Vis resultat av spørreundersøkelsen: Publikum ?

Antall stemmer
39. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen
  • Stiller som publikum når det passer

13 33,33%
  • Stiller uansett, nedprioriterer andre ting for å få slikt med meg

3 7,69%
  • Har vært publikum i flere år men er lei og kaster ikke bort tid på slikt lenger

3 7,69%
  • Aldri vært, skal heller aldri på slike harry tilstelninger

6 15,38%
  • Aldri vært men skal selvsagt på alt slikt fra nå og ----->

1 2,56%
  • Jeg stiller heller som publikum på skal vi danse

2 5,13%
  • Bygging interesserer meg like mye som allsang på grensen

6 15,38%
  • Dette er livet mitt, ja jeg lever the BB style

2 5,13%
  • Fannypacken er ladet med....:? utdyp

1 2,56%
  • Endelig fredag

14 35,90%
Flervalgsundersøkelse.
+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 24 av 24

Tråd: Å være publium på konkurranser

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Å være publium på konkurranser

Er du fast inventar når det er bygger/fitness konkurranser i Norge ?

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Har vært én gang, mener det var våren 2006. Kunne godt dratt dit en annen gang for å se på freakshowet, men det er ikke veldig prioritert.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    De norske stevnene er MEGET kjedelige...

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Stiller opp Ikke at alt på scenen er så forferdelig spennenede, men en møter mye kjentfolk en ikke ser så ofte ellers

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Kun når det er folk jeg kjenner som stiller, ellers så er det ulidelig kjedelig.......
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Jeg ville heller tilbrakt noen timer i denne
    http://www.dingsekongen.no

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    En eller annen gang må jeg få med meg en konkurranse, om en kul FP-er stiller på scenen.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Jeg var på siste NM og nordisk. Da nordisk var ferdig kunne jeg puste lettet ut over at nå var det veldig lenge til neste gang jeg skulle på noe sånt igjen. Spesielt NM var drygt. Det er ikke vits i å dra før de tyngste byggerklassene egentlig.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Aldri vært på en eneste byggerkonk.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Hvis noen jeg kjente skulle stille, og de ønsket publikum, så hadde jeg gått. Men jeg anser det egentlig som lite sannsynlig
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    En eller annen gang må jeg få med meg en konkurranse, om en kul FP-er stiller på scenen.
    var ikke jeg kul nok???

Jeg møter opp på alle de stevne jeg kan! ja det er noe småkjedelig i lengden, men man treffer så utrolig mye hyggelige mennesker som man ellers bare hører fra på forumer
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Jeg har aldri vært publikum på en konkurranse, men jeg har planer om å stille i body building om 2 år.
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Iron-Kim Vis post
    Jeg har aldri vært publikum på en konkurranse, men jeg har planer om å stille i body building om 2 år.
    hvilken bÅdibilder klasse skal du stille i komrad?
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Er ikke helt sikker kompis. Hva er Alternativene??
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    aldri vært på noe konk å sett, men skal nok hvis muligheten byr seg og det er noen kjente som stiller
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av voids Vis post
    aldri vært på noe konk å sett, men skal nok hvis muligheten byr seg og det er noen kjente som stiller
    Kompis, jeg skal stille om 2 år.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Har vært på et stevne, det var i Kristiansand (ca. 30 min fra hjembyen min). Var der kun fordi to fra gymmet stilte.
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Kompis, jeg skal stille om 2 år.
    i hva da?
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Kommer helt ann på hvor tynnfeit du er når du skal stille?

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Kommer helt ann på hvor tynnfeit du er når du skal stille? hva ser du for deg og veie og hvor høy er du?

treningsnarkoman Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita sin avatar
    Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    jeg skal stille askim og NM
    Pain is just weakness leaving the body!

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Er det ikke mulig å få tak i dette på videoopptak evnt streaming? Så slipper man dra å se på og kan spole over de kjedelige delene.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    TF streamer så godt som alle konkurranser live. Men de som går på stevner går der av samme grunn som du reiste til Bergen. For å treffe andre med like interesser og gjerne få litt inspirasjon og nye impulser.

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Sånne langdryge konkurranser som NM gidder jeg ikke mer. Men synes de litt mindre konkurransene som Sandefjord er OK å se på. Er noen år siden jeg var publikum sist. Er nesten morsomst å se på alle raringene som er publikum egentlig.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.