+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 101

Tråd: Arild haugen går sin andre kamp på fredag!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Arild haugen går sin andre kamp på fredag!

den kommer til å gå sent på fredags natt da Arild igjen har fått hovedkampen
    vg nett skal legge den ut TIDLIG lørdags morgen da Arild har med seg et meget proft film crew som slipper ut filmen til vg rett etterpå

gleder meg som en liten unge og har både sett og vet at Arild har forbedret seg ENDA mer de siste ukene! jeg har gått i gang med å vaske bokselokalet til Arild som ser noe mindre pent ut på gulvet om dagen da det har vært 1-3 sparring runder til dagen med Rune lillebuen de siste par ukene hehe...

jeg får dessverre ikke reist ned denne gang som først var planlagt da jeg begynner i ny jobb på mandag.
    det var jævlig bittert men det er nå slik at hverdagen her hjemme kommer først

krysser alle fingrene atter en gang og satser selvsagt på at dette også blir en seier
    Sist endret av GrEmLiNgS; 03-03-10 kl 18:19 Begrunnelse: omg... glemte et par ord mjaaa
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Must be an emergency! Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Jeg håper han får en bedre motstander enn den forrige. Han var jo fullstendig overlegen.

Bronse Member Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    Sejfula Berisa
    won 6 (KO 1) + lost 18 (KO 15) + drawn 2 = 26
    rounds boxed 99 KO% 3.85

kan ikke være mye motstand i den karen

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Haha! Bra stats
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    I proffboksing er det jo kjent at alle motstandere du møter de første 15+- kampene er tomato-cans som man går mot bare for å kunne få en god "record."
    Blir nok overkjøring denne her gangen også, det blir som regel det. Man blir aldri virkelig testet som proffbokser før man gjerne har gått ca 20-talls kamper.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

-WESTSIDE- burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    21
    Blir moro å se
    "Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar Vis post
    I proffboksing er det jo kjent at alle motstandere du møter de første 15+- kampene er tomato-cans som man går mot bare for å kunne få en god "record."
    Blir nok overkjøring denne her gangen også, det blir som regel det. Man blir aldri virkelig testet som proffbokser før man gjerne har gått ca 20-talls kamper.
    stemmer det og det har både Arild, ulf og kragebøen sagt i aviser
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Vrimmel Vis post
    Jeg håper han får en bedre motstander enn den forrige. Han var jo fullstendig overlegen.
    fyren hadde gått 20 mma kamper, ranket som den 6 beste bryteren i verden samt også posetiv ranking som bokser men kun gått 8 kamper eller no.

så noe motstand var det jo

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    fyren hadde gått 20 mma kamper, ranket som den 6 beste bryteren i verden samt også posetiv ranking som bokser men kun gått 8 kamper eller no.

så noe motstand var det jo

Dette var jo bare Arilds andre kamp. Blir for dumt å begynne å syte om motstanderen da.

Gleder meg til å se hvordan det går med han videre.
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Er det imorgen allerede?

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Det er idag ja
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Nei, idag
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch Vis post
    Dette var jo bare Arilds andre kamp. Blir for dumt å begynne å syte om motstanderen da.

Gleder meg til å se hvordan det går med han videre.
    det var Arilds første kamp

og ja helt enig i at man ikke skal syte om noe motstander.

som nevnt har både Arild, ulf og Kragebøen vært i media å sagt at de 8-10-15 første kampene blir noe "håndplukket" for at han skal få følelsen på det hele.

gleder meg som en unge til den dagen han møter en "kjent" bokser og det blir nok ikke så alt for lenge til om Arild skal holde dette tempoet på kamper.
    snakket med han på onsdag og ser ut som neste kamp kan komme allerede i april om alt går etter planen, men det er ikke hundre prosent enda.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    blir jo spennende å se hvordan den boksekarrieren hans utvikler seg når han får gode motstandere om noen år.

Jeg har forresten den siste tiden blitt kjent med en som sier han lett kan banke Arild i bokseringen men Arild tør ikke stille opp

Supermod Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber
    Ble medlem
    07-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Jeg har forresten den siste tiden blitt kjent med en som sier han lett kan banke Arild i bokseringen men Arild tør ikke stille opp
    Hørtes ut som en tosk
    Hvorfor skulle Arild stille opp i bokseringen med en som lett kunne banket han opp? Man går jo i ringen med en som er på noenlunde samme nivå, ikke en som er totalt overlegen. Spesielt på Haugens nåværende nivå.

Det blir som om Rosenborg skulle mobbet Tine bedriftsfotball på akkurat samme grunnlag.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Velvel jeg tror ikke haugen hadde risikert noe som helst om jeg skal være ærlig, det er lett å være stor i kjeften og si at han der skal jeg lett banke og han tør ikke møte meg. Når sannheten er at Arild er proffbokser og ikke er interessert samtidig som han helt sikker ikke engang er spurt
    Jeg bare ler godt av det hele. Blir som å sitte i salen på NM og visketiske om han på scenene som ikke kom i form mens man selv sitter der og aldri har vært under 15%BF. pratpratprat

Must be an emergency! Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Blir som å sitte i salen på NM og visketiske om han på scenene som ikke kom i form mens man selv sitter der og aldri har vært under 15%BF. pratpratprat
    Blir ikke helt det samme. Folk i salen har all rett til å kritisere utøvere for å ikke prestere. De har tross alt betalt for å se på et arrangement der man forventer en viss standard. Folk som ikke helt er i form kan man se andre steder. Skulle han derimot ha sagt at han var bedre enn de utøverne på scenen utifra premissene du nevnte, ville det vært en annen sak.

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Jeg er litt enig med begge to.

men kjenner godt til det fenomenet: teit fyr sitter trygt å sier at han kunna ha banket en fyr som han VET at han aldri kommer til å møte i en kampsituasjon uansett.. koster liksom lite å tøffe seg da.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Er enig med deg der, skulla kanskje sagt at enkelte i salen sitter og antyder at de lett skulle vært i bedre form selv. Det er lett å påstå mange ting her i verden sålenge man ikke selv trenger å bevise noe.
    Arild Haugen har allerede bevist at fra å bli slått av Big Boy på byggerscenen i 2005 ? så konverterte han på få år til en av verdens sterkeste og kanskje største og nå er det boksing, hvem vet ? kanskje han løfter et gullbelte over hodet om noen år

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Man skal aldri si aldri.. Boksing er en tøff idrett. Krever mye å ta imot juling og samtidig klare å gi fra seg juling.. Men som all idrett så er det mest mentalt når det gjelder å nå toppen. En idrettsmann som er vant til å presse deg hardt for å hevde seg i en hard idrett (slik som Arild allerede har gjort), vil allerede ha en stor fordel.

Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Det å være en vinner er mer eller mindre et personlighetstrekk. Jeg vet om en spiller av WoW som klarte å toppe pvp-arenaen i alle lagformatene (2v2,3v3,5v5) på en gang, noe som er veldig imponerende med tanke på antall spillere. Etter hvert fant han ut at det var litt lite lønnsomt og begynte med nettpoker istedet. Etter et halvt år hadde han gått fra å starte med $10 til ca $150 000.

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2010
    Kommer det på TV noen stans i dag?

Silver Member oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22
    Blir lagt ut på vg-tv imorgen

Bronse Member Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    Er det å konstatere at motstanderen har dårlig stats det samme som å syte?

Hva skjer om en taper en kamp mot en som har så dårlige stats? Er man da så godt som ferdig?

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Det er å syte når man snakker om en persons ANDRE kamp.. De som gidder kan jo forsøke å finne ut hvem som var andre motstander til fightere som: Tyson, Ali, Roy Jones, Fedor, ect ect..

Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    Det er å syte når man snakker om en persons ANDRE kamp.. De som gidder kan jo forsøke å finne ut hvem som var andre motstander til fightere som: Tyson, Ali, Roy Jones, Fedor, ect ect..
    Synes du overtolker mitt først innlegg i denne tråden som et påskudd for å syte selv.

Håper og er nesten sikker på at Arild kommer å få nok en dominerende seier.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Jeg tenkte egentlig ikke på noen spesiell person.

Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    Jeg tenkte egentlig ikke på noen spesiell person.
    Er vel ingen som har sagt noe videre enn at statsen til motstanderen er dårlige. Så poenget blir uansett det samme.

Men er det noen som har bra peiling på hva som skjer om en ryker i en slik "statbyggende" kamp? I mma er ikke statsen så viktig, men det er vel slik at en nærmest må være ubeseiret for å komme langt i boksing eller tåler en par feilskjær?

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Om han har en sjef som tar seg av kampene som har tro på han og vil ha han til å gå langt og få tittelkamper og slikt så er det vel helt korrekt å begynne forsiktig og ikke matche så hart en stund til han har fått endel kamper , mannen har jo trossalt kun bokset en eneste kamp i sitt liv som proff og man får ikke møte noen der pengene ligger om man ikke har endel kamper bak seg.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Om han har en sjef som tar seg av kampene som har tro på han og vil ha han til å gå langt og få tittelkamper og slikt så er det vel helt korrekt å begynne forsiktig og ikke matche så hart en stund til han har fått endel kamper , mannen har jo trossalt kun bokset en eneste kamp i sitt liv som proff og man får ikke møte noen der pengene ligger om man ikke har endel kamper bak seg.
    der sa du det

det er ikke Arild selv alene som tar avgjørelsene om hvem han skal bokse mot
    han har fått mange tilbud land og strand men han selv og vi kan vell fint si at han ikke er klar for en stor bokser enda.

han har bokset nå i akkurat 1 år og da syntes jeg det lille han til nå har prestert er imponerende! med slik en stålvilje gutten har også så vil han nok garantert nå langt

blir spennende å se hvor langt!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Vet ikke helt om hva jeg syntes om det skriket iførsten, men ellers virket det jo greit Gleder meg til og se kampen!
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    "Hulken" smadret motstanderen

Det gikk som det måtte gå.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Legg ut film her så fort det kommer da!

Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29

Medlem bukle is a jewel in the rough bukle is a jewel in the rough bukle sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    28
    "må slå litt hardere for å ta ein viking"
    Det nytter ikke slå en uviten mann i en diskusjon!

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Har de gitt den lokale fyllikken 1000 pesetas for å stille opp i bokseutstyr, eller?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Medlem MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow er et navn kjent av alle MissSnowPlow sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    23
    Nesten, her er det som ble postet lenger opp:

Sejfula Berisa
    won 6 (KO 1) + lost 18 (KO 15) + drawn 2 = 26
    rounds boxed 99 KO% 3.85

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Synes det så noe merkelig ut, karen går i bakken men det ser ikke ut som Arild har fått inn noen tunge slag før det skjer, men det er kanskje bare kameramannen som ikke får med seg det viktige. Evnt kan det ha noe med at de 5 siste gangene jeg så boksing var det på NRK2 (rocky)
    Sist endret av NK; 27-02-10 kl 16:47

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    pluss at Arild mest sannsynlig slår så hardt at han slår ned folk med en jab.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    pluss at Arild mest sannsynlig slår så hardt at han slår ned folk med en jab.
    tror nok du er inne på noe der... slagene er ganske heftige

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33

Tror ikke det er noe feil med kraften hans. Hvor ofte ser man at en jab løfter opp motstanderen?

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    http://www.spaniaavisen.no/wip4/detail.epl?id=452467

TORREVIEJA - En bokser som Arild, i en tidlig fase i karrieren, må bygges opp. Aller helst skal han vinne sine ti–tjue første kamper og vi slipper han i hvert fall ikke til mot gode boksere før han har bokset minst ti kamper, sier manager Tor Krageboen til Fædrelandsvennen.

Mot latviske Pavel Dolgovs natt til lørdag gjorde «Hulken» kort prosess med sin motstander allerede før det var bokset i 45 sekunder. Men det er neppe tilfeldig.

Les også: Vant på knockout - se kampen her

- Det er ikke bra for en bokser å tape for mye. Et par tap er ikke bra for statistikken, man kan bli redd og man kan få det vi på boksespråk kaller «glasshake»; At man tåler mye mindre før man går ned. Det er ikke bra, men kan skje alle, sier Krageboen til fvn.no.

- Så dere plukket en motstander lørdag som dere visste Hulken ville slå?

- Vi brukte det vi kaller en «matchmaker» som finner motstander for oss, så vi plukket ikke selv. Men hadde motstanden blitt for ille måtte vi ha gått inn og påvirket det, innrømmer Krageboen.

Les også: - Trodde aldri han skulle bli så god til å bokse

Selv om metoden kan høres noe suspekt ut er den ifølge Norges Bokseforbund svært utbredt i proffboksingen.

- Ofte betales boksere for å være såkalte hjørnemenn. De betales for å bokse, men ikke for å vinne. Jeg synes Haugens motstander i Valencia så ut som en «Per Pusling», og han la seg lett. Men sånn er det. Proffboksere er etter mitt skjønn mer businessmenn enn idrettsmenn, sier Martin Kitel - utdanningskonsulent i Norges Kampsportforbund, og med lang erfaring fra boksemiljøet - til fvn.no.

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    "Statistikksystemet" i proffboksing har alltid vært en del av gamet, alle store boksere opp igjennom tidene har gått mot tomato cans*, sånn er det bare.
    Har man nok penger kan man plukke seg ut motstandere som om det var sukkertøy.
    Det er kjipt med tanke på at det blir en god del dårlige kamper for enhver startende proffbokser. Proffboksing er en veldig shady business på mange måter.

That being said så synes jeg Arild klart viser at han har en slagstyrke til å nå langt og jeg er spent på å se hvordan det går fremover, men det går nok ikke an å si noe for sikkert enda verken den ene eller andre veien.

* Tomato can = en bokser som er relativt dårlig eller en som blir betalt for å stille opp for å bli knocket eller tape.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Ble medlem
    04-2006
    Ny match påskeaften, gremlings?

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Ny match påskeaften, gremlings?
    jepp!

skal gå live på vgtv

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    http://www.vg.no/sport/boksing/artik...p?artid=586078

Ser ut til å være litt tøffere motstander idag.

Begynner kampen akkurat klokka 22 eller viser VG hele stevnet?

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.