+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 67

Tråd: Arild Haugens Første Boksekamp

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Arild Haugens Første Boksekamp

som sikkert noen av dere allerede har fått med seg så er nå Arild sin første boksekamp i boks.

den går av stabelen 11 desember i valencia.
    helt hvor er ikke enda fastsatt men det blir i en av de "små" byene rett rundt selve valencia by har jeg forstått.

jeg skal selv ned å besøke foreldrene mine å flytter jo selvsagt den turen til samme uka som denne kampen skal være
    det blir en liten gjeng fra gymmet som reiser ned for å heie.

http://www.spaniaavisen.no/wip4/deta...5239&id=445949

http://www.spaniaavisen.no/wip4/hulk....epl?id=444658

http://www.vg.no/sport/boksing/artik...p?artid=574942
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Kult, blir kanskje mulig å se kampen? Syntes det stod noe om tv-opptak.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Kult, blir kanskje mulig å se kampen? Syntes det stod noe om tv-opptak.
    den skal sendes på tv ja, men om det blir på spansk tv eller om noen av de mer kjente sportskanalene sender den vet vi ikke enda.
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    den skal sendes på tv ja, men om det blir på spansk tv eller om noen av de mer kjente sportskanalene sender den vet vi ikke enda.
    du får låne kameraet til arild og filme da!
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av darp Vis post
    du får låne kameraet til arild og filme da!
    det hadde sikkert ikke vært dumt

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=1109

oppdatering fra Arild sin hjemmside

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    http://arildhaugen.com/

da reiser jeg avgårde imorgen tidlig for å se Arilds debut som proff bokser! gleder meg som en liten unge til og få med meg dette

Arild var snill og ordnet ringside biletter så dette skal bli show

snakket med han igår og han er klar som bare det! vi skal heie han til seier no mather what

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Kan jo bli spennende å se hvordan det går med karen!
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Blir det mulig å se film av det?

Hva skal en si egentlig, han lever jo drømmen.

Jeg må dessuten si at han har råere fysikk enn noen norsk kroppsbyger jeg har settm, noe som er litt sensasjonelt da han ikke er 25 engang.
    RockyRock

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Han har definitivt bra fysikk for det han driver med. Men å sammenligne han med en kroppsbygger blir feil. Greit at du ikke har sett noen bra byggere i Norge men vi kan jo nevne folk som Geir Borgan Paulsen, Charlie Abboh, Jostein Ødegården, Thomas Askeland.

Vet at muscle-tube skal ha film av kampen. Samme med TF og hjemmesiden til Arild.

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg sa ikke at jeg ikke har sett noen bra fysikker, de ser jo knallbra ut de du nevnte og jeg hadde gitt mye for å ha det som skal til for å komme dit.

Men Haugen har en look jeg liker og skulle gjerne hatt, liker den "thicke" looken både på byggere og strongmen.
    RockyRock

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Absolutt, når han kommer gående i salen på kroppsbyggerkonkurranser så snur alle seg. Han er stor og grov, pluss han har litt høyde, noe som jeg mener tar seg mye bedre ut en alle disse byggerne på 150cm.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Har ikke karen stilt i kroppsbygging tidligere? Var kanskje en smule mindre da?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Han stillte vel i Junior bygging i 2005? Og kom på 5 plass? Det var da BigBoy fikk 4 i samme klasse.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    pluss han har litt høyde, noe som jeg mener tar seg mye bedre ut en metern
    fixa!
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Han stillte vel i Junior bygging i 2005? Og kom på 5 plass? Det var da BigBoy fikk 4 i samme klasse.
    Er det noen som har bilde av han ved siden av Even dengang og sammenligningsbilder fra i år ?
    Bare sånn for skåis skyld

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Bigboy helt til venstre, Arild helt til høyre. Historien er vel etter det Arild har sagt at han deffet i 1 uke før konkurransen og drakk seg full kvelden før fordi han hadde hørt at man skulle drikke litt alkohol for å få trykk.

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Haha...arild er fin Han hadde ikke laget noe friprogram heller. Tror faktisk han bestemte seg samme dagen for om han skulle stille eller ei Jaja...sånn kan man gjøre når man alltid er on-season

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    han bestemte seg en uke før å kjørte da en uke konkuranse diett faktiskt

da har vi kommet ned til spania og er selvsagt kjempe klar! dette blir stas.
    rett rundt 25 grader idag da vi landet så her skal vi ikke klage
    nettopp hatt ett herlig måltid laga av min mor nemlig lammefrikase! HERREGUD så sinnsykt godt hehe...

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    ikke spoil resultatet her inne når kampen er ferdig da. om det går å se kampen vil jeg heller se den ett sted på nett..
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    ikke spoil resultatet her inne når kampen er ferdig da. om det går å se kampen vil jeg heller se den ett sted på nett..
    kampene begynner 2300 på fredag og Arild går den siste av de 6 den kvelden.
    etterpå skal vi hele gjengen ut på byen så er nok ikke fare for at jeg skal gjøre det

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    post gjerne link om du/noe skulle ha etter kampen!!

presiserer, en link til video av kampen
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Medlem rolf.H is a jewel in the rough rolf.H is a jewel in the rough rolf.H sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Mariusz Pudzianowski følger arild haugens sine spor?
    http://www.cagepotato.com/heads-worl...a-debut-friday

Ble medlem
    06-2005
    tja, om du være utrolig generel og kalle boksing og mma det samme så.

-Phil Baroni

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    post gjerne link om du/noe skulle ha etter kampen!!

presiserer, en link til video av kampen
    Drit i bilder fra kampen, men ta bilder på festen etterpå
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Ble medlem
    10-2002
    Han slår halvparten/en halvgang, så hardt som Mike Tyson...det er jo sinnsykt imponerende etter noen måneder med slagtrening.
    RockyRock

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Han slår halvparten/en halvgang, så hardt som Mike Tyson...det er jo sinnsykt imponerende etter noen måneder med slagtrening.
    ikke når du er en av verdens sterkeste menn fra før av.
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    En halv gang? Hehe...sikker på at det ikke er 1,5 gang? Han er tross alt MYE større.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    står en halv i artiklen, men jeg henger på McBain her, det høres rart ut.

Ble medlem
    10-2002
    Mike Tyson var kjent for slag som var ekstremt raske og "skarpe" hva enn det betyr.
    Men han hadde 11 slag på 2,5-3sekunder+slagstyrke..så noe sier meg det gjør vondt når Tyson treffer.
    RockyRock

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    En halv gang? Hehe...sikker på at det ikke er 1,5 gang? Han er tross alt MYE større.
    hehe, han blir nok aldri noe tyson selvom han er ett kjøttberg.. slagkraft er teknikk, ikke muskelkraft..

-Phil Baroni

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    mr Lesnar slår sikkert hardere enn Tyson også. Men det er heller ikke poenget. Det som gjode tyson så imponerende var at han var en liten tungvekter, men likevel så farlig og uslåelig (når han var på topp)
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Ble medlem
    10-2002
    Holyfield sa han kunne bokse mot store tunge hardtslående boksere engang i uken, men Mike Tyson aldri mer enn engang i året fordi han slo så jævlig hardt...det sier jo litt hehe.
    RockyRock

Årets FPmedlem 2011 TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Sitter her i spania og svetter - noen som veit hvilken spansk tv-kanal som viser kampene?
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Finnes det stream til dette noen plass?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av rolf.H Vis post
    Mariusz Pudzianowski følger arild haugens sine spor?
    http://www.cagepotato.com/heads-worl...a-debut-friday

Pudz var vel bokser før han havnet i fengsel og begynte å trene vekter.. etter 4 år med pumping i buret så var han blitt sterk og treig og gikk for strongman

Ble medlem
    10-2002
    Det er en morsom programserie med Pudz i Polen der de får han til å gjøre mange forskjellige ting, fra dyrepass til barnepass til alt mulig rart og de storkoser seg med det tydeligvis. De prøver også å få han til å åpne seg mest mulig og det er artige historier.
    RockyRock

Silver Member oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22
    Krysser fingrene for Arild

Edit: Her er Mariusz sin kamp http://www.youtube.com/watch?v=PQ-bnSLuX9M&

Ble medlem
    06-2005
    det hadde holdt med å poste linken...

-Phil Baroni

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av oLEh Vis post

FY faen som han klikker
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av oLEh Vis post

Det der minner mest om en slåsskamp på gata.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Silver Member oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22
    Liten tvil akkurat der Satans god underholdning though..

Gold Member schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    22
    Fy faen Mariusz er den råeste mannen jeg noen gang har sett.. helt sykt
    20 år
    høyde: 182 cm
    vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
    155 kg Smalbenk
    170x7 Markløft
    170 i Knebøy(tror jeg) :)

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    arild vant på ko etter 30sek!!!!!!!

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    arild vant på ko etter 30sek!!!!!!!
    Hehe. Heftig!
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Superior newbie Kebabmannen is a jewel in the rough Kebabmannen is a jewel in the rough Kebabmannen is a jewel in the rough Kebabmannen is a jewel in the rough Kebabmannen is a jewel in the rough Kebabmannen sin avatar
    Ble medlem
    11-2009
    Alder
    27
    Haha, Arild er helt RÅ!

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    fy faen...rått av begge to!!

Ble medlem
    10-2002
    fyfaen Mariusz er så gjennomført fra helvete
    RockyRock

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.