+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 51

Tråd: Dips/Chins?? Hvor mange?

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004

Question Dips/Chins?? Hvor mange?

Hvor mange dips og chins må man ta for å hevde seg i en konkurranse?? Vil bare vite hvor listen ligger hen! 10? - 20? - 30? ------>
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Dips rundt 50-60
    Chins rundt 35-45

TEAM BODYTECH

NiC
    NiC er ikke aktiv
    Superior newbie NiC is a jewel in the rough NiC is a jewel in the rough NiC is a jewel in the rough NiC sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24
    det er sykt mange egentlig

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    det er vel de beste som tar så mange....jeg ville sagt 40+ dips og 20+ i chins for ikke å drepe alt av motivasjon etc hehe
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Fuck - er jo ikke i nærheten av det enda jo - DAMN

Ligger nå på rundt halvparten av det der - får bare trene videre
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba
    det er vel de beste som tar så mange....jeg ville sagt 40+ dips og 20+ i chins for ikke å drepe alt av motivasjon etc hehe
    hmm... vill ikke si meg helt enig her hehe... det pleier ligge på vell ivertfall 50 dips på de fleste da av de som kommer til den delen av konkuransen! chins varierre ofte fra 30 og opp egentlig så vitt jeg har fått med meg...
    bare for og ødelegge igjen hehe
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Takk!! Ikke chins, bare dips, 42stk. Ny pers med 9stk <--- soje som vant siste konkurransen som var..
    vet ikke hvordan han er i forhold til resten..men han vant nå ivertfal overall, selvom ikke alt er dips hehe

Hakuna Matata

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    en som debuterte i år :

Jeg tok:
    - 42 dips men fikk bare 35 godkjente
    - 20 Chins men fikk bare 17 godkjente

"Det gikk ikke saa bra for meg, men jeg har laert veldig mye. Jeg fikk 7nde plassen av 8 stykker i Atlethic Fitness i dag. "

forrige posten min var +180, siste var -180

Hakuna Matata

Varg
    Gjest
    Hvor mange reps tar dere forumrotter i disse øvelsene då??hehe

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    25chins uten utstyr (magnesium, reimer etc)
    44dips

TEAM BODYTECH

Bronse Member BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    29
    tatt 14 chins og 35 dips.. Men nå veier jeg en del også.. Håper på å komme over 20 chins til neste vår..
    Vekt:103,3 kg (10.04.08)
    Høyde: 1.90

Beste løft:
    Benkpress: 150kg, 5*125kg
    Markløft: 5x150kg

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    tok 10 chins i går(opp to fra forrige uke), ikke testet dips på lenge.. hadde 12 chins her i juni etter 3 uker treningsfri. Persen på chins fra 10 år siden er vel 18.. satser på å slå den etterhvert..

Shakespeare Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough
    Ble medlem
    06-2003
    Klarer 25 dips, 7 chins...
    I know I was born and I know that I’ll die.
    The in between is mine. I am mine.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Kanskje 20 dips og 10 chinz , jeg kjører aldri chinz slik de er godkjente i konkurranse så jeg aner vel at dette tallet er totalt feil.

Tror forøvrig ikke ronnie Coleman heller hadde hevdet seg noe særlig i denne tråden

Shakespeare Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough
    Ble medlem
    06-2003
    Om mine chins hadde vært godkjent vet jo heller ikke jeg. Dipsa tror jeg er greie. Sterkere der...
    I know I was born and I know that I’ll die.
    The in between is mine. I am mine.

Ble medlem
    05-2004
    Uff - jeg som var så godt på gang før skaden min....

Nå ligger jeg på 16 dips og 8 chins - halvparten av det jeg hadde for 3 mnd siden - men skal fint klare det samme om ca 1 mnd - da er målet 30 dips og minimum 15 chins

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg får vondt i håndledd og kragebeinet av dips
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Jeg tar 30 dips etter hver brystøkt og hver tricepsøkt. Chins har jeg egentlig ikke trent på flere år. Iallefall ikke nok til å vite hvor mye jeg hadde klart. Men tipper mellom 10 og 15

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio
    Jeg får vondt i håndledd og kragebeinet av dips
    Det fikk jeg også før:S men ikke nå lenger

Har trent veldig lite de øvelsene.. Men tror jeg klarer 20dips:P begynner vel å bli for tung..hysterisk
    <3Fitnessfrøken<3

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    pers er 20 chins ( lenge siden nå men ) tror jeg tar rundt 15 akkurat nå.. usikker
    tok 41 dips for et par uker siden..

Hakuna Matata

Medlem SuperMan! har slått av rykte SuperMan! sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23
    jeg tar vel rundt 20/25 dips når jeg ikke har kjørt