+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Vitamineksperten!

Superior newbie Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe sin avatar
    Ble medlem
    04-2005
    Alder
    42

Vitamineksperten!

Knut Flytlie som står bak boken "Vitamin-revolusjonen" har komt på nett.
    Han er for lengst regnet som en av Nordens fremste eksperter på området.

www.vitamindoktor.com
    "La ditt kjøkken være ditt apotek, og la din mat være din medisin."
    Hippokrates

Gold Member Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    24
    Interessant.

Tror jeg er en av mange som kan alt for lite om vitaminer generelt.

Superior newbie Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe uberuberuber Choppe sin avatar
    Ble medlem
    04-2005
    Alder
    42

Knut Flytlie

I 35 år har spesiallege og Sunkost-spaltist Knut Flytlie satt fokus på vitaminer og kosthold.
    - For meg er dette en livsoppgave, sier Knut Flytlie, som også står bak boken "Vitamin-revolusjonen".
    Eks-trønderen, med egen privatklinikk i Vejle i Danmark, er for lengst regnet som en av Nordens fremste eksperter på området.

Kjærlighet
    Knut Flytlie forlot Hummelvik i Trøndelag for mer en 40 år siden for å studerer medisin i Tyskland. Kjærlighet til en dansk jente stoppet hjemreisen. Siden 1970 har Knut Flytlie og konen bodd i Danmark, de siste årene i Vejle hvor de sammen driver privatklinikk. Knut Flytlie sier selv at hans store interesse for vitaminer og kosthold bare har økt.
    - Som allmennlege så jeg hvordan svært mange pasienter bare fløt i systemet uten diagnose, nærmest fra pontius til pilatus, uten å komme videre. Det fikk meg til å starte egen klinikk, forteller spesiallegen med etterutdannelse i biologisk medisin i USA.

Forskning
    De siste tre årene har han skrevet mange artikler for Sunkost. Knut Flytlie er opptatt av helsekostbransjen.
    - En bransje som er interessant for alle som vil gjøre noe med sykdomsårsaken, ikke bare spise smertelindring på blå resept. Sunkost er for øvrig en seriøs aktør jeg med stor glede samarbeider med, fremhever han. Spesiallegen har lenge vært medlem i et større internasjonalt legenettverk, som sørger for at forskning og ny kunnskap kommer ut, til glede for folk flest.
    - Dessverre er det slik at en god del forskning og oppdagelser blir gjemt bort av legemiddelfirmaer og andre, som knallhardt prioriterer det kommersielle. Fra mitt ståsted, som ligger i tomrommet mellom skolemedisinen og alternativ medisin, er det definitivt riktig å nyttegjøre seg god forskning, spesielt innen biologisk medisin som ikke er publisert i offentligheten, fremhever han.

Nett-VIP
    Knut Flytlie fylte 61 år i sommer. Nå har han flyttet klinikken sin hjem.
    - Av praktiske grunner har vi bygget en privatklinikk i vårt egent hjem. Som godt voksen ønsker jeg ikke å velte i bakken av stress. Nå kan jeg konsentrere meg om tre pasienter om dagen, og i tillegg holde kontakt med pasienter på internett. Nylig kom han på nett med hjemmesiden www.vitamindoktor.com. Her er mye informasjon tilgjengelig for alle. Knut Flytlie tilbyr også et VIP-medlemsskap, som blant annet innebærer effektiv og rask maildialog med klinikken. Vitamineksperten fortsetter likevel å skrive for Sunkost Magasinet.
    - Å dele nyttig kunnskap med andre er for meg ren glede. I løpet av disse årene har jeg også erfart mye god respons fra nordmenn som leser mine artikler, tilføyer spesiallegen.

Slike gutter vil Norge ha - karma til Knut!
    "La ditt kjøkken være ditt apotek, og la din mat være din medisin."
    Hippokrates

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Det heter ærlig talt Hommelvika, og ikke Hummelvika!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

dr. fatkins tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Er vitaminrevolusjonen å anbefale fortsatt? Eller bør man heller anskaffe en av mannens andre og nyere bøker:

Sist endret av tjeh; 13-09-05 kl 18:34
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    helt klart et emne jeg kan altfor lite om
    er denne boka bra? burde jeg kjøpe den eller andre bøker jeg heller burde gå til anskaffelse av ?
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    bump..
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Bronse Member Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Har ikke lest den nye boken, men "Vitamin-revolusjonen" er ihvertfall veldig bra!

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Bare i tilfelle dere ikke har sett den, så var jeg sinnsyk i gjerningsøyeblikket og skrev denne artikkelen for en stund siden, alt er hentet fra Knut T. Flytlie sin bok "vitaminrevolusjonen":

informasjon om vitaminer og mineraler

Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.