+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Sportsdrikker

Bronse Member STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    29

Sportsdrikker

Tenkte jeg det ikke, drikker selv aldri dette skvipet;

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/04/19/429277.html
    Have a good one :)

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    RS500 motor du har i signaturen der ?

Silver Member Gordon is a jewel in the rough Gordon is a jewel in the rough
    Ble medlem
    01-2003
    Det vell kjapp energi ikke noe mere å si om det.... ?
    Billigere løsning er å kjøpe druesukker og blande i litt vann...

Bronse Member STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL er et navn kjent av alle STEEL sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    Vet ikke, ble imponert over turboen
    Have a good one :)

Superior newbie sjefenklubbfred is a jewel in the rough sjefenklubbfred is a jewel in the rough sjefenklubbfred is a jewel in the rough sjefenklubbfred sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    ikke en RS500 motor nei..
    Det er en japse av noe slag..
    Tvilsomt at det er en tysker med den turboen der...
    Er en 4 syl sak, hmm.. Nissan trolig..
    Tennis, fotball, basket need one ball..
    Rallying needs two...

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av STEEL
    Tenkte jeg det ikke, drikker selv aldri dette skvipet;

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/04/19/429277.html

Selv om det er leger som kommer med advarselen betyr ikke at det nødvendigvis er 100% riktig. Har hørt mange leger si at proteinen man får ifra skinka på brødskiva er mer enn nok for å bygge muskler.
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Medlem teaspoon is on a distinguished road
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Leste noe om at det var svært få som hadde noen skikkelig virkning, men det var en, tror det var powerade/aquarius som faktisk gjorde det den lovte. Tror jeg leste det i MH, men vet ikke hvor riktig det er.

Gold Member aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    23
    slutta å drikke det for et par år tilbake skjønte at det ikke var så sunt som folk skulle ha det til, men jeg har en kompis som drikker ca 2 flasker med Gatorade om dagen, men han trener jo 5 ganger i uka med fotball, pluss at han er mye på banen ellers, tror dere det lønner seg da å drikke sportsdrikker?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92
    Jeg er 15 år, har stil og liker biler. Klart jeg liker rap og hip/hop!

Gold Member Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    24
    Er greit å drikke leskedrikke mellom settene, synes jeg. Får mye mer energi og trykk på treningen.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.