170kg DYPE knebøy er sinnsjukt for en dame som driver utholdenhets idrett.
Rock, enig med at jenter gjerne kan være litt mer feminine, men faen ? Smale lår ? virkelig ?
170kg DYPE knebøy er sinnsjukt for en dame som driver utholdenhets idrett.
Rock, enig med at jenter gjerne kan være litt mer feminine, men faen ? Smale lår ? virkelig ?
Minotauro - Jeg sier det mest for å terge opp da en ikke er spesielt kul på dette forumet om en liker feminine jenter, jentene skal schwære tighte androgene superhelter med ryggspenn på 1meter osv hehe..Bjørgen er både større og tyngre og sterkere enn de fleste menn og har vel kanskje en testikkel eller to gjemt i bekkenet.
RockyRock
Og det av å trene i slynge! Så siden jeg klarer drøyt 150kg, så klarer nok hun 170 med litt spesifikk trening.
You ran a marathon? That's cute …
Husk på at hun er liten irl. Tipper polar har tykkere overarmer enn hun har lår.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Jeg var på et utested igår hvor det befants endel av den kvinnelige sportseliten(håndball tror jeg), navn er uvesentlig, men de var veldig kraftige og muskuløse, de høyere og kraftigere enn guttene og vaktene spøkte med at de måtte være forsiktige når jeg stod bak jentene i køen.
Ble også overrasket over hvor mye muskler de hadde i ansiktet og hvor tykke nakker de hadde.
Det kan virke som om noen jenter reagerer veldig kraftig på styrketrening, til tross for at en ofte flirer av de som sier de ikke vil bli for store.
RockyRock
Dette er vel spesielt om man har litt polstring fra før også. Det er jo sant som enkelte påstår at man ikke trenger å bli noe større av å trene styrke og i tillegg ha en fornuftig tilnærming til mat, men da forutsetter det jo stort sett at man i prosessen man trener styrke også går ned i fettprosent, noe langt fra alle gjør. Det er jo også bare tull at folk ikke skal være "redde" for knebøy/markløft fordi man ikke vil få større lår og rumpe av det. Newsflash: selvfølgelig får man større lår av knebøy og markløft, men man får også en flottere fasong på underkroppen og vil trolig se både strammere og sprekere ut.
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Så er det jo også det at idrettsutøvere trener betydelig mer enn mosjonistene. Det bør jo gi visse resultater.
EDIT: Hvor liten er Bjørgen?
Fra en photoshoot for sunn jenteidrett:
![]()
169 cm. Større enn jeg trodde!
Søkte også på Johaug, var ikke så lett å finne høyde der, bortsett fra at en eller annen ekspert omtaler henne som ikke mer enn ca. 160 cm høy.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Ikke blant de høyeste i sporet, ser jeg, men ganske ordinær jentehøyde. Så siden hun bare er seks centimeter lavere enn meg, anslår jeg lårene hennes for å ha større diameter enn mine, så da regner jeg 170kg for å være oppnåelig, med litt spesifikk trening, som jeg nevnte tidligere. (For en fantastisk setnig!)
Har ingen problemer med å tro at bjørgen tar 170 i bøy, ned til 90.. Dama er jo biff.
Det er i motbakke det går oppover.
Hvorfor peker Bjørgen kniven mot leser?
Fuck the world! - John Rambo
Hun er klar til å sloss, som den fighteren hun er.
Det er juks og bruke kniv.
Fuck the world! - John Rambo
Dem GØNZ!![]()
"Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."
helt vilt, dama kunne jo ha hevda seg på en BF scene hehe...
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Jepp, hun så rimelig solid ut på idrettsgallaenLav bf og riktig snitt på kjolen hjelper jo....
Hva synes man forresten om antrekk på sånne idrettstilstelninger? Man får lov å gå med hva man vil uavhengig av muskelmasse og fettprosent? Haters gonna hate, eller er det greit å tenke at halterneckkjoler kanskje ikke passer så godt til svømmere, for eksempel?
det blir litt det samme som når trente gutter går ut med v hals genser uten å ha t-skjorte under egentlig...
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Jeg anser dette som et litt mer muskel-vennlig fora enn enkelte andre steder, derfor spør jeg her, og ikke på Kvinneguiden. Det var forøvrig en nærliggende oppfølging av bildeposten din.![]()
Personlig er jeg ikke så veldig opptatt av kleskonvensjoner. Men fra et estetisk synspunkt så er det ikke så veldig tiltrekkende. Jeg får veldig Fred Flintstone-vibber av den åpne armen. På en annen side er det veldig fascinerende å se slike muskler, og jeg har ikke noe imot at hun viser seg frem på den måten. Dette er et plagg man kommer til å huske. En berikelse av hverdagen i motsetning til en eventuell anonym bekledning med god karakter fra jan thomas.
Armen hennes er nok litt mer "flexet" enn ellers, da hun holder noen kilo glasskule med hånden!
Men for all del, flotte jenter![]()
hun har fått mye hate på face hvertfall
Merkelig det, det er lov å si at det er stygt med for folk med store muskler, noe folk har jobbet hardt for. Men å si at det er stygt med folk som er feite og kvapsete, det er forderdelig, til tross for at det eneste det krever, er å sitte på ræva og spise ostepop og smågodt 7 dager i uka!
Enig med Elonar her.
Det er greit å rakke ned på noen med veldig godt trent fysikk, men gjør man det samme med noen som er feit offentlig blir man halshugget.
Det er jo selvfølgelig synd på dem som er feit og de kan ikke noe for det selv.
Bortsett fra at 96,4% av dem som er overvektig er det på grunn av livsstil.
Hun ser kjempesterk ut, men jeg syntes ikke det bildet var spesielt fint for å være ærlig.. no hate just honesty
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro