+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Aftenposten - 25 april - reagerer mot slankepress

Are
    Are er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem Are is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2005
    Alder
    24

Aftenposten - 25 april - reagerer mot slankepress

jeg vet ikke helt hvor jeg skal poste denne men men...

noen som har lest aftenposten i dag (25 april)? Side 7

ikke? Les det!
    Kellogg's oppfordrer så og si unge barn til å slanke seg! en ting som ikke kommer frem i artikkelen er; Jeg husker da jeg var "liten" da spiste jeg alltid Kellogg's til frokost og vet at veldig mange andre barn gjør dette. Altså vil Kellogg's reklame ha stor innvirkning på barn... ikke bra!
    Reagerer mot slankepress

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    I tilfellet special K så er den full av raske karbos og sukker men har en del fiber , så om det skulle være mulig å miste fett på den så måtte det være på grunn av at man går bort fra et TOTALT føkkt up kosthold og over til noe som er litt bedre.

Fra pest til kolera

Are
    Are er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem Are is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2005
    Alder
    24
    ja ikke sant!

villedende reklame! ikke lov..!

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    I tilfellet special K så er den full av raske karbos og sukker men har en del fiber , så om det skulle være mulig å miste fett på den så måtte det være på grunn av at man går bort fra et TOTALT føkkt up kosthold og over til noe som er litt bedre.

Fra pest til kolera
    word!

Minner meg på noe jeg såg sist jeg var på butikken. Det var en boks med sjokadepålegg fra first price. Jeg tok en titt bakpå etiketten og fant ikke akkurat det sunneste innholdet for å si det sånn. Men som ved et mirakel så stod det likevel på boksen at "first price sjokadepålegg gir deg en god start på dagen osv osv". En annen slags frokostblanding eller noe lignende jeg såg, hvertfall noe slikt sukkerskvip opplegg, så stod det noe som dette:"For sunne barn som vokser". ja kyss meg i r*va
    Burde være forbudt å skrive slikt på mat som ikke er det. Hvermansen tror jo sikkert det er sant og forer barna sine med slikt søppel.
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    hasj er jo også god start på dagen. men ikke nødvendigvis sundt. men fortsatt digg. akkurat som firstprice sjokoladepålegg..

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av PeterSQRM
    hasj er jo også god start på dagen. men ikke nødvendigvis sundt. men fortsatt digg. akkurat som firstprice sjokoladepålegg..
    Jeg tenkte akkurat det samme, eller ikke akkurat på hasj

Bronse Member STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av PeterSQRM

Have a good one :)

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. 24-Week Bodybuilding Plan
    By NOFATZO in forum Trening
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 17-12-02, 16:13

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine