+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultatene 51 til 55 av 55

Tråd: 16åring hekta på å bli stor

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch Vis post
    men det har du?
    Anabole sterioder slik som testosteron er ikke fri for bivirkninger, men har ikke på langt nær like alvorlige bivirkninger allmenheten blir lurt til å tro.
    Grunnen til at anabole steroider er ulovlig er ikke pga hva det fører til av bivirkninger, men hva det gjør som er bra i den forstand at det hjelper idrettsutøvere å få en "kunsting" prestasjonsfremming.
    Anabole steroider blir brukt i medisin for personer med musklesvinn, brannskader og HIV/AIDS og fører i alle tilfeller til forbedret helse og økt levestandard ved fornuftig bruk i samsvar med lege.
    Ville man ha gjort det om det rett og slett bare er skadelig?

Grunnen til at anabole sterioder er ulovlig er rett og slett fordi man trodde ved dets oppdagelse at det å ikke ulovliggjøre det vill gjort det slik at det hadde endt opp med å gjennomsyre idretten. Ikke fordi bivirkningene ved det er livstruende. Alle bivirkninger man får (testikulær atrofi, uren hud osv.) er reversible.

Kortikosterioder slik som kortison har faktisk verre påviste langvarige bivirkninger enn anabole steroider, men jeg ser ingen hysteri ovenfor bruk av det.
    Blir ikke det ikke da litt dobbeltmoralsk å drive å si at man er dum og setter helsa på spill når man benytter seg av anabole steroider?
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar Vis post
    Alle bivirkninger man får (testikulær atrofi, uren hud osv.) er reversible.
    Det spørs nok litt på doseringene

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Det spørs nok litt på doseringene
    Selvsagt. Misbruk av hva som helst kan gi farlige bivirkninger. Til og med misbruk av multivitaminer kan gi en allergisk reaksjon som fører til pustevansker, opphovning av hals og tunge, elveblest og i verste fall kvelning med døden som følge.
    Misbruk er misbruk. Hadde folk hatt mer kunnskap om hvordan anabole steroider fungerer hadde det kanskje ikke vært like mye av det.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Tror faktisk jeg skal begynne med boling nå. Trodde det var farlig før jeg
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Tror faktisk jeg skal begynne med boling nå. Trodde det var farlig før jeg
    Du får det snart på resept. Løp og kjøp.
    'Feo, Fuerte y Formal'

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Lignende tråder

1. Baseline diett
    By MrMuscle in forum Artikler
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 21-02-10, 15:59
  2. Slankemetoden PLUSS
    By Wannabe in forum Kosthold
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 29-08-05, 19:29