Noen som har planer om å stille i konkuranse i år??
Noen som har planer om å stille i konkuranse i år??
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
ikke bestemt meg enda men tror nok ikke det blir før neste år...
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Trening og diett er lagt opp til NM Classc bodybuilding +178cm. Så får vi se om vi syns størrelsen er blitt god nok eller ei.
Planene mine var å stille i år faktisk:P men så har jeg skadet meg, og får en tid uten beintrening og div. øvelser jeg må kutte ut. Så nei![]()
gogo 2010![]()
20 år
høyde: 182 cm
vekt : 94 kg
150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
155 kg Smalbenk
170x7 Markløft
170 i Knebøy(tror jeg) :)
[QUOTE=MrMuscle]HeheNår man er over 100kg har man lov å snakke om seg selv i flertall![]()
Det er sant![]()
Hva er vektreglene for CBB nå? Hvor mye kan jeg veie om jeg er 177cm?
Så jeg må være rundt 75kilo for å stille i CBB hahahahahaha da trenger jeg 3år på å komme meg i god nok form
hvis noen sponser meg med kosttilskudd så![]()
Blir vel treningsforum open 2009 på meg![]()

Hadde vært gøy å stille engang, men har ikke armer til å kunne vurdere å stille
Go nyhet at jeg sannsynligvis får jobb her på dagtid kun, da blir det lettere å styre på med treninga og maten ivertfallSå får vi se hvor seriøs jeg kommer til å bli utover det
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:
skal stille til oslo gp 12 april![]()
Nei, jeg er for liten og feit. DAMNIT!
Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound
-This is my purple wand and hairy sack of magic!