+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Men's Health

Medlem teaspoon is on a distinguished road
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27

Men's Health

Dette er vel ett blad de fleste vet om, er de tipsene de kommer med om trening og kosthold så gode at en kan følge dem? De virker vell merriterte ihvertfall de som skriver for dem ihvertfall.

Kliss nytt medlem squat-man is on a distinguished road
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av teaspoon
    Dette er vel ett blad de fleste vet om, er de tipsene de kommer med om trening og kosthold så gode at en kan følge dem? De virker vell merriterte ihvertfall de som skriver for dem ihvertfall.
    Tja, jeg vil nok ta det med en klype salt.
    Jeg kjøpte bladet fast fra første nummer og ett par år utover, men etterhvert som jeg fikk andre kilder med treningsrelatert info så kuttet jeg det ut.
    Har lest mye som er riv ruskende galt, bl.a at dersom man skulle slanke seg så skulle man spise vingummi framfor melkesjokolade pga. at det var så lite fett i den første.
    Nå vet vi vel godt at det er sukkeret som er den største fienden.
    I tillegg var det alle disse mirakeltreningsprogrammene som lovet gull og grønne skoger, og fandens oldemor.
    Var jo så basic at en barneskole elev med erfaring fra gymnastikktimene kunne ha laget noe tilsvarende.
    Men, bladet er uansett morsomt å lese, men det treningsrelaterte har jeg liten tro på.

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Vel, jeg synes nå ikke det bladet er så mye verre enn andre treningsblader.Er vel egentlig et ganske fint blad med litt variert innhold.

Ang. melkesjokolad vs. vingummi så er virker ditt synspunt noe bastant og unyansert.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Slankemetoden PLUSS
    By Wannabe in forum Kosthold
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 29-08-05, 19:29
  2. coconut oil
    By NK in forum Artikler
    Svar: 14
    Nyeste innlegg: 07-01-05, 21:38
  3. Dumt å stenge en viktig diskusjon!
    By Einherjer in forum OT