Dette er vel ett blad de fleste vet om, er de tipsene de kommer med om trening og kosthold så gode at en kan følge dem? De virker vell merriterte ihvertfall de som skriver for dem ihvertfall.
Dette er vel ett blad de fleste vet om, er de tipsene de kommer med om trening og kosthold så gode at en kan følge dem? De virker vell merriterte ihvertfall de som skriver for dem ihvertfall.
Tja, jeg vil nok ta det med en klype salt.Opprinnelig skrevet av teaspoon
Jeg kjøpte bladet fast fra første nummer og ett par år utover, men etterhvert som jeg fikk andre kilder med treningsrelatert info så kuttet jeg det ut.
Har lest mye som er riv ruskende galt, bl.a at dersom man skulle slanke seg så skulle man spise vingummi framfor melkesjokolade pga. at det var så lite fett i den første.
Nå vet vi vel godt at det er sukkeret som er den største fienden.
I tillegg var det alle disse mirakeltreningsprogrammene som lovet gull og grønne skoger, og fandens oldemor.
Var jo så basic at en barneskole elev med erfaring fra gymnastikktimene kunne ha laget noe tilsvarende.
Men, bladet er uansett morsomt å lese, men det treningsrelaterte har jeg liten tro på.
Vel, jeg synes nå ikke det bladet er så mye verre enn andre treningsblader.Er vel egentlig et ganske fint blad med litt variert innhold.
Ang. melkesjokolad vs. vingummi så er virker ditt synspunt noe bastant og unyansert.