+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Trening hjelper!

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25

Trening hjelper!

Gammel artikkel, men siden den ble bumpet på iform så syntes jeg at jeg kunne poste den her

Dette er ikke annet enn veldig inspirerende!

http://www.iform.no/pub/art.php?id=328

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Hehe, han der Obli visste tydeligvis ikke at månen er mye nærmere enn alle stjernene. Har forøvrig hørt mange variasjoner av den der. Selv bruker jeg å si at man skal sikte mot stjernene, for uansett om man ikke når dem, vil man komme veldig høyt!

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Hehe, han der Obli visste tydeligvis ikke at månen er mye nærmere enn alle stjernene. Har forøvrig hørt mange variasjoner av den der. Selv bruker jeg å si at man skal sikte mot stjernene, for uansett om man ikke når dem, vil man komme veldig høyt!
    Har hørt sånn ca. 1000 varianter av den selv.. Men vi kan heller gå nærmere inn på den diskusjonen i et annet fora.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.