+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: "Arnold angrer ikke dopingbruk"

Medlem er1k is on a distinguished road er1k sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    26
    It's never too late to become what you might have been

Kliss nytt medlem Vader is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    25
    "Nå sier muskelmannen at han personlig vil fremme et lovforslag om å forby bruk av anabole steroider"

"Jeg ønsker en ren idrett, kroppsbygning, ikke kroppsødelegging, sier Schwarzenegger"
    Go Hard... Or Go Home.

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    For noen uker siden la han ned veto mot et forbud mot anabole steroider i California
    ???

Det forklarer Arnold Schwarzenegger slik:

- Det vil være latterlig å forby kosttilskudd på lik linje med anabole steroider. For å bli sterk, trenger man proteiner.
    ???

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Stusset over den der jeg også.
    Men jeg har fulgt litt med, og sett at det var forslag om å forby all type kosttilskudd i USA. Tror bare VG ikke ser forskjellen på proteinpulver og AAS.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Han hadde lagt ned veto mot et forslag om å informere alle om steroidenes negative sider i skolen. Grunnen var at skillet mellom kosttilskudd og anabole steroider ikke var tydlig nok i "opplæringen" av skolebarna...

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Arnold er med andre ord enige med oss, kosttilskudd er allerede misforstått... Ikke nødvendig med en videre "kriminalisering" og koblinger til hormon-preparater...

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Han setter jo ikke akkurat et godt eksempel....

Medlem bukle is a jewel in the rough bukle is a jewel in the rough bukle sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    28
    Synes det er teit av han å si at han ikke angrer.... Det blir bare så feil.
    Det nytter ikke slå en uviten mann i en diskusjon!

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Å?
    hvordan blir det feil?
    det er jo ikke sånn at han har gjort noe spess ulovlig, har ikke skada noen.

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Er enig med Polarman. Det hadde virket mer falskt å få ut å si at han angrer på det nå i ettertid.

Høyt savnet RIP fra oss alle Sindre har mye å være stolt av Sindre har mye å være stolt av Sindre har mye å være stolt av Sindre har mye å være stolt av Sindre har mye å være stolt av Sindre har mye å være stolt av Sindre har mye å være stolt av Sindre har mye å være stolt av Sindre har mye å være stolt av Sindre har mye å være stolt av Sindre har mye å være stolt av Sindre sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    28
    Enig.

At Arnold skulle gå ut å si han angret på det som gav han innpass i filmverden, ville bare være falskt. Han ville ikke vært noen i dag var det ikke for kroppen, og uten steroidene ville ikke fysikken blitt halvparten av det den ble.

Synes han viser karakter ved å si det som det er.
    Better living through chemistry

Medlem bukle is a jewel in the rough bukle is a jewel in the rough bukle sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    28
    Jeg synes han bør gå fram som et godt eksempel, han trenger ikke si at han ikke angrer heller, sånn som jeg forsto det så ble han ikke spurt om han angret, han sa det selv.
    Det er unødvendig. Synes nå jeg da
    Det nytter ikke slå en uviten mann i en diskusjon!

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    det syns ikke jeg.
    det viser som Sindre sa, karakter

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Doggcrapps treningsprinsipper oversatt til norsk
    By ambiguous in forum Trening
    Svar: 13
    Nyeste innlegg: 15-02-05, 09:49