Proteinpulver, kreatin, gainer, bcaa, aminosyrer, omega 3

Iphone 4 deksel og deksler

Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 62

Tråd: Verdens største biceps - ekkelt....

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007

Verdens største biceps - ekkelt....

http://www.homeworking.ws/megalightn...ucer/freak.jpg

Dette er vel ikke akkurat noe å skryte av? Handler vel mer om hvem som tør å overgå anbefalt dose med bol mest mulig?? Så en dokumentar om denne fyren på TV Norge for en stund siden. Kan ikke si annet enn at han ser helt syk ut og at det ikke er på den positive måten... Fant dette av Gregg Valentino med et enkelt søk på google, fikk det ikke større

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    24
    Nei, det der handler om hvem som er mest gladi synthol, det bildet der er også photoshoppa i tillegg. Dette har vært debatert ihjel 10000 ganger, bruk søkfunksjonen.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mr.Gluteus Vis post
    Nei, det der handler om hvem som er mest gladi synthol, det bildet der er også photoshoppa i tillegg. Dette har vært debatert ihjel 10000 ganger, bruk søkfunksjonen.
    Eneste jeg fant var en som snakket om fyren i 2003.. Synes det er viktig å få snakket om denne fyren! Han har jo tross alt rekorden på biceps ;P Det bildet ble vist på TV-Norge og det ble sagt at han målte 67,5 cm eller noe sånt rundt biceps. Husker ikke helt nøyaktig

Bronse Member Grappler sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    Dette er vel ikke akkurat noe å skryte av? Handler vel mer om hvem som tør å overgå anbefalt dose med bol mest mulig??
    Tja, dem ligger vel på 3-4-5 gram/uke alle sammen, når en legger sammen de forskjeldige bolene de tar.

Er nok i tillegg blåst opp en god del med olje de muskla der.
    No creative person ever felt their day job.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    24
    Eneste jeg fant var en som snakket om fyren i 2003.. Synes det er viktig å få snakket om denne fyren! Han har jo tross alt rekorden på biceps ;P Det bildet ble vist på TV-Norge og det ble sagt at han målte 67,5 cm eller noe sånt rundt biceps. Husker ikke helt nøyaktig
    Nei, han har ikke verdens største biceps av den enkle grunnen at arma hans er full av olje. Det er allerede 3-4 tråder om han her på fp. Mannen med de største armene som muuuligens ikke er synthol i er: manfred hoeber.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Nei, han har ikke verdens største biceps av den enkle grunnen at arma hans er full av olje. Det er allerede 3-4 tråder om han her på fp. Mannen med de største armene som muuuligens ikke er synthol i er: manfred hoeber.
    Han står i hvert fall i rekordboka.. Ikke Manfred Hoeber. Og hvis du tror de brukte foroshop på det ene bildet så vet ikke du stort om fotoshop gitt! Søk på han på google så ser du flere bilder av han med like store armer

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    24
    Han står i hvert fall i rekordboka.. Ikke Manfred Hoeber. Og hvis du tror de brukte foroshop på det ene bildet så vet ikke du stort om fotoshop gitt! Søk på han på google så ser du flere bilder av han med like store armer
    ÅH herregud, du er så avsindig åndssvak at jeg lurer på om den beste delen av deg rant nedover rævva til mora di og endte opp som en brun flekk på madrassen.

Edit: Personal Info: Manfred Hoeberl was born in the same town as Arnold Schwarzenegger, and is now known as the man with the largest arms in the world. He was in a serious car accident a few years ago and has spent time recovering. He is now back in good health. Manfred won the World Musclepower Championship in 1993 and 1994, and was also Europe's strongest man in those two years. Og arma hans ser man at det er muskler, ikke omglol ballonger med synthol, selv om man kan ha sine tvil der i gården og

NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    ÅH herregud, du er så avsindig åndssvak at jeg lurer på om den beste delen av deg rant nedover rævva til mora di og endte opp som en brun flekk på madrassen.
    Regler på FITNESSPRAT.no

Hold det ryddig og respektfullt
    Flaming (kjefting, mobbing osv) er ikke lov, å spøke er helt greit, men å skrive dritt til andre for moro skyld vil ikke bli tolerert.
    Å diskutere er fint, fornærme folk er ikke. Hold diskusjonene seriøse og IKKE fornærm noen.
    Vær sikker på at innholdet i posten din er ordentlig. Husk at vi har menn og kvinner i alle aldre, religioner osv. Bilder eller linker som blir postet må være passelig også, husk at folk bruker forumet fra jobb også!
    Respekter at folk bruker nicknames så ikke opplys offentlig om folks navn om de ikke ønsker det selv.
    Direkte personangrep tolereres ikke og kan føre til permanent banning/utestengning.

åååååh, har ikke ord for hvor mye jeg hater deg akkurat nå!!! Du har seriøse PROBLEMER som sitter 24/7 på FP og krisiserer ALT mindreårige sier! Du babler om downs, mora mi, min kunnskap, mine elendige treningsøkter og egentlig det meste.. Hvis jeg tar for mye på en enkelt øvelse så er ikke det lov heller! Bare det er frekt og du hisser meg opp, er du fornøyd.. Hvis jeg endelig sier noe du er "fornøyd" med så skriver du UANSETT "haha, morsomt" .. Da er det tydeligvis morsomt det jeg sa! Herregud!!!!!!! give me a break

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    24

åååååh, har ikke ord for hvor mye jeg hater deg akkurat nå!!! Du har seriøse PROBLEMER som sitter 24/7 på FP og krisiserer ALT mindreårige sier!

Jeg sitter ikke 24/7 på fitnessprat. Jeg sover fra 24.00-07.00, jobber til 16.00, så spiser jeg og sover i en time. Chiller med pc'n og trener fra 20.00-23.00. Så er det en time med pc før jeg sover igjen.

Du er ikke så god i matte du? Og hva er krisisering?
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    36
    Han står i hvert fall i rekordboka.. Ikke Manfred Hoeber.
    Det er jo litt synd da isåfall, om det er han som inneholder mer olje enn en McDonalds resturat som står oppført istedenfor Manfred.

Superior newbie
    Ble medlem
    02-2005
    alex, ser du forskjellen på photoshop og ikke?

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Jeg sitter ikke 24/7 på fitnessprat. Jeg sover fra 24.00-07.00, jobber til 16.00, så spiser jeg og sover i en time. Chiller med pc'n og trener fra 20.00-23.00. Så er det en time med pc før jeg sover igjen.

Du er ikke så god i matte du? Og hva er krisisering?
    Jaggu klarte du å si no frekt og nedtrykkende der også gitt.. Du er ikke sann
    Du er i hvert fall innlogget her hver gang jeg logger inn.. Og jeg er her veldig mye for tiden! Fikk 4 i matte.. Nærmeste jeg kommer kritisering er vel språklige fag e.l.. Der fikk jeg 5 og 6 Kanskje jeg ikke er så jæ***** dum og har så sykt downs som du påstår allikevel?!

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Petter'n Vis post
    alex, ser du forskjellen på photoshop og ikke?

tja, en del forskjell der. Men det store bildet er et bilde tatt mye nærmere.. Der han er smøret inn med olje og har på seg brunkrem.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    24
    Jaggu klarte du å si no frekt og nedtrykkende der også gitt.. Du er ikke sann
    Du er i hvert fall innlogget her hver gang jeg logger inn.. Og jeg er her veldig mye for tiden! Fikk 4 i matte.. Nærmeste jeg kommer kritisering er vel språklige fag e.l.. Der fikk jeg 5 og 6 Kanskje jeg ikke er så jæ***** dum og har så sykt downs som du påstår allikevel?!
    Du mener vel nedlatende? Og jo, du er så retardert som jeg vil ha det til. Bare les signaturen min, der pwner du deg selv.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    24
    tja, en del forskjell der. Men det store bildet er et bilde tatt mye nærmere.. Der han er smøret inn med olje og har på seg brunkrem.
    Her er et tips, arm vs hode ratio på de 3 bildene. Den burde fortsatt vært det samme uansett hvor nærme bildet er tatt.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Du mener vel nedlatende? Og jo, du er så retardert som jeg vil ha det til. Bare les signaturen min, der pwner du deg selv.
    Ja, nedlatende. Med så mye vitenskap og kunnskap du har innenfor de temaene som holdes i dette forumet bør du kunne svare "unge" 15'åringer som meg konstruktivt! I stedet for å kjefte på meg for å starte en diskusjon som dette forumet allerede har vært gjennom, kan du heller fortelle meg det rolig sånn at jeg forstår og ikke blir iritert? Høres ikke det ut som en god idè ?

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    24
    Ja, nedlatende. Med så mye vitenskap og kunnskap du har innenfor de temaene som holdes i dette forumet bør du kunne svare "unge" 15'åringer som meg konstruktivt! I stedet for å kjefte på meg for å starte en diskusjon som dette forumet allerede har vært gjennom, kan du heller fortelle meg det rolig sånn at jeg forstår og ikke blir iritert? Høres ikke det ut som en god idè ?
    Jeg har prøvd, men du tar ikke til deg informasjon eller noe. Se over her der Petter klart viser deg at bildet var photoshoppet, og du kommer med at bildet var tatt nærmere... Poenget bunner ut i: du forstår ikke.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    24
    Hva prøvde jeg å si til deg først her, på en rolig måte? Men hva gjorde du? Jo, du mente at du visste best fordi du fant det på nettet. Og du svarte frekt tilbake, da får du tilbake med samme mynt.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Skrev i første setningen at jeg var delvis enig når jeg svarte Petter'n. I de neste setningene argumenterte jeg for hvorfor jeg mente akkurat det bildet så større ut! Altså pga brunkrem, olje og nærmere bilde. Men det er vel litt vanskelig for deg å forstå?

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    24
    Svarte jeg Petter'n frekt? Bare lurer... Hvordan svarer du konstant andre folk da? Hvis måten jeg der svarte på var frekk?! Skrev i første setningen at jeg var delvis enig. I de neste setningene argumenterte jeg for hvorfor jeg mente akkurat det bildet så større ut! Altså pga brunkrem, olje og nærmere bilde. Men det er vel litt vanskelig for deg å forstå?
    Nå leser du ikke det som skrives igjen Alex. Hvordan jeg svarer folk? Kommer helt ann på hvordan de åpner en samtale. Ja, du svarte frekt på en drittunge type måte, da refererer jeg til der du sier : da vet ikke du mye om photoshop
    Og på den siste setningen nå gjør du det igjen, men la meg forklare deg dette med arm vs hode ratio. Forholdet mellom armer og hodet er like stort uansett hvor langt unna /nærme bildet er tatt, så hvis bildet viste den faktisk armstørrelsen skulle hodet ha virket større i forhold til armene, som det gjør på de andre bildene. Eller tror du hodet hans plutselig krympet når kameraet kom nærmere?
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    36
    Altså pga brunkrem, olje og nærmere bilde. ?
    Vel.. 4funny

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Nå leser du ikke det som skrives igjen Alex. Hvordan jeg svarer folk? Kommer helt ann på hvordan de åpner en samtale. Ja, du svarte frekt på en drittunge type måte, da refererer jeg til der du sier : da vet ikke du mye om photoshop
    Og på den siste setningen nå gjør du det igjen, men la meg forklare deg dette med arm vs hode ratio. Forholdet mellom armer og hodet er like stort uansett hvor langt unna /nærme bildet er tatt, så hvis bildet viste den faktisk armstørrelsen skulle hodet ha virket større i forhold til armene, som det gjør på de andre bildene. Eller tror du hodet hans plutselig krympet når kameraet kom nærmere?
    Nei, tror ikke det. Sa meg enig da Petter'n (ikke du) var så flink at han kom ut med to andre bilder så jeg selv kunne sammenlikne forskjellen. MEN, igjen, han hadde riktig lys, brunkrem, olje og mange flere fordeler på det bildet du mener er brukt fotoshop på. Takker så MEGET for en tålig god forklaring og ikke-nedlatende tekst du nettopp la ut Fortsett sånn!

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    24
    Nei, tror ikke det. Sa meg enig da Petter'n (ikke du) var så flink at han kom ut med to andre bilder så jeg selv kunne sammenlikne forskjellen. MEN, igjen, han hadde riktig lys, brunkrem, olje og mange flere fordeler på det bildet du mener er brukt fotoshop på. Takker så MEGET for en tålig god forklaring og ikke-nedlatende tekst du nettopp la ut Fortsett sånn!
    Hvis ikke du ser at det bildet er photoshoppa, så...
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    27
    Hvis du ikke ser at bildet er photoshoppet så har du issues, alex.
    Jeg må innrømme at det er ikke like spennende å diskutere Greg Valentino IGJEN.

Jeg rangerte forresten denne tråden som fryktelig.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    29
    Dette ender med grining og buksevann gutter.
    'Feo, Fuerte y Formal'

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Hahaha! Alex_92 er virkelig priceless!

Tviler på at du har søkt i det hele tatt mr. Jeg søkte, og fannt ved ett kjappt øyekast 2 diskusjoner om fyren bare i 2007.
    Exploding arms
    ser ikke dette normalt ut da?

Lær deg og søk før neste gang du oppretter en tråd, så vi slipper å ta opp all fjortis-tematikken 20 ganger årlig...

LxY
    LxY er ikke aktiv
    Silver Member LxY sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    23
    Du kan da ikke seriøst tro at bildet IKKE er photoshopet? coffee

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    27
    Og hvis du tror de brukte foroshop på det ene bildet så vet ikke du stort om fotoshop gitt!
    Han vet kanskje ikke stort, men du vet tydeligvis ikke en dritt. Elendig photoshopjobb som ser ut som den er gjort i paint. Se kantene.
    .......................................R.I.P..........................................

LxY
    LxY er ikke aktiv
    Silver Member LxY sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    23
    Kameraet går nærmere, men hodet beholder samme størrelse?

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    26
    Takk Alex, you have made my day! Makan til påståelighet skal du lete lenge etter.. Men sånn er jo stort sett alle 15 åringer.. De skal ha rett uansett hvor gode motargumentene er..

Men takk igjen for at du ga meg en god latter

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Herregud folkens!! Dere er jo patetiske jo! Tror jeg faktisk har innrømmet to ganger at det var blitt brukt fotoshop på det bildet! Første gangen var da jeg sa til Gluteus at "jeg er delvis enig" ... Skjønner ingen hva jeg mente da jeg sa jeg var delvis enig med han?? Eller har dere problemer med å få med dere hva som blir sagt i et innlegg?

Superior newbie
    Ble medlem
    02-2005
    LOL! Du tror vel kanskje avataren din også er ekte?

Gold Member worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    <3 <3 <3
    wat

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Hvis ikke du ser at det bildet er photoshoppa, så...
    1
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Hvis du ikke ser at bildet er photoshoppet så har du issues, alex.
    Jeg må innrømme at det er ikke like spennende å diskutere Greg Valentino IGJEN.

Jeg rangerte forresten denne tråden som fryktelig.
    2
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    Hahaha! Alex_92 er virkelig priceless!

Tviler på at du har søkt i det hele tatt mr. Jeg søkte, og fannt ved ett kjappt øyekast 2 diskusjoner om fyren bare i 2007.
    Exploding arms
    ser ikke dette normalt ut da?

Lær deg og søk før neste gang du oppretter en tråd, så vi slipper å ta opp all fjortis-tematikken 20 ganger årlig...
    3
    Sitat Opprinnelig skrevet av LxY Vis post
    Du kan da ikke seriøst tro at bildet IKKE er photoshopet? coffee
    4
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gulliksen Vis post
    Takk Alex, you have made my day! Makan til påståelighet skal du lete lenge etter.. Men sånn er jo stort sett alle 15 åringer.. De skal ha rett uansett hvor gode motargumentene er..

Men takk igjen for at du ga meg en god latter
    5

Tullinger som begynner å kjefte etter jeg hadde innrømmet det var blitt brukt fotoshop og sa meg delvis enig i det Petter'n sa. Men håper noen av dere kan skjønner hvorfor jeg trodde det kunne være ekte når han hadde var mye nærmere på det andre bildet + alle de andre tingene jeg har sagt.

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Petter'n Vis post
    LOL! Du tror vel kanskje avataren din også er ekte?
    Avataren min er et bilde jeg synes er helt sykt.. Vet det ikke er ekte, men tenk å se sånn ut lissom.. Æææsj! Har det som avatar fordi jeg ble fascinert over det bildet Gjør det noe?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    27
    Herregud folkens!! Dere er jo patetiske jo!
    Patetisk: følelsesfull, gripende p- stil / som vekker medlidenhet et p- syn.
    Javel...?

Tror jeg faktisk har innrømmet to ganger at det var blitt brukt fotoshop på det bildet!
    Det tror du ja. Føl deg fri til å sitere deg selv, for jeg kan ikke se at du innrømmer at det bildet er photoshoppet 2 ganger.

Første gangen var da jeg sa til Gluteus at "jeg er delvis enig" ... Skjønner ingen hva jeg mente da jeg sa jeg var delvis enig med han??
    Du sa du var delvis enig, der du videre forklarte hvorfor bildet ikke var photoshoppet.

Eller har dere problemer med å få med dere hva som blir sagt i et innlegg?
    Jeg tror det er du selv som har alvorlige problemer med å få frem hva du egentlig mener.

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Patetisk: følelsesfull, gripende p- stil / som vekker medlidenhet et p- syn.
    Javel...?

Det tror du ja. Føl deg fri til å sitere deg selv, for jeg kan ikke se at du innrømmer at det bildet er photoshoppet 2 ganger.

Du sa du var delvis enig, der du videre forklarte hvorfor bildet ikke var photoshoppet.

Jeg tror det er du selv som har alvorlige problemer med å få frem hva du egentlig mener.
    Hehe, Lean&Fin.. Dette var moro

Svar til strofe nr. 3 : Jeg sa meg delvis enig, der jeg videre forklarte HVORFOR JEG TRODDE det kunne være photoshoppet Nå ler jeg faktisk

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    27
    Hehe, Lean&Fin.. Dette var moro

Svar til strofe nr. 3 : Jeg sa meg delvis enig, der jeg videre forklarte HVORFOR JEG TRODDE det kunne være photoshoppet Nå ler jeg faktisk
    Morsomt å være eid?
    Jeg tenkte jeg ga deg et tydelig hint om å ikke bruke ord du ikke kjenner betydningen av i første sitat, men må visst trå til igjen.
    http://www.dokpro.uio.no/perl/ordbok...bet=n&renset=j
    Det heter et sitat, ikke en strofe(!?)

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Morsomt å være eid?
    Jeg tenkte jeg ga deg et tydelig hint om å ikke bruke ord du ikke kjenner betydningen av i første sitat, men må visst trå til igjen.
    http://www.dokpro.uio.no/perl/ordbok...bet=n&renset=j
    Det heter et sitat, ikke en strofe(!?)
    Heheheheheheheheh Ikke no svar til det saken handlet om, nei?? Jeg døøøør Jeg sa strofe, ja. Men du skjønte hva jeg mente gitt..

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    27
    Heheheheheheheheh Ikke no svar til det saken handlet om, nei?? Jeg døøøør Jeg sa strofe, ja. Men du skjønte hva jeg mente gitt..
    Hæ? Hva er det jeg skal svare for mener du?

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    26
    Nå er du bare barnslig Alex. Kan du ikke bare innse at du har tatt feil og slutte å kverulere ?

Du sa at du mente bilde kunne være photoshoppet fordi bilde var tatt nærmere og fordi han hadde på seg brunkrem !?!

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Hæ? Hva er det jeg skal svare for mener du?
    Svare for at jeg faktisk innrømmet det da jeg svarte Gluteus Og at jeg ikke argumenterte for at det ikke var photoshoppet, men HVORFOR JEG trodde det var photoshoppet.. Det er to forskjellige ting

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    27
    Svare for at jeg faktisk innrømmet det da jeg svarte Gluteus Og at jeg ikke argumenterte for at det ikke var photoshoppet, men HVORFOR JEG trodde det var photoshoppet.. Det er to forskjellige ting
    Jeg ba deg sitere deg selv de 2 gangene du sier at du innrømmet at de var photoshoppet. Det har du fortsatt ikke gjort.

Sitat Opprinnelig skrevet av Gjøk92
    Nå får du faen meg gi deg.

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Jeg ba deg sitere deg selv de 2 gangene du sier at du innrømmet at de var photoshoppet. Det har du fortsatt ikke gjort.

Nå får du faen meg gi deg.
    ok.. Nå argumenterer jeg for hvilke ganger jeg sa de var photoshoppet. Finner dessverre bare et sted, men er ikke å argumentere for at jeg HAR gjort det å innrømme det?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    27
    ok.. Nå argumenterer jeg for hvilke ganger jeg sa de var photoshoppet. Finner dessverre bare et sted, men er ikke å argumentere for at jeg HAR gjort det å innrømme det?
    Hæ?

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Hehe.. Håper du kødder?! Liker signaturen din, den får meg til å le hver gang du skriver et innlegg Først fordi du bryr deg såpass mye om en person du stadig kaller "retard" at du velger å bruke noe han sa til signatur.
    Andre fordi du mener at du ikke tror jeg har klart ynkelige 100 kg i benkpress når jeg har klart 110 kg. At du ikke tror jeg har klart 100 engang, betyr vel også at du ikke tror det er meg på noen av bildene som ble lagt ut, at ingen av loggene mine stemmer, eller at det kanskje er ei jente som sitter her og snakker med deg?? Hvilken av de er det du tror??? God, I wanna know!!!!

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Hæ?
    Ok, for å gjøre det litt lettere.. Jeg sier nå hele tiden hvilke ganger jeg innrømmet at det var photoshoppet. Er det ikke da å innrømme at jeg tror det er photoshoppet i seg selv? Skjønner du hva jeg prøver å si?

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    24
    Hehe.. Håper du kødder?! Liker signaturen din, den får meg til å le hver gang du skriver et innlegg Først fordi du bryr deg såpass mye om en person du stadig kaller "retard" at du velger å bruke noe han sa til signatur.
    Andre fordi du mener at du ikke tror jeg har klart ynkelige 100 kg i benkpress når jeg har klart 110 kg. At du ikke tror jeg har klart 100 engang, betyr vel også at du ikke tror det er meg på noen av bildene som ble lagt ut, at ingen av loggene mine stemmer, eller at det kanskje er ei jente som sitter her og snakker med deg?? Hvilken av de er det du tror??? God, I wanna know!!!!
    Ikke tro at det at det at jeg quotet deg er noe kompliment, de bildene du la ut avkrefter heller løftene dine enn bekrefter, men du kan jo alltids slenge ut filmer Men poenget er: jeg bryr meg ikke i noe annet enn at du motsier deg selv og er villt morsom å hisse opp
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Ikke tro at det at det at jeg quotet deg er noe kompliment, de bildene du la ut avkrefter heller løftene dine enn bekrefter, men du kan jo alltids slenge ut filmer Men poenget er: jeg bryr meg ikke i noe annet enn at du motsier deg selv og er villt morsom å hisse opp
    Haha.. mener du de bildene hvor jeg er 7 kg lettere enn jeg er nå? De, ja.. Vet jeg ser dårlig ut, men jobber så godt jeg kan med saken! Du motiverer meg i hvert fall til å slenge ut bilder nå.. Selv om jeg egentlig ikke vil det selv.. Ser elendig ut, men er 15 år.. Hvis jeg gjør mitt beste så kan jeg kanskje bli bra en dag ?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    27
    Ok, for å gjøre det litt lettere.. Jeg sier nå hele tiden hvilke ganger jeg innrømmet at det var photoshoppet. Er det ikke da å innrømme at jeg tror det er photoshoppet i seg selv? Skjønner du hva jeg prøver å si?
    Jeg gir opp. Jeg er tydeligvis avhengig av at den jeg diskuterer med har IQ over 50.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.