+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultatene 51 til 81 av 81

Tråd: Marit Bjørgen: 170kg knebøy

Superior newbie -MinoTaurO is a jewel in the rough -MinoTaurO is a jewel in the rough -MinoTaurO is a jewel in the rough -MinoTaurO is a jewel in the rough -MinoTaurO sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    26
    170kg DYPE knebøy er sinnsjukt for en dame som driver utholdenhets idrett.

Rock, enig med at jenter gjerne kan være litt mer feminine, men faen ? Smale lår ? virkelig ?

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Minotauro - Jeg sier det mest for å terge opp da en ikke er spesielt kul på dette forumet om en liker feminine jenter, jentene skal schwære tighte androgene superhelter med ryggspenn på 1meter osv hehe..Bjørgen er både større og tyngre og sterkere enn de fleste menn og har vel kanskje en testikkel eller to gjemt i bekkenet.
    RockyRock

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25

7x større quads enn meg

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Og det av å trene i slynge! Så siden jeg klarer drøyt 150kg, så klarer nok hun 170 med litt spesifikk trening.
    You ran a marathon? That's cute …

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Husk på at hun er liten irl. Tipper polar har tykkere overarmer enn hun har lår.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Husk på at hun er liten irl. Tipper polar har tykkere overarmer enn hun har lår.
    Signert. Hun er markert og sykt veltrent, men ikke spesielt stor. Det ville uansett ikke vært spesielt hensiktsmessig i skisporet
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg var på et utested igår hvor det befants endel av den kvinnelige sportseliten(håndball tror jeg), navn er uvesentlig, men de var veldig kraftige og muskuløse, de høyere og kraftigere enn guttene og vaktene spøkte med at de måtte være forsiktige når jeg stod bak jentene i køen.
    Ble også overrasket over hvor mye muskler de hadde i ansiktet og hvor tykke nakker de hadde.

Det kan virke som om noen jenter reagerer veldig kraftig på styrketrening, til tross for at en ofte flirer av de som sier de ikke vil bli for store.
    RockyRock

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Det kan virke som om noen jenter reagerer veldig kraftig på styrketrening, til tross for at en ofte flirer av de som sier de ikke vil bli for store.
    Dette er vel spesielt om man har litt polstring fra før også. Det er jo sant som enkelte påstår at man ikke trenger å bli noe større av å trene styrke og i tillegg ha en fornuftig tilnærming til mat, men da forutsetter det jo stort sett at man i prosessen man trener styrke også går ned i fettprosent, noe langt fra alle gjør. Det er jo også bare tull at folk ikke skal være "redde" for knebøy/markløft fordi man ikke vil få større lår og rumpe av det. Newsflash: selvfølgelig får man større lår av knebøy og markløft, men man får også en flottere fasong på underkroppen og vil trolig se både strammere og sprekere ut.

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Så er det jo også det at idrettsutøvere trener betydelig mer enn mosjonistene. Det bør jo gi visse resultater.

EDIT: Hvor liten er Bjørgen?

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Fra en photoshoot for sunn jenteidrett:

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    169 cm. Større enn jeg trodde!

Søkte også på Johaug, var ikke så lett å finne høyde der, bortsett fra at en eller annen ekspert omtaler henne som ikke mer enn ca. 160 cm høy.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Ikke blant de høyeste i sporet, ser jeg, men ganske ordinær jentehøyde. Så siden hun bare er seks centimeter lavere enn meg, anslår jeg lårene hennes for å ha større diameter enn mine, så da regner jeg 170kg for å være oppnåelig, med litt spesifikk trening, som jeg nevnte tidligere. (For en fantastisk setnig!)

Silver Member Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Har ingen problemer med å tro at bjørgen tar 170 i bøy, ned til 90.. Dama er jo biff.
    Det er i motbakke det går oppover.

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Hvorfor peker Bjørgen kniven mot leser?
    Fuck the world! - John Rambo

Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Hun er klar til å sloss, som den fighteren hun er.

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Det er juks og bruke kniv.
    Fuck the world! - John Rambo

Must be an emergency! Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Jesus

Bronse Member BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert sin avatar
    Ble medlem
    10-2010
    Dem GØNZ!
    "Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    helt vilt, dama kunne jo ha hevda seg på en BF scene hehe...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Jepp, hun så rimelig solid ut på idrettsgallaen Lav bf og riktig snitt på kjolen hjelper jo....

Hva synes man forresten om antrekk på sånne idrettstilstelninger? Man får lov å gå med hva man vil uavhengig av muskelmasse og fettprosent? Haters gonna hate, eller er det greit å tenke at halterneckkjoler kanskje ikke passer så godt til svømmere, for eksempel?

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    det blir litt det samme som når trente gutter går ut med v hals genser uten å ha t-skjorte under egentlig...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Must be an emergency! Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av MHG Vis post
    Hva synes man forresten om antrekk på sånne idrettstilstelninger? Man får lov å gå med hva man vil uavhengig av muskelmasse og fettprosent? Haters gonna hate, eller er det greit å tenke at halterneckkjoler kanskje ikke passer så godt til svømmere, for eksempel?
    idrettsgalla! - Kvinneguiden Forum - Kvinneguiden.no

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Jeg anser dette som et litt mer muskel-vennlig fora enn enkelte andre steder, derfor spør jeg her, og ikke på Kvinneguiden. Det var forøvrig en nærliggende oppfølging av bildeposten din.

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Personlig er jeg ikke så veldig opptatt av kleskonvensjoner. Men fra et estetisk synspunkt så er det ikke så veldig tiltrekkende. Jeg får veldig Fred Flintstone-vibber av den åpne armen. På en annen side er det veldig fascinerende å se slike muskler, og jeg har ikke noe imot at hun viser seg frem på den måten. Dette er et plagg man kommer til å huske. En berikelse av hverdagen i motsetning til en eventuell anonym bekledning med god karakter fra jan thomas.

Hyler i vinden Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower er et navn kjent av alle Myggpower sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    28
    Armen hennes er nok litt mer "flexet" enn ellers, da hun holder noen kilo glasskule med hånden!

Men for all del, flotte jenter

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    hun har fått mye hate på face hvertfall

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Merkelig det, det er lov å si at det er stygt med for folk med store muskler, noe folk har jobbet hardt for. Men å si at det er stygt med folk som er feite og kvapsete, det er forderdelig, til tross for at det eneste det krever, er å sitte på ræva og spise ostepop og smågodt 7 dager i uka!
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    hun har fått mye hate på face hvertfall
    Enig med Elonar her.
    Det er greit å rakke ned på noen med veldig godt trent fysikk, men gjør man det samme med noen som er feit offentlig blir man halshugget.

Det er jo selvfølgelig synd på dem som er feit og de kan ikke noe for det selv.
    Bortsett fra at 96,4% av dem som er overvektig er det på grunn av livsstil.

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Platon73 Vis post
    dem som er feit og de kan ikke noe for det selv.
    Finnes det?
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz Vis post
    Finnes det?
    Det var skrevet ironisk i forhold til setningen min under....

Muligens det finnes folk med sykdommer som fører til overvekt.
    Det har jeg ikke satt meg godt nok inn i da det ikke er så aktuelt for noen hjemme her.

Silver Member miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    22
    Hun ser kjempesterk ut, men jeg syntes ikke det bildet var spesielt fint for å være ærlig.. no hate just honesty
    But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Lignende tråder

1. Marit Bjørgen
    By Varg in forum OT
    Svar: 20
    Nyeste innlegg: 18-12-09, 16:10
  2. Marit Bjørgen
    By Skvaldre in forum OT
    Svar: 74
    Nyeste innlegg: 27-02-05, 19:30
  3. Knebøy