+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Huff..... volum 1

Bronse Member v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006

Huff..... volum 1

Mulig jeg er rar.... men huff... huff... huff
    Bestevenner debuterer i GP som veddeml!

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Er vel ikke så vanskelig å se hvem som vinner. Karen må jo trene lenge, men kjerringa trenger bare gå ned litt for å stille.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Ekstra spennende når du vet at det venter en Gokart-tur på vinneren
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Da vil du ikke tape!!!!
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    jeg vil åsså væme1!!1
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Bronse Member v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    jeg vil åsså væme1!!1
    du får ikke væme, det er kun for de to! Men du kan jo starte en fitnessblogg da.

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Ekstra spennende når du vet at det venter en Gokart-tur på vinneren
    Vi ville stille. Den som får best plassering, skal bli spandert på en hel kveld. Mat, drikke og Gokart. Det er bare oss to som skal dele denne kvelden.
    Hahaha
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Kliss nytt medlem wannabe-arnold is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2009
    Robin har trent i 10 år? Kondisjon håper jeg.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Kommer bloggen hennes snart? Jeg kan ikke vente med å bookmarke den.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Er vel ikke så vanskelig å se hvem som vinner. Karen må jo trene lenge, men kjerringa trenger bare gå ned litt for å stille.
    Huff...

Jenter og BF er ganske lame. For mange jenter holder det med en liten winstrolkur, noe torsk og brokkoli og så er de i teten. Med på kjøpet får de et grammatisk helvete av en blogg om janteloven.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Huff, stakkars mann..
    By Carlsentassen in forum OT
    Svar: 7
    Nyeste innlegg: 08-12-07, 11:12
  2. Huff huff.. tomt for prottispulver!
    By -Makaveli- in forum Kosttilskudd
    Svar: 7
    Nyeste innlegg: 23-07-06, 14:58
  3. Huff
    By Ingar in forum Skader