+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 38 av 38

Tråd: Verdens råeste kvinnelige bodybuilder?

Patetisk - X Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas sin avatar
    Ble medlem
    10-2003

Verdens råeste kvinnelige bodybuilder?

Jeg må innrømme at jeg vet ingenting om kvinnelige bodybuildere.
    Så derfor tenkte jeg vi kunne dra igang en tråd hvor folk kan poste bilder og diskutere verdens beste kvinnelige bodybuildere. (Evt diskutere hvem som er verdens beste)

Uansett, jeg fant dette bilde av Susanne Bock - IFBB Professional.
    Rimelig rå fysikk synes jeg.
    Vedlagte bilder

Bronse Member BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    29
    Vekt:103,3 kg (10.04.08)
    Høyde: 1.90

Beste løft:
    Benkpress: 150kg, 5*125kg
    Markløft: 5x150kg

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kjekkas
    Jeg må innrømme at jeg vet ingenting om kvinnelige bodybuildere.
    Så derfor tenkte jeg vi kunne dra igang en tråd hvor folk kan poste bilder og diskutere verdens beste kvinnelige bodybuildere. (Evt diskutere hvem som er verdens beste)

Uansett, jeg fant dette bilde av Susanne Bock - IFBB Professional.
    Rimelig rå fysikk synes jeg.
    Blir vel kun diskusjon om hvor ekle disse damene er slik som før
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Patetisk - X Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av darp
    Blir vel kun diskusjon om hvor ekle disse damene er slik som før
    Ja. Var ikke mye interesse rundt denne tråden i hvert fall.

Petra Pan
    Gjest
    det var det jeg mente med kvinnelig utgave av Hulk!!

Gold Member schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    22
    rått!
    syntes de hadde litt arnold "look" de armene der. meget bra
    20 år
    høyde: 182 cm
    vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
    155 kg Smalbenk
    170x7 Markløft
    170 i Knebøy(tror jeg) :)

NiC
    NiC er aktiv nå
    Superior newbie NiC is a jewel in the rough NiC is a jewel in the rough NiC is a jewel in the rough NiC sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24
    kvinnelig og kvinnelig...

Gold Member schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av divad
    kvinnelig og kvinnelig...

å herregud.. alltid må noen idioter starte samme diskusjon shutup
    20 år

155 kg Smalbenk
    170x7 Markløft

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Samme hvor mye dame hun er!
    -Hun har RÅ fysikk!

SCP

Superior newbie Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    04-2005
    Jeg synest ikke damer som er sååå deffet er litt fine engang. æsj

Silver Member Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

Hmmm

Kvinnelige bodybuildere er vel ca akkuratt hakket styggere en mannlige bodybuildere???
    Fair trade?

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Siqualone
    Jeg synest ikke damer som er sååå deffet er litt fine engang. æsj
    20 år

155 kg Smalbenk
    170x7 Markløft

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Petra Pan
    det var det jeg mente med kvinnelig utgave av Hulk!!
    Og som det ble nevnt, så klarer du ikke det der uten mannlige hormoner.
    Hun (han) på bildet viser til og med tegn til vanlig mannlig håravfall, da er det ille. Slenger med en
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Registered User Svein Gerhard is on a distinguished road Svein Gerhard sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Skulle likt å hatt kroppen hennes :P

Consigliere - X diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Man trenger ikke å bli tiltrukket av henne for å mene at fysikken er imponerende.

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av diste
    Man trenger ikke å bli tiltrukket av henne for å mene at fysikken er imponerende.
    akkuratt, enkelte tror at bildene av damer kun er til for å leke med lillemann etter, ligger mye arbeid bak en slik kropp og det er imponerende at en dame kan bli så stor. Man må se bildene for hva di er
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Silver Member Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

Jo jo.

Sitat Opprinnelig skrevet av darp
    akkuratt, enkelte tror at bildene av damer kun er til for å leke med lillemann etter, ligger mye arbeid bak en slik kropp og det er imponerende at en dame kan bli så stor. Man må se bildene for hva di er
    Men som tidligere nevnt så er det umulig for en kvinne å bli så stor uten mannlige hormoner..

Med andre ord juks. Og noe som er basert på juks synes ikke jeg er imponerende uansett.. Skal ikke liksom vi inne på denne siden fremme det rene og ikke det som er basert på glorifisering av det å bruke doping. Synes f.eks heller ikke det er noe tøft å kikke på arnold iom at han har inrømmet å spist anabole stereoider..

Mvh
    Incline..
    Fair trade?

Consigliere - X diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Juks i hva da? Å se bra ut? Å huffameg så slemt!
    Synes det å si at det ikke ser bra ut fordi det er hormoner inni bildet bare blir helt idiotisk. Ta feks Arnold som du nevner da, du har gått helt siden du fikk interesse for sporten og sett opp til han og hans fysikk, men det øyeblikk du får vite at han har brukt steroider, så ser han plutselig ikke bra ut lengre? Hvordan er det egentlig mulig?
    Etter min mening glorifiserer man IKKE bruk av steroider på noe måte om man legger ut bilder av utøvere som har brukt dette. Glorifisering ville heller vært om det var en typisk holdning her å lage seg profiler der man snakket gode ord om disse preparatene og oppfordret de med dårlig framgang til å trøkke på litt.

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

Nei...

Juks i hva da? Å se bra ut? Å huffameg så slemt!
    Synes det å si at det ikke ser bra ut fordi det er hormoner inni bildet bare blir helt idiotisk. Ta feks Arnold som du nevner da, du har gått helt siden du fikk interesse for sporten og sett opp til han og hans fysikk, men det øyeblikk du får vite at han har brukt steroider, så ser han plutselig ikke bra ut lengre? Hvordan er det egentlig mulig?
    Etter min mening glorifiserer man IKKE bruk av steroider på noe måte om man legger ut bilder av utøvere som har brukt dette. Glorifisering ville heller vært om det var en typisk holdning her å lage seg profiler der man snakket gode ord om disse preparatene og oppfordret de med dårlig framgang til å trøkke på litt.

Juks i hva?= jo juks i å ta ulovlige og farlige preparater for å få fremgang som er rask og unaturlig..

Se bra ut?= jo synes egentlig ingen bodybuildere ser bra ut over 90 kilo, ser abnormt og jevelig ut.. Men det som gjør det dumt er at de gjør det på en ulovlig måte, og ikke minst farlig, alle diskusjoner omhandlende doping burde det av alle på dette forumet kommet innlegg og komentarer som gjør at ingen skulle ønske å bruke ulovlige preparater. Og siden alle var enig om at en kvinne ikke kan bli sånn lovlig, så hvorfor er det da rart at noen kommenterer at det er dumt?!!

Dette handler om mange forskjellige ting, ta en 100meterløper, springer på 8 blank!! kjempeflott og imponerende, så finner man ut at personen brukte doping,!! da er det slettes ikke så imponerende for meg lengre, bare latterlig. det er folk med dårlig innstas og forvrengte syn på kropp og prestasjoner som tyr til ulovlige middler!!

Glorifisering= Det å legge ut bilder av de som har brukt preparater som dette= fører til at personer som ser bildene automatisk lagrer disse bevist eller ubevist, og det blir uopnåelige mål som 15-20 åringer legger seg merke med og ønsker å bli slik.

Bare det at du reiser deg opp og svarer på innlegget mitt på den måten du gjør og omtaler doping som nja tja jaja, ikke lovlig men ser sabla bra ut gjør at grenser og barrierer blir mindre for folk/ungdommer med tanken på bruk enda mindre..

Og jo, synes fortsatt bilder av arnie og lignende er fasinerende, men bare på ett rent "moro å se på hva idioten fikk til" perspektiv.....

Doping er ulovlig, ja det er det men det bryr meg ikke så mye, det som burde engasjere og bry ALLE her inne er det at det er MEGET farlig for flere funksjoner ikroppen, og burde ikke brukes av noen!! Og det er latterlig å tro at ett fornuftig bruk ikke er farlig, flere undersøkelser viser at det er meget forskjellig hvor mye som skal til for å ødelegge balansen mellom hypofysen og testiklene i dannelsen av testosteron.. noen vil få ødelagt produksjonsvevet i tetsiklene veldig fort mens andre saktere..
    Så mellom valget på kroppen til feks en på 90kilo velltrent, med funksjonible baller, en kjæreste og muligheten til å få barn, kontra en ustabil okse på 135, med voldsdom og innskrumpa pung så er valget LETT for meg, MEN IKKE FOR ALLE LETT PÅVIRKELIGE UNGDOMMER!!!!!

Dette er ikke noe skjennepreken til noen som helst, bare en tankevekker!!!.....

Mvh
    Incline...
    Fair trade?

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Bare som en kuriositet.

Det går ikke for menn heller å bli skikkelig store uten mannlige hormoner

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    siden hun er kvinne, mister hun alt om hun går av? eller holder det seg vanlig selv om hun ikke har noe særlig naturlig produksjon
    RockyRock

Medlem Kapitalisten is a jewel in the rough Kapitalisten is a jewel in the rough Kapitalisten is a jewel in the rough Kapitalisten sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock
    siden hun er kvinne, mister hun alt om hun går av? eller holder det seg vanlig selv om hun ikke har noe særlig naturlig produksjon
    Fint du spurte, jeg er også litt nysgjerrig på det.
    ...

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Hun raser ned til der det er naturlig å være med hennes vanlige hormon produksjon , akkurat slik menn gjør

Ble medlem
    12-2002
    I følge norsk lov er det ikke ulovlig å bruke steroider, Incline.

Silver Member HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Hun her (Betty Pariso) er også ganske rå...
    Vedlagte bilder
    Erfaring er den talentløses trøst.

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

Det

I følge norsk lov er det ikke ulovlig å bruke steroider, Incline.
    Vet jeg meget godt, men det er ulovlig å importere, selge, og oppbevare mer enn en brukrdose..
    At det er ulovlig er ikke den viktigste grunnen til at det ikke skal glorifiseres, det er det at det er utrolig farlig som er grunnen til det!!.

Mvh
    Incline
    Fair trade?

Kliss nytt medlem riddicc is a jewel in the rough riddicc is a jewel in the rough
    Ble medlem
    11-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Incline
    Se bra ut?= jo synes egentlig ingen bodybuildere ser bra ut, men fitnessgutta er skikkelig søte!
    ...
    Dette handler om mange forskjellige ting, ta en 100meterløper, springer på 8 blank!! kjempeflott og imponerende, så finner man ut at personen brukte doping,!! da er det slettes ikke så imponerende for meg lengre, bare latterlig.
    men de andre dopa folka løper bare på 9.77+ ?? synes 8 blank er veldig imponerende jeg

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITman.
    Hun her (Betty Pariso) er også ganske rå...
    Enig, hun er RÅ

TEAM BODYTECH

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Juks i hva?= jo juks i å ta ulovlige og farlige preparater for å få fremgang som er rask og unaturlig..

Se bra ut?= jo synes egentlig ingen bodybuildere ser bra ut over 90 kilo, ser abnormt og jevelig ut.. Men det som gjør det dumt er at de gjør det på en ulovlig måte, og ikke minst farlig, alle diskusjoner omhandlende doping burde det av alle på dette forumet kommet innlegg og komentarer som gjør at ingen skulle ønske å bruke ulovlige preparater. Og siden alle var enig om at en kvinne ikke kan bli sånn lovlig, så hvorfor er det da rart at noen kommenterer at det er dumt?!!
    Anabole steroider er ikke ulovlig, og bruk av det er ikke juksing i kroppsbygging. Du må tenke over at t.o.m bare utøvere på nasjonalt nivå her i Norge benytter seg av det. For å oppnå en fysikk som er så storartet og spektakulær trenger man bruk av substanser som blir ansett som juks i andre sporter.

Dette handler om mange forskjellige ting, ta en 100meterløper, springer på 8 blank!! kjempeflott og imponerende, så finner man ut at personen brukte doping,!! da er det slettes ikke så imponerende for meg lengre, bare latterlig. det er folk med dårlig innstas og forvrengte syn på kropp og prestasjoner som tyr til ulovlige middler!!
    Genetikk er noe som spiller en ENORM rolle i sprinting, og hadde du brent for en ting og funnet du at du ikke har hatt genetisk potensiale til å oppnå det du ønsker uansett hvor hardt du trener vill du forstått at det å bruke "ulovlige midler" for å oppnå det ikke ville være uaktuelt sålenge du vet at du kommer unna med det.
    Det å ta bruk av ulovlige preparater gir deg ikke en fiksfin forbedring du bare kan sette deg på ræva og høste inn fordelene, det hjelper deg faktisk med å få legge enda mer hardt arbeid inn i det når alt som hittil er gjort ikke er nok.
    Det finnes dog bedre metoder å ty til enn doping (det er mye bra coaching med spesielle lovlige tiltak som benyttes n&#229, men veldig få kan det, og veldig mange er villig til å ta dopingveien for å oppnå det de vil (det er den eneste muligheten enkelte har foran seg).
    Jeg vil fortsatt ikke blindt si at jeg ikke blir imponert over innsatsen til utøveren selv om det er "juks".

Ta Ben Johnson f.eks. Han veide 93lbs(!) når han begynte med sprinting og første treningen han var på var han altfor svak i føttene til å i det hele tatt fullføre en enkel trening. Men han jobbet igjennom det, helt til han en dag hadde mulighet til å bli verdens beste. Han benyttet seg av Nandronol, dopet seg systematisk for å bli Nr.1.
    Jeg kan si jeg er ekstremt imponert over alle Ben Johnsons bragder, doping eller ei. Han var forut sin tid, han slo alle.
    Visste du at "Golden Boy" Carl Lewis har i ettertid vist seg å ha tatt ulovlige preparater?

P.S.: Er ikke 8.blank litt i kjappeste laget? Hehe.

Morsomt også at de fleste skal ta opp sprinting som et eksempel på en "dopingfylt idrettsgren", men ikke tenker over det at sprinting faktisk er den grenen med mest testing, den grenen som det blir satt størst mistanke om doping over hver briljerende utøver. Det at det er mange som blir tatt i dopingkontroller i sprinting betyr ikke at det er sporten med mest doping, tvert imot. Tenk over det et sekund, hvilken gren har større fokus på dopingkontroller?
    Større fokus på dopingkontroller vil si mindre dopede utøvere, er dopingkontrollene så strenge i langrenn f.eks.? Hvorfor virker folk så overrasket hver gang en langrennsutøver blir tatt for bruk av doping?

Glorifisering= Det å legge ut bilder av de som har brukt preparater som dette= fører til at personer som ser bildene automatisk lagrer disse bevist eller ubevist, og det blir uopnåelige mål som 15-20 åringer legger seg merke med og ønsker å bli slik.
    Hvor mye av toppidrett tror du er dopingfri?
    Hvor mange av de gode gamle rollemodellene vi har hatt oppigjennom tidene her i landet tror du har oppnådd det de har helt dopingfritt?
    Det å kunne sno seg unna dopingkontrollsystemet kan bli sett på som en egen kriterie for å kunne briljere som toppidrettutøver for nesten alle utøvere. Det er ytterst få som er så genetisk begavet at de slipper.
    Hvorfor mister du respekten for hver utøver som blir tatt sånn uten videre?
    Respekterer du fortsatt alle andre utøveres oppnåelser selv om de likesågodt kunne være dopet?

Så mellom valget på kroppen til feks en på 90kilo velltrent, med funksjonible baller, en kjæreste og muligheten til å få barn, kontra en ustabil okse på 135, med voldsdom og innskrumpa pung så er valget LETT for meg, MEN IKKE FOR ALLE LETT PÅVIRKELIGE UNGDOMMER!!!!!
    Noen våger å velge alternativ 2 (med visse moderasjoner), bare fordi de vil oppnå noe stort, noe usedvanlig.
    Prisen er ikke så høy som du måtte tro, det er mulig å klare det uten varige men med riktig oppfølging osv. Om noen likevel vil fortsette til tross for eventuelle problemer viser vel hvor mye de vil ha det de strever etter. Selv om det kanskje virker tåpelig for deg, fortjener det egentlig respekt.
    Det viser at personen, til tross for problemer, vil fortsette å streve etter det han virkelig ville ha, å tilfredstille behovet om å realisere seg selv (Se Maslows behovspyramide :P ).
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Petra Pan
    Gjest
    Det er noe jeg ser at går igjen på disse "muskeldamene". De utvikler et mere maskulint ansikt også når kroppen blir større. Hva kommer dette av? Er det fordi de bruker anabole sterioder? Eller blir musklaturen i ansiktet påvirket under trening?

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Det er noe jeg ser at går igjen på disse "muskeldamene". De utvikler et mere maskulint ansikt også når kroppen blir større. Hva kommer dette av? Er det fordi de bruker anabole sterioder? Eller blir musklaturen i ansiktet påvirket under trening?
    De bildene du ser av disse damene er som oftest når de er i "form" og da har en fett% som er lavere enn vanlige mennesker anser so mulig.

Ta en halvdød anorektikers ansikt og la henne ha kommet dit uten å ha mistet muskler så har du det ansiktet.
    Ansiktet er det stedet på kroppe nder du har flest muskler og det er klart at det ikke er umulig at denne muskulaturen blir påvirket av det disse folkene driver med , men i mange tilfeller så er det som regel kombinasjonen lav fett% med bevart muskelmasse som er tilfellet.

Petra Pan
    Gjest
    Uæh!? da fikk jeg forklaring på det . Satt med ei venninne på treningsstudioet igår og kikka på "damene" i sånne blader. Heavy greier!
    Er det noen som kan forklare meg hvorfor disse damene ønsker å se sånn ut? Er det en sånn "født i feil kropp" greie eller? Det er jo særdeles lite feminint når de blir skikkelig ekstreme...Det finnes jo ikke pupper igjen eller noe...med mindre de har kjøpt seg noen da. Mmmmm må være godt å ta på en kvinnepupp av stål... Oh yeah!
    Det er jo tøft av dem å komme så langt altså, det er ikke det... jeg bare lurer på hva som driver dem

jeg bare spør jeg

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Uæh!? da fikk jeg forklaring på det . Satt med ei venninne på treningsstudioet igår og kikka på "damene" i sånne blader. Heavy greier!
    Er det noen som kan forklare meg hvorfor disse damene ønsker å se sånn ut? Er det en sånn "født i feil kropp" greie eller? Det er jo særdeles lite feminint når de blir skikkelig ekstreme...Det finnes jo ikke pupper igjen eller noe...med mindre de har kjøpt seg noen da. Mmmmm må være godt å ta på en kvinnepupp av stål... Oh yeah!
    Det er jo tøft av dem å komme så langt altså, det er ikke det... jeg bare lurer på hva som driver dem

jeg bare spør jeg
    De ønsker å bli slike på grunn av at de elsker den sporten de driver og for å bli best så må de bli harde og store.
    Forøvrig så er de slik kun i noen dager i året og dette er ikke en feminin skjønnhetskonkurranse , det er om å gjøre å bli best mulig med en viss bevaring av feminintet.

Hadde jeg vært byggerjente og brente for å bli best i verden så hadde jeg også sittet å fundert på om jeg tjente mest poeng på videre muskulær utvikling på bekostning av femininitet.

Petra Pan
    Gjest
    Ok, takk for svar!

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Men som tidligere nevnt så er det umulig for en kvinne å bli så stor uten mannlige hormoner..

Med andre ord juks. Og noe som er basert på juks synes ikke jeg er imponerende uansett.. Skal ikke liksom vi inne på denne siden fremme det rene og ikke det som er basert på glorifisering av det å bruke doping. Synes f.eks heller ikke det er noe tøft å kikke på arnold iom at han har inrømmet å spist anabole stereoider..

Mvh
    Incline..
    Kansje du ikke syntes det er særlig imponerende, men det syntes jeg det er. Selv om hun har brukt ditt og datt så ligger det mye hardt arbeid bak det, ikke bare å få så store muskler, men også beholde disse til tross for den lave fettprosenten hun har klart å oppnådd.

Og juks? Hadde ikke de andre som stod på scenen brukt så ville det kansje blitt kunnet sett på litt mer som juks, men alle i hennes klasse har nok jukset som du kaller det.

Arnold er jo bare sinnsykt rå, at han har brukt er bare en liten del av alt, han har også jobbet sinnsykt hardt for sine resultater, du kan ikke stikke et par sprøyter og spise noen tabletter så blir du som arnold var på noen måneder, det tar år og dag og få slike resultater uansett. Det ligger mye hardt arbeid bak og det står det respekt av mener jeg, når han i tillegg er så glad i sporten at han utsetter kroppen for slikt så viser det jo hvor dedikert han er.

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

HEY folkens

Nå må vi ta en liten time out her, vil egentlig nødig gjøre denne tråden om til noe den ikke skulle være..

Synes bare at det er synd at det har blitt som det har blitt, og ja alle andre bruker det så da må jeg også for å vinne, det er helt sant. tror også feks norske langrennsløpere som er best i verden er proppfulle av dop.. DET JEG SIER ER BARE DET AT DET ER SYND AT DET HAR BLITT SOM DET HAR BLITT.. doping er farlig uansett hvor imponerende det er de resultatene...

Egentlig ening i veldig mye av det dere sier, synes bare det er synd.. Det eneste jeg ikke er enig i var siste av DARP, ang det er imponerende med tanke på hvor hardt disse jobber for kroppen, JO på ett vis, men det blir litt mindre imponerende når de må ta hormoner for å klare det.. ok?? er min mening..

Er vi venner fordeom alle sammen???
    Fair trade?

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Selvsagt er det synd at det har blitt sånn, det er helt forferdelig at det har blitt sånn. Men sånn er det desverre bare, og det er noe enhver utøver som ønsker å gå til topps forstå.
    Men forstå meg rett her; doping vil alltid være noe jeg kommer til å holde helt avstand fra, jeg kommer til å ha gjort alt før jeg eventuellt måtte ta den avgjørelsen.

Egentlig ening i veldig mye av det dere sier, synes bare det er synd.. Det eneste jeg ikke er enig i var siste av DARP, ang det er imponerende med tanke på hvor hardt disse jobber for kroppen, JO på ett vis, men det blir litt mindre imponerende når de må ta hormoner for å klare det.. ok?? er min mening..
    Poenget er at de ikke har klart oppnå det de har uten bruk av slike preparater.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Nå må vi ta en liten time out her, vil egentlig nødig gjøre denne tråden om til noe den ikke skulle være..

Synes bare at det er synd at det har blitt som det har blitt, og ja alle andre bruker det så da må jeg også for å vinne, det er helt sant. tror også feks norske langrennsløpere som er best i verden er proppfulle av dop.. DET JEG SIER ER BARE DET AT DET ER SYND AT DET HAR BLITT SOM DET HAR BLITT.. doping er farlig uansett hvor imponerende det er de resultatene...

Er vi venner fordeom alle sammen???
    klart er alle venner, håper jeg da. Dette er ett diskusjonsforum tross alt.

Forstår poenget ditt men er ikke enig

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Svar: 203
    Nyeste innlegg: 12-03-06, 11:43
  2. Svar: 1
    Nyeste innlegg: 18-07-05, 22:29
  3. Svar: 5
    Nyeste innlegg: 22-05-05, 13:27

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg