+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: BB konkurranser

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25

BB konkurranser

Hei. Jeg og en kompis tenkte å få med oss en større BB konk i år. Noen som vet om når det er noen? ( I utlandet)..
    <3Fitnessfrøken<3

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Utlandet? Da reiser du selvf&#248;lgelig til Mr.Olympia! Der er som regel i oktober i Las vegas.

Ellers s&#229; har vi jo kanskje battle of giants http://www.battleofgiants.com/ &#229; se frem til i Oslo. Spennende &#229; se hvem som kommer.

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Utlandet? Da reiser du selvfølgelig til Mr.Olympia! Der er som regel i oktober i Las vegas.

Ellers så har vi jo kanskje battle of giants http://www.battleofgiants.com/ å se frem til i Oslo. Spennende å se hvem som kommer.
    Hmm..Så ikke svaret ditt før nå:P Men mr. O hadde vært fett!
    Men nå er jeg litt usikker på om jeg slipper inn i USA..hehe.. Vet ikke hvor nøye de sjekker rullebladet, men hørt at de er nokså strenge
    <3Fitnessfrøken<3

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    &#197; prate om rullebladet ditt det er vel kanskje noe du b&#248;r la v&#230;re mellom deg og andre enn et internettforum eller ?

N&#229;r det gjelder Battle of giants s&#229; trenger du ihvertfall ikke &#229; bestille noen billett til det showet , vi var der i fjor og det er garantert fullere i salen under NM i bingo

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Battle of Giants 2008 skal holdes i Larvik 8.November. Skal nok f&#229; med meg det regner jeg med:

http://www.treningsforum.no/forum/in...2715;topicseen

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    aa..takk for det Skal pr&#248;ve &#229; f&#229; sjekka det ut.. Er Larvik langt unna Oslo?
    <3Fitnessfrøken<3

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Hmm..Så ikke svaret ditt før nå:P Men mr. O hadde vært fett!
    Men nå er jeg litt usikker på om jeg slipper inn i USA..hehe.. Vet ikke hvor nøye de sjekker rullebladet, men hørt at de er nokså strenge
    Har du noe på rullebladet kommer du rett og slett ikke inn
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Har du noe på rullebladet kommer du rett og slett ikke inn
    Hmm..Mulig.. Hørt om folk med vold på rullebladet som har kommet inn jeg, men.. Kommer vel an på aldern man gjorde det, og om det er tatt vekk osv. Man kan jo gjøre en grundigere sjekk å finne ting som er "sletta" fra rullebladet.. Sånn jeg har forstått det iallefall..
    <3Fitnessfrøken<3

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Erik skal stille i Weider athlete 2008 i Hamburg http://weider.sponsoree.com/contest
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Kliss nytt medlem FrankM is on a distinguished road
    Ble medlem
    12-2008
    Alder
    38
    om saken er eldre enn 10år (tror jeg.. muligens 5) kan du kreve den slettet fra rullebladet... dermed skulle du kunne slippe inn...

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av FrankM Vis post
    om saken er eldre enn 10år (tror jeg.. muligens 5) kan du kreve den slettet fra rullebladet... dermed skulle du kunne slippe inn...
    da var han 12 eller yngre når han var kriminell
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.