+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Rapidity of movement...

Bronse Member Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31

Rapidity of movement...

Sjekk denne!
    Synspunkter?
    Vedlagte filer
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Tok en titt på denne nå, og selv om det er en gammel tråd så er studien interessant.

Derimot mener jeg, uten å ha mer en skummet igjennom, at den trekker store konklusjoner basert på dataene de har målt.

(De sammenlikner mekanisk belastning ved forskjellige løftehastigheter, eksempelvis eksplosivt kontra ultra-trege bevegelser osv).

De påstår blant annet at eksplosiv løfteteknikk vil ha føre til dårligere adaptasjon hos en utøver. Dette har de IKKE testet. Dessuten må man ta høyde for at i de fleste idrettsgrener så er bevegelsesmønsteret nettopp eksplosivt.

Jeg får vondt inni meg av slikt slett arbeid.

Forbeholdt selvfølgelig at skumlesingen ikke førte til noen misforståelser
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Must be an emergency! Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Jeg skulle gjerne likt å se mer om dette emnet. Min personlige filosofi som jeg ikke ahr underbygget empirisk er å være eksplosiv konsentrisk og treg eksentrisk. Jeg antar også at kroppen har godt av variert utførelsesmåte som på de fleste områder.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.