+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Brasiliansk voksing på menn?

Medlem bukle is a jewel in the rough bukle is a jewel in the rough bukle sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    28

Brasiliansk voksing på menn?

Det nytter ikke slå en uviten mann i en diskusjon!

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Fair det, men jeg gidder ikke gjøre det selv
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Etter mine erfaringer med voksing så tror jeg han karen der skulle ha trimmet hårene litt før han dro til voksing gitt.

Fuglebrystet Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Ikke så dumt. Det hadde egentlig vært ganske herlig å bare kunne legge seg ned og la andre gjøre jobben. Men det må være et krav at det er kvinnfolk som gjør det. Mannlig behandler hadde vært uaktuelt. Da hadde han garantert vært homo også. "Bare slapp helt av nå, dette er en helt vanlig del av behandlingen" mens han trekker forhuden bak og kysser deg lett på penishodet.
    Treningslogg

I love life because what more is there.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    etter en heller uheldig omgang med hårfjerningskrem så er det kun høvel i busken her
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    etter en heller uheldig omgang med hårfjerningskrem så er det kun høvel i busken her
    Second that. Får du den dritten på ballene og ikke legger merke til det før etter en liten stund så vil du få problemer. Jeg lå med isbiter på pungen hele natten.

Medlem bukle is a jewel in the rough bukle is a jewel in the rough bukle sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Etter mine erfaringer med voksing så tror jeg han karen der skulle ha trimmet hårene litt før han dro til voksing gitt.
    hehe...jeg skal spørre han hvordan det gikk
    Det nytter ikke slå en uviten mann i en diskusjon!

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Second that. Får du den dritten på ballene og ikke legger merke til det før etter en liten stund så vil du få problemer. Jeg lå med isbiter på pungen hele natten.
    haha...samme her. jeg smører heller gullguttene med innsiden av en habaneropepper en å prøve å fjerne hår der med hårfjerningskrem igjen.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    I Oslo leder Jane Gjerde Din Hud & Hårpleie. Der har hun i mange år vært de eneste i landet som har hatt brasiliansk voksing for menn på menyen. I 2009 utførte hun rundt 200 behandlinger på menn.

– Mange menn tror at ingen andre gjør det, og flere har sagt at de føler seg mistenkeliggjort når de etterspør denne typen behandling. Men det er alle typer menn som kommer. Både heterofile og homofile. De fleste er voksne menn i alderen 30-35+, og kommer fra Knarvik, sier Gjerde.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Vi er ganskje så progressive i Knarvik skal jeg si deg.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.