+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 81

Tråd: Marit Bjørgen: 170kg knebøy

Bronse Member STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    29

Marit Bjørgen: 170kg knebøy

Hun tar 170 kg i knebøy. Greit nok, hun har nok trent som en gal den siste tiden men jeg reagerte litt på at hun mener vanlig norsk mat med mye karbohydrater har gjort henne til den hun er i dag..

vgnett
    Have a good one :)

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    De fleste toppidrettsutøvere i Norge spiser mye karbohydrater.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg tror hun har misforstått konseptet "vanlig norsk mat".
    I dag utgjøres det av grandis, cola, sjokolade og skillingsboller.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

dr. fatkins tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio
    Tull. Det der stemmer for en haug med folk mellom 15 og 30. Og for de feteste av dem over.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av tjeh
    Tull. Det der stemmer for en haug med folk mellom 15 og 30. Og for de feteste av dem over.
    Det var altså en spøk.
    ..men farlig mye sannhet i den.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio
    er helt enig!

Bor i hybelkollektiv med et titalls andre studenter, får nesten gåsehud når jeg tenker på hva slags livvstil og hvilken mat de spiser. Går utifra at de jeg bor med ikke er noe forskjellig fra mesteparten av andre studenter.

Det går kort oppsumert i: grandis,spagetti,nudler,baguetter(helst lyyyse),nugatti/sjokade/kokt skinke/hvit/brunost/sukkersyltetøy/cornflakes/honnikorn osv, melk, hamburgere,rett i koppen supper,kaffe,pottitgull og dip,sjokolade,brus, og mer grandis....

Grønsaker, hva er det? -"spiser ei gulerot til kvelds, jeg er på slankern..."
    Bær,hva er det? -"Å slik som er i syltetøy fra Nora ja..."
    Nøtter,hva er det? -"Vi spiser jo chillinøtter og polly-peanøtter."
    Sundt fett, hva er det? -"alt fett gjør deg feit, styr unna!".
    Fisk, hva er det? -"Åja, det er slik dings som man finner i fiskeboller,fiskepinner og fiskekaker, det er god kvalitet det!"

Og toppen av kransekaken,rosinen i pølsa og prikken over i`en er at de gjerne drikker alkohol 2-3 ganger hver uke + litt røyk&snus når de har peng.

Sann mine ord, det kommer til å komme mye livsstil sykdommer fremover pga av det "nye norske kostholdet" som jeg vil mene de fleste av den yngre befolkning følger.

Ho derre marit bjørgen dama der har nok spist andre ting enn skive med brunost for å bli slik...
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Medlem treningsfrik75 is on a distinguished road
    Ble medlem
    09-2003
    Sikkert mikkemus knebøy.... tviler sterkt på at hun tar 170kg med "ass to the grass" dybde. Da hadde nok lårene vert litt større.

Samme som en Sand på stabækk som tok 200kg i knebøy, kan ikke akkurat si at det var en dyp knebøy akkurat. Såg patetisk ut.

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av treningsfrik75
    Samme som en Sand på stabækk som tok 200kg i knebøy, kan ikke akkurat si at det var en dyp knebøy akkurat. Såg patetisk ut.
    Så det er patetisk å ikke ta helt dype knebøy?

Old man Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Han mener vel at det er teit å skryte av høy pers i bøy om det egentlig ikke er noen bøy.

Ble medlem
    04-2003
    Vel, skriver hun at hun tar 170kg i knebøy antar jeg at hun tar 170kg med ca 90 graders vinkel.

Medlem bukle is a jewel in the rough bukle is a jewel in the rough bukle sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    28
    Det stod at hun tok 170kg dype knebøy
    Det nytter ikke slå en uviten mann i en diskusjon!

Superior newbie Spare is a jewel in the rough Spare is a jewel in the rough Spare sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    35
    tror ikke hun klarer 170 i dyb bøy....m2c

Medlem bukle is a jewel in the rough bukle is a jewel in the rough bukle sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    28
    Avisene har jo det med å ta litt hardt i noen ganger og da
    Det nytter ikke slå en uviten mann i en diskusjon!

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    det var heeelt sikkert 90grader, men alikevel er det et godt løft, er råbra!! DIGGER DEN DAMA

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Fy faan for en sprint. Man kan ikke annet enn å elske Marit.

Platinum Member Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Enig med du Platoon. At hun ikke stivna helt på slutten av pakken er bare sjukt.

student Dolph is a jewel in the rough Dolph is a jewel in the rough Dolph sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    24
    tviler ikke på at hun tar 170kg i knebøy, hun er jo rå=)!

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Hun tar 100% garantert ikke knebøy til det vi styrkeløfter kaller godkjente knebøy, det som utføres av kondisjonsutøvere kan knapt kalles kniks. Hun er dog rå i det hun driver på med.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Lol, jeg så det først nå. Haha! Jaja, ikke noe som å bumpe en gammel tråd med dritt! Forøvrig så jeg på tvn istad at hun sa hun hadde 160kg som pers!
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cera Vis post
    Så det er patetisk å ikke ta helt dype knebøy?
    Ja. Eller kall det kvarte knebøy eller noe da.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Marit Bjørgen er relativt kort i beina , å da ta 1 rep med 170 i knebøy det klarer vel de fleste hobbymosjonister som har trent et par år uansett, så det er vel ikke noen stor prestasjon.......men vent litt, hun er jo dame og da er det en god prestasjon.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Nye bilder av Marit Bjørgen, liten tvil om at denne jenta ligger litt over gjennomsnittet:

Her blir Bjrgen portrettert av stjernefotograf - sport - Dagbladet.no
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

_̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴ Whimp er et navn kjent av alle Whimp er et navn kjent av alle Whimp er et navn kjent av alle Whimp er et navn kjent av alle Whimp er et navn kjent av alle Whimp er et navn kjent av alle Whimp sin avatar
    Ble medlem
    12-2004
    Tror hun kunne gjort det skarpt i kroppsbygging ja..

