+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 32 av 32

Tråd: 2008, hvem skal stille??

Bronse Member Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25

2008, hvem skal stille??

Noen som har planer om å stille i konkuranse i år??

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Jay10 Vis post
    Noen som har planer om å stille i konkuranse i år??
    Norges Mester(skapet)
    Body Fitness kvinner
    Oktober 2008

Poo
    Poo er ikke aktiv
    Superior newbie Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Muligens NM i AF til høsten - vi får se...
    Jørgen

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Poo Vis post
    Muligens NM i AF til høsten - vi får se...
    jeg syntes da sannelig du sa du gikk fullt for bygging for en stund siden! (har noe vagt i minne) forandring i planene?
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    ikke bestemt meg enda men tror nok ikke det blir før neste år...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Yvonne Vis post
    Norges Mester(skapet)
    Body Fitness kvinner
    Oktober 2008
    Har de begynt med BF for menn også nå?
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Poo
    Poo er ikke aktiv
    Superior newbie Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    jeg syntes da sannelig du sa du gikk fullt for bygging for en stund siden! (har noe vagt i minne) forandring i planene?
    Stemmer det, det står vel sort på hvitt i profilen min

Har blitt for mye jobbing og oppussing til det, og det er slett ikke sikkert jeg kommer i form til AF til høsten heller
    Jørgen

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Har de begynt med BF for menn også nå?
    Ikke noe de har begynt med, men noe de kalte det tidligere...
    Classic BB het body fitness for herrer tidligere

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Trening og diett er lagt opp til NM Classc bodybuilding +178cm. Så får vi se om vi syns størrelsen er blitt god nok eller ei.

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Trening og diett er lagt opp til NM Classc bodybuilding +178cm. Så får vi se om vi syns størrelsen er blitt god nok eller ei.
    Er det flere av deg??

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Yvonne Vis post
    Er det flere av deg??
    Når man er over 100kg har man lov å snakke om seg selv i flertall
    Neida, men jeg har da et "støtteapparat" som er blodig ærlig, og jeg hører på hva de har å si.

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Planene mine var å stille i år faktisk:P men så har jeg skadet meg, og får en tid uten beintrening og div. øvelser jeg må kutte ut. Så nei

Gold Member schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    22
    gogo 2010
    20 år
    høyde: 182 cm
    vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
    155 kg Smalbenk
    170x7 Markløft
    170 i Knebøy(tror jeg) :)

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av schwarzenegger Vis post
    gogo 2010
    Hvorfor ikke junior??
    eller det blir vel junior da også,,, er det ikke til fylte 21??

Uansett... ser da ut som du har bra armer hvertfall... Om man skal tro din avatar

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    [QUOTE=MrMuscle]
    Når man er over 100kg har man lov å snakke om seg selv i flertall
    Hehe
    Det er sant

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Vi får se til sommeren hva høsten bringer

TEAM BODYTECH

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Hva er vektreglene for CBB nå? Hvor mye kan jeg veie om jeg er 177cm?

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    gogo 2010
    Word

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av altitude Vis post
    Hva er vektreglene for CBB nå? Hvor mye kan jeg veie om jeg er 177cm?
    83kg

-170 cm (+2kg)
    -175 cm (+4kg)
    -180 cm (+6kg)
    +180 cm (+8kg)
    +190cm (+9kg)
    + 198cm (+10kg)

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Så jeg må være rundt 75kilo for å stille i CBB hahahahahaha da trenger jeg 3år på å komme meg i god nok form

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Så jeg må være rundt 75kilo for å stille i CBB hahahahahaha da trenger jeg 3år på å komme meg i god nok form
    du hadde med andre ord stor tro på scenen i år ?
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Stemmer vel ikke sånn halgæli med mine mål det så da stiller vi likt i 2011?
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    hvis noen sponser meg med kosttilskudd så

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Blir vel treningsforum open 2009 på meg

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    du hadde med andre ord stor tro på scenen i år ?
    Jeg skal aldri på noen scene men tenk scenarioet.
    Jeg er 84kilo nå og om jeg skulle stille i CBB så ville mitt ønske være å stille i form på min maksimalvekt , tipper jeg har 20% BF nå , ta fram kalkulatoren så ser du fort at det ville ta 3år å klare den bedriften

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Jeg skal aldri på noen scene men tenk scenarioet.
    Jeg er 84kilo nå og om jeg skulle stille i CBB så ville mitt ønske være å stille i form på min maksimalvekt , tipper jeg har 20% BF nå , ta fram kalkulatoren så ser du fort at det ville ta 3år å klare den bedriften
    ja vet du aldri skal det! fått med meg det for et par år siden

hadde jo vært gøy da! smell opp noe sånn "fp open" eller noe så hiver du deg med du også gjerne jeg også kan debutere der

Gold Member schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    Word
    Lykke til!
    20 år

155 kg Smalbenk
    170x7 Markløft

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Lykke til!
    Takk det samme

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    Takk det samme
    For å være ærlig tror jeg vi trenger mer enn lykke til.
    20 år

155 kg Smalbenk
    170x7 Markløft

Bronse Member mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    Hadde vært gøy å stille engang, men har ikke armer til å kunne vurdere å stille

Go nyhet at jeg sannsynligvis får jobb her på dagtid kun, da blir det lettere å styre på med treninga og maten ivertfall Så får vi se hvor seriøs jeg kommer til å bli utover det
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Medlem andreas88 is a jewel in the rough andreas88 is a jewel in the rough andreas88 is a jewel in the rough andreas88 is a jewel in the rough
    Ble medlem
    06-2007
    Alder
    23
    skal stille til oslo gp 12 april

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Nei, jeg er for liten og feit. DAMNIT!
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.