Er det noen som har oversikt over utøvere som skal være med i vår og høst , jeg tenker på om det er noen spennende utøvere som gjør comeback , eller noen nye supertalenter som ingen har sett før ?
Kanskje noen uten sponsor ?
Er det noen som har oversikt over utøvere som skal være med i vår og høst , jeg tenker på om det er noen spennende utøvere som gjør comeback , eller noen nye supertalenter som ingen har sett før ?
Kanskje noen uten sponsor ?
Kaaaaaaaaansje jeg får gøts nok til å stille på nm! tviler sterkt men lysten er der! det hadde vel blitt kun for erfaringa men
Denne karen skal vel stille for første gang i år, er vel litt i eldste laget til å bli regnet som supertalentMen ser nå ut til å være i ok form.
Der måtte man være medlem for å se, cera. (?)
EDIT: Der kom bildet opp ja...![]()
Det er et par nye fra gymmet vårt som skal stille tror jeg... Har mista oversikten hehe.
Men pleier jo å være en del fra Sfj i Sandefjord Open iallefall,
håper noen kommer å dater meg der altså!![]()
nice avatar phona!Opprinnelig skrevet av Phona
Er et par folk fra gymmet våres som skal på so og nm også!
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Slenger meg på som Kaaaaaaaaansje....Opprinnelig skrevet av darp
![]()
-Vil egentlig vente til neste år, men det frister veldig å stille i år.
Alle sier man bør det for erfaringens skyld om man planlegger å stille i fremtidenOpprinnelig skrevet av SCPlayer
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Heheh, jeg synes det er veldig festlig å se på jeg daMen for all del, om noen herfra skal stille skal jeg var heiagjeng
![]()
cheeleader på en kroppsbygger konkuranse phonahehe...
hadde vært stilig det da!!!:P hehe
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
-Men jeg er så dårlig taper at hvis jeg skal stille så må jeg være i mitt livsform, det rekker jeg ikke å bli.Opprinnelig skrevet av darp
-Derfor sier jeg til meg selv at jeg venter til neste år, også gjør jeg rent bor......![]()
![]()
Var det et løfte om at du og vennina di (avatar) kommer å heier til neste år da....??Opprinnelig skrevet av Phona
![]()
hehehehe:P uanz scplayer så kan det være greit og få me erfaringen.. tenker det er en kunst bare det og stå der og flexe osv atpåtil få frem et smil hehe
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Du er nok innepå noe der, men jeg skal selvfølgelig på NM, selvom det ikke er som deltager.Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
supertalent er jeg absolut ikke, men skal prøve meg for første gang på nm i år.. :|
Kan vel smøre inn oss gutta som kansje skal stille med brunmaling også da ?Opprinnelig skrevet av Phona
![]()
hehehe... darp i fløte hjørnetfår kose litt me deg på trening idag jeg da så hormonene dine roer seg
))
Du vett isje ka du legge deg ud på! drooooleOpprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
haha... Marie sitte her å seie hu åg vill bli me.. kan bli hektiskt på trening.. kansje vi skulle ta det i gardbroben? du må ikke låve noe du ikke kan holde![]()
Hehe, selvfølgelig kan jeg det
Forresten,
det er en gutt på forumet som egentlig skulle stille i år men som desverre fikk kyssesyken....Litt trist for han ser virkelig bedre ut enn de fleste her inne..
![]()
Du vet hvem du er!! Nå synes jeg du skal komme med bildene snart!
Så får jeg komme å være personlig heiajente neste år istedet!!
*klem*
ser ut som du har "kyssesyke" på det bilde der
he-he
Jeg syntes alle dere som vurderer å stille, skal gjøre det! Står kjemperespekt av alle som "tør" å stille syntes jeg![]()
NK, hva med en langsiktig sponsorplan som gjør meg til norgesmester i AF om ett par år..?![]()
Jeg har lenge vært på en jakt etter en sponsor selv, jeg er desverre i superhelt bransjen så det kan fort bli farlig for sponsorene også. Kjelteringene er alltid ute etter de jeg er gla i
I gjengjeld får sponsorene utrlig mye creds av de fagre jentene jeg redder.
Uteliv, inneliv eller underliv?
vill du fram til stor og sterk?
skal du stille baliba? heftige greier..
bigkay
kan vell stille du også etter hvert big kay? har du noen gang stilt?
sponsor hadde ikke vært feil![]()
Har et supertalent og en mere etablert utøver som jeg vurderer nå.
Forøvrig når vi snakker sponsede.
Lappe reiser ned til Tyskland denne uka for å sykle Bondesliga ut April . Det er å sette seg ned å titte på Eurosport nå![]()
[QUOTE=NK]Har et supertalent og en mere etablert utøver som jeg vurderer nå.
hvem da? deg selv?![]()
Jeg er i mye bedre form naa idag enn paa det bildet...Opprinnelig skrevet av Cera
![]()
Er det noen som har noe bilder paa noen andre som skal stille? Jeg skal stille i Fitness og ikke i bygging
Med et slikt utsagn er du nesten forpliktet til å legge ut bilde av den formen du er i nåOpprinnelig skrevet av eihacn
![]()
Skjoet meg selv i foten der... heheOpprinnelig skrevet av Cera
Ser jo meget bra ut..
Dette her ser ut til å bli en lovende debutOpprinnelig skrevet av eihacn
Får du veiledning med tanke på poseringer nå fremover?
Jeg har saa vidt begynt aa posere litt. Skal faa veiledning i neste uke...
Veldig, veldig bra! Lykke tilOpprinnelig skrevet av eihacn
![]()
Et par til...
Sist endret av eihacn; 23-04-05 kl 11:59
dæven.. synes du skal lage en egen profil og skrive litt om hvordan du får dette resultatet, og poste flere bilder
sykt bra her... hva er fett % din på di bildene ca?