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20

Forundrer meg faktisk ikke om dama nærmer seg 170 kg i knebøy.
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Hun er endel mer muskuløs enn Northug by far.
    RockyRock

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    fittefaen hu er flott
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Trodde blondiner var din greie jeg adda?
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    Trodde blondiner var din greie jeg adda?
    haha, eter alt
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Må stemme i at denne kondisfrøkna er en riktig lekker sak.

Hyler i vinden Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    28
    Old thread or not.. Marit Bjørgen er hot!!!

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Andreas. Vis post

Forundrer meg faktisk ikke om dama nærmer seg 170 kg i knebøy.
    Bump! For en dame!!
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Hm, lurer på om jeg skal begynne å like å gå på langrenn..
    www.mthereseo.blogg.no

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg forstår det ikke.
    Jeg greier ikke å vri meg rundt det uansett hvor mye jeg prøver men jeg synes ikke jenter med utpreget maskulinetrekk og muskuløse kropper er tiltrekkende og nei det er ikke nødvendigvis glitter-winstrol fitnessbaben som jobber som PT eller selger forsikring og er sammen med en Tommy som har stilt i NM eller Jamal fra grorud og har staffordshire bullterrier og liker tribals og MC og har onepice jeg sikter til men f.eks Bjørgen.

Jeg liker feminine litt hjelpesløse jenter med smale overkropper og runde romper og gjerne litt stor rompe men gjerne smale lår, greier bare ikke å vri meg rundt hvordan betong magemuskler, kjemperygg og stanzolonlår pluss steinhard silikon kan være så stas.

Men Bjørgen må alikevel være en av de fremste idrettsutøvere noensinne..no doubt.
    RockyRock

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Jeg forstår det ikke.
    Jeg greier ikke å vri meg rundt det uansett hvor mye jeg prøver men jeg synes ikke jenter med utpreget maskulinetrekk og muskuløse kropper er tiltrekkende og nei det er ikke nødvendigvis glitter-winstrol fitnessbaben som jobber som PT eller selger forsikring og er sammen med en Tommy som har stilt i NM eller Jamal fra grorud og har staffordshire bullterrier og liker tribals og MC og har onepice jeg sikter til men f.eks Bjørgen.

Jeg liker feminine litt hjelpesløse jenter med smale overkropper og runde romper og gjerne litt stor rompe men gjerne smale lår, greier bare ikke å vri meg rundt hvordan betong magemuskler, kjemperygg og stanzolonlår pluss steinhard silikon kan være så stas.

Men Bjørgen må alikevel være en av de fremste idrettsutøvere noensinne..no doubt.

Hva har utseendet hennes med denne tråden å gjøre? Hun trener ikke grunnet utseendet, hun trener for å vinne på ski.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    10-2002
    Ja det ble selvfølgelig ikke postet bilde av henne i den poseringen fordi det har noe som helst med utseende hennes å gjøre
    RockyRock

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Det var snakk om utseendet hennes ifht. å kunne klare 170 i knebøy, ikke hvilke damer du helst putter tissen i.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    06-2005
    perfekt rock. mer til oss

-Phil Baroni

Ble medlem
    10-2002
    Utseendet hennes ble kommentert og dermed et viktig tema for tråden din tissemann
    RockyRock

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Drar Marit store fordeler med å være så stor eller kan det hende hun kunne vært enda bedre med et par kg mindre muskelmasse?
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Drar Marit store fordeler med å være så stor eller kan det hende hun kunne vært enda bedre med et par kg mindre muskelmasse?
    Jeg tror ikke dama trener "bevisst" for og bli så stor, det er nok bare genetisk anlagt
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Ja, ære henne for den velsignelsen hun har fått. Man blir vel neppe mer atletisk enn dette når man tar jernkondisen med på kjøpet.

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Eg ville lett tatt ho i fisen.
    'Feo, Fuerte y Formal'

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Av og til lurer jeg på om dette faktisk er det eneste alternativet...

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Jeg forstår det ikke.

Årets anekdote bro!!!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Av og til lurer jeg på om dette faktisk er det eneste alternativet...
    Typisk karmøybu! :P
    You ran a marathon? That's cute …

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Ja, ære henne for den velsignelsen hun har fått. Man blir vel neppe mer atletisk enn dette når man tar jernkondisen med på kjøpet.
    det er så sant! egentlig HELT ekstremt at noen får så bra gener
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Jeg tør og knulle henne i ræva mens hun tar 170kg i knebøy
    Fuck the world! - John Rambo

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Lignende tråder

1. Marit Bjørgen
    By Varg in forum OT
    Svar: 20