Hun tar 170 kg i knebøy. Greit nok, hun har nok trent som en gal den siste tiden men jeg reagerte litt på at hun mener vanlig norsk mat med mye karbohydrater har gjort henne til den hun er i dag..
vgnett
Hun tar 170 kg i knebøy. Greit nok, hun har nok trent som en gal den siste tiden men jeg reagerte litt på at hun mener vanlig norsk mat med mye karbohydrater har gjort henne til den hun er i dag..
vgnett
Have a good one :)
De fleste toppidrettsutøvere i Norge spiser mye karbohydrater.
Jeg tror hun har misforstått konseptet "vanlig norsk mat".
I dag utgjøres det av grandis, cola, sjokolade og skillingsboller.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Tull. Det der stemmer for en haug med folk mellom 15 og 30. Og for de feteste av dem over.Opprinnelig skrevet av vio
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Det var altså en spøk.Opprinnelig skrevet av tjeh
![]()
..men farlig mye sannhet i den.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
er helt enig!Opprinnelig skrevet av vio
Bor i hybelkollektiv med et titalls andre studenter, får nesten gåsehud når jeg tenker på hva slags livvstil og hvilken mat de spiser. Går utifra at de jeg bor med ikke er noe forskjellig fra mesteparten av andre studenter.
Det går kort oppsumert i: grandis,spagetti,nudler,baguetter(helst lyyyse),nugatti/sjokade/kokt skinke/hvit/brunost/sukkersyltetøy/cornflakes/honnikorn osv, melk, hamburgere,rett i koppen supper,kaffe,pottitgull og dip,sjokolade,brus, og mer grandis....
Grønsaker, hva er det? -"spiser ei gulerot til kvelds, jeg er på slankern..."
Bær,hva er det? -"Å slik som er i syltetøy fra Nora ja..."
Nøtter,hva er det? -"Vi spiser jo chillinøtter og polly-peanøtter."
Sundt fett, hva er det? -"alt fett gjør deg feit, styr unna!".
Fisk, hva er det? -"Åja, det er slik dings som man finner i fiskeboller,fiskepinner og fiskekaker, det er god kvalitet det!"
Og toppen av kransekaken,rosinen i pølsa og prikken over i`en er at de gjerne drikker alkohol 2-3 ganger hver uke + litt røyk&snus når de har peng.
Sann mine ord, det kommer til å komme mye livsstil sykdommer fremover pga av det "nye norske kostholdet" som jeg vil mene de fleste av den yngre befolkning følger.
Ho derre marit bjørgen dama der har nok spist andre ting enn skive med brunost for å bli slik...
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Sikkert mikkemus knebøy.... tviler sterkt på at hun tar 170kg med "ass to the grass" dybde. Da hadde nok lårene vert litt større.
Samme som en Sand på stabækk som tok 200kg i knebøy, kan ikke akkurat si at det var en dyp knebøy akkurat. Såg patetisk ut.
Så det er patetisk å ikke ta helt dype knebøy?Opprinnelig skrevet av treningsfrik75
Han mener vel at det er teit å skryte av høy pers i bøy om det egentlig ikke er noen bøy.
Vel, skriver hun at hun tar 170kg i knebøy antar jeg at hun tar 170kg med ca 90 graders vinkel.
Det stod at hun tok 170kg dype knebøy![]()
Det nytter ikke slå en uviten mann i en diskusjon!
tror ikke hun klarer 170 i dyb bøy....m2c
Avisene har jo det med å ta litt hardt i noen ganger og da
Det nytter ikke slå en uviten mann i en diskusjon!

det var heeelt sikkert 90grader, men alikevel er det et godt løft, er råbra!! DIGGER DEN DAMA
Fy faan for en sprint. Man kan ikke annet enn å elske Marit.

Enig med du Platoon. At hun ikke stivna helt på slutten av pakken er bare sjukt.
tviler ikke på at hun tar 170kg i knebøy, hun er jo rå=)!
Hun tar 100% garantert ikke knebøy til det vi styrkeløfter kaller godkjente knebøy, det som utføres av kondisjonsutøvere kan knapt kalles kniks. Hun er dog rå i det hun driver på med.
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Lol, jeg så det først nå. Haha! Jaja, ikke noe som å bumpe en gammel tråd med dritt! Forøvrig så jeg på tvn istad at hun sa hun hadde 160kg som pers!
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Marit Bjørgen er relativt kort i beina , å da ta 1 rep med 170 i knebøy det klarer vel de fleste hobbymosjonister som har trent et par år uansett, så det er vel ikke noen stor prestasjon.......men vent litt, hun er jo dame og da er det en god prestasjon.
Nye bilder av Marit Bjørgen, liten tvil om at denne jenta ligger litt over gjennomsnittet:
Her blir Bjrgen portrettert av stjernefotograf - sport - Dagbladet.no
Tror hun kunne gjort det skarpt i kroppsbygging ja..
Hun er endel mer muskuløs enn Northug by far.
RockyRock
fittefaen hu er flott![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Trodde blondiner var din greie jeg adda?
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Må stemme i at denne kondisfrøkna er en riktig lekker sak.![]()
Old thread or not.. Marit Bjørgen er hot!!!
Hm, lurer på om jeg skal begynne å like å gå på langrenn..
www.mthereseo.blogg.no
Jeg forstår det ikke.
Jeg greier ikke å vri meg rundt det uansett hvor mye jeg prøver men jeg synes ikke jenter med utpreget maskulinetrekk og muskuløse kropper er tiltrekkende og nei det er ikke nødvendigvis glitter-winstrol fitnessbaben som jobber som PT eller selger forsikring og er sammen med en Tommy som har stilt i NM eller Jamal fra grorud og har staffordshire bullterrier og liker tribals og MC og har onepice jeg sikter til men f.eks Bjørgen.
Jeg liker feminine litt hjelpesløse jenter med smale overkropper og runde romper og gjerne litt stor rompe men gjerne smale lår, greier bare ikke å vri meg rundt hvordan betong magemuskler, kjemperygg og stanzolonlår pluss steinhard silikon kan være så stas.
Men Bjørgen må alikevel være en av de fremste idrettsutøvere noensinne..no doubt.
RockyRock
Ja det ble selvfølgelig ikke postet bilde av henne i den poseringen fordi det har noe som helst med utseende hennes å gjøre
RockyRock
Det var snakk om utseendet hennes ifht. å kunne klare 170 i knebøy, ikke hvilke damer du helst putter tissen i.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
perfekt rock. mer til oss
-Phil Baroni
Utseendet hennes ble kommentert og dermed et viktig tema for tråden din tissemann
RockyRock
Eg ville lett tatt ho i fisen.
'Feo, Fuerte y Formal'
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Jeg tør og knulle henne i ræva mens hun tar 170kg i knebøy![]()
Fuck the world! - John Rambo