Sjekk ryggen hennes da...![]()
Hvordan får man sånn rygg?????????????????
Jeg vil ha!!
Bilder fra IFBB New York PRO Figure Championships 14 juli!
http://www.musculardevelopment.com/b...rowse&id=12773
Sjekk ryggen hennes da...![]()
Hvordan får man sånn rygg?????????????????
Jeg vil ha!!
Bilder fra IFBB New York PRO Figure Championships 14 juli!
http://www.musculardevelopment.com/b...rowse&id=12773
Tror trening hjelper.
Hun er nok heldig med genene, og jobber sikkert ræven av seg, både på trening og med kosthold.
Men du skal nå ikke kimse av din rygg da, den er rimelig heftig. Og beste rumpen på scenen.
Hehe.. sier du det? Trening altså? Det var et godt råd Stig
Det er bredden hennes jeg er utrolig imponert over...Men hun har jo trent i maaaange år og da..
hihi.. Takk for komplimenet.. jobber med å få mer sprett jeg da.. Syns rumpa mi er forbannet flat.. Og brei.. Blæ!!
Ja skal ikke kimse av å trene, det kan gi allslags resultater.
Selv syns jeg tykkelsen på ryggen hennes var mest imponerende. Men trenger ikke være geni for å vite hva man trener for bredde. Er nok ikke noe mer avansert en brede nedtrekk foran, brede chins, etc. Når man klarer å dra med ryggen istedefor armene så får man en veldig fin kontakt. Men veldig mange drar med bicepsene som du sikkert vet.
Jepp.. Gjorde den feilen lenge..Hadde jo så pump i armen etter en ryggøkt at jeg var litt usikker på hva jeg hadde trent egentlig..
Men hva med tykkelsen da?
Forresten... hørte snakk om her om dagen at markløft kan ødelegge midjen.. er det BS eller? hope so... Det er jo must øvelse...
Tykkelse er tingen jeg selv jobber hardt med om dagen. Tung roing og tung markløft er for meg et must der. Har du mulighet for halvmark så er det og en utrolig snadderøvelse. Men samme regel gjelder, dra med ryggen, ikke armene. Om man ror 130kg og 80% er jukking og armdraging så blir man ikke tykk noen plasser.
Og ja, mange dumper markløft og knebøy pga midjen kan blir større av disse øvelsene. Selv tror jeg det skal tunge vekter til for å at slikt skal skje. Og det er ikke noe jeg bekymrer meg mye for. men klart, disse gutta som drar 250kg i knebøy og 300kg i markløft har kanskje mer å bekymre seg over der.
Jeg vil gjerne se noe skikkelig dokumentasjon på at man får stor midje av å trene markløft og knebøy. Noen som sitter på noe slik?
De stritter ivertfall mot hva jeg har opplevd å sett med mine egne øyner. De som ikke har guts nok til å trene dette slenger ofte ut dette argumentet. "Jeg vil ikke bli tykk rundt magen". Siden det er akkurat det som skjer så er det da liksom "en godkjent grunn" til å droppe mark\bøy 'en. Annen grunn til at jeg tror at akkurat dette har oppstått er pga de som løfter skikkelig tungt i disse øvelsene er ofte strong-man-bygd (og disse har som ofte en skikkelig ONE pack, hehe). Det er jo ingen som vil ha det. Er kanskje bare meg men jeg lukter litt ugler i mosen jeg.
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:
Mjaaa.. De som hevder dette er gjerne folk som ikke er kjent for "lettvinteløsninger" så jeg vet ikke..Men det er derfor jeg spurte for jeg hadde heller aldri hørt om dette før nylig og syns dette er gode øvelser jeg gjerne vil ha med i programmet mitt. Men hvis det er tilfellet at midjen "forsvinner" så er jo det også no dritt...
forøvrig syns jeg det MrM sa hørtes fornuftig ut.. at det i såfall kun blir et problem hvis man løfter "skikkelig tungt"
Hvorofr skulle midjen bli større av mark og bøy enn av å trene situps?, crunches, hyperxt. osv? Nonsens og pølsevev i min mening. Får man svær midje er det fordi man er genetisk anlagt for det. Å unngå mark og bøy( som er de 2 øvelsene man får bygget mest muskler med) er litt dumt.![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Hva skal en se etter? Hun har en veldig stor og pen rygg, kjempefine bein og et pent ansikt.
Men hvorfor bruker de så fjollete og glitrete drakter og så mye sminke, jeg synes det tar litt vekk fra utøverne og får litt sånn sirkus atmosfære over det.
RockyRock
Sammenligne.. Med hun som vant.. Jeg syns Monica hadde bedre symmetri, var hardere og bedre trent enn hun som vant enda var det milelang forskjell på plasseringene..
Når det kommer til glitter og fjollete drakter så er det en del av moroa.. Det er mye artigere for publikum å se på også.. Forøvrig er det vel meningen at man skal være så kvinnelig som mulig.. Og sånn etter en (lang) og hard diett ser man gjerne litt sliten ut og da hjelper det med sminke.. forøvrig må man på scenen bruke veeeldig mye mer sminke enn til vanlig for at det skal synes..
disse kravene til å se sunn, kvinnelig og fresh ut gjelder ikke for byggerjentene så de slipper jo alt fjolleriet![]()
Jeg synes sånn du har på i avataren din er mye mer feminint enn masse sigøynerglitter ala sirkus mirano, det stjeler litt av elegansen en så pen kropp innehar.
Men ja jeg ser det nå, hun er bedre, kanskje hun burde klage.
RockyRock