg selv har tatt initiativet blir bare ekkelt..
muskler er MANDIG, de soom like gjerne kunne hatt mannemus i senga, de liker mandig
:)
Jeg tror majoriteten av gutter her inne syns damer med muskler er pent.
Det er vel kun de minste og tynneste som er litt usikkre og ikke føler seg vel med jenter som er større enn det de selv er...
Min opplevelse er i allefall at det stort sett er dere som klager mest og skriker ut kommentarer som det du gjør nå![]()
Det er jo litt ekstremt det jeg driver med, så man må jo tåle litt oppmerksomhet både negativt og positivt.
For det meste er folk bare postitive
Har faktisk flere ganger opplevd at fremmede folk har kommet bort å sagt at jeg ser bra ut og at det er utrolig kult det jeg gjør.
Det syns jeg bare er hyggelig så lenge det ikke blir innpåslitent.
Sist jeg var ute var det litt slitsomt, da var det mange som skulle bryte handbak med meg osv.. det syns jeg ikke noe om fordi
1: Man kan lett skade seg ved å drive sånn.
2: Jeg er ute for å ha det gøy med venner ikke leke.
I tillegg var det en gjeng med smågutter som løp etter oss da vi skulle hjem og sa miss swartznegger, spurte og gravde om alt og maste fryktelig. Ble så ille at vi måtte gå inn på en kiosk til de hadde stikki.
De som er negative tør ikke og komme bort å si det face to face, de gjemmer seg bak pc skjermen.. 4funny Det syns jeg er utrolig patetisk!
Eneste negative jeg har fått er fra noen kompiser som ikke syns det ser pent ut (fordi de selv er veldig tynne), men jeg respekterer deres synpå den saken og de respekterer det jeg gjør.
De fleste kompisene mine syns det er tøft, men sier "du må ikke bli for svær" osv og "jeg ser den"![]()
Ønsker ikke å bli noen kjempe, syns det er viktig å være feminin samtidig.
Er masse tråder om henne allerede , uansett. Hun er spesiell.
riktig nok et litt eldre bilde men ikke si at DETTE ikke er snadder!!!
hun er HELDEILIG på ALLE områder
offseason vell og merke![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså