It's never too late to become what you might have been
"Nå sier muskelmannen at han personlig vil fremme et lovforslag om å forby bruk av anabole steroider"
"Jeg ønsker en ren idrett, kroppsbygning, ikke kroppsødelegging, sier Schwarzenegger"
Go Hard... Or Go Home.
???For noen uker siden la han ned veto mot et forbud mot anabole steroider i California
???Det forklarer Arnold Schwarzenegger slik:
- Det vil være latterlig å forby kosttilskudd på lik linje med anabole steroider. For å bli sterk, trenger man proteiner.
Stusset over den der jeg også.
Men jeg har fulgt litt med, og sett at det var forslag om å forby all type kosttilskudd i USA. Tror bare VG ikke ser forskjellen på proteinpulver og AAS.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Han hadde lagt ned veto mot et forslag om å informere alle om steroidenes negative sider i skolen. Grunnen var at skillet mellom kosttilskudd og anabole steroider ikke var tydlig nok i "opplæringen" av skolebarna...
Arnold er med andre ord enige med oss, kosttilskudd er allerede misforstått... Ikke nødvendig med en videre "kriminalisering" og koblinger til hormon-preparater...
Han setter jo ikke akkurat et godt eksempel....
Synes det er teit av han å si at han ikke angrer.... Det blir bare så feil.
Det nytter ikke slå en uviten mann i en diskusjon!
Å?
hvordan blir det feil?
det er jo ikke sånn at han har gjort noe spess ulovlig, har ikke skada noen.
Er enig med Polarman. Det hadde virket mer falskt å få ut å si at han angrer på det nå i ettertid.
Enig.
At Arnold skulle gå ut å si han angret på det som gav han innpass i filmverden, ville bare være falskt. Han ville ikke vært noen i dag var det ikke for kroppen, og uten steroidene ville ikke fysikken blitt halvparten av det den ble.
Synes han viser karakter ved å si det som det er.
Better living through chemistry
Jeg synes han bør gå fram som et godt eksempel, han trenger ikke si at han ikke angrer heller, sånn som jeg forsto det så ble han ikke spurt om han angret, han sa det selv.
Det er unødvendig. Synes nå jeg da![]()
Det nytter ikke slå en uviten mann i en diskusjon!
det syns ikke jeg.
det viser som Sindre sa, karakter![]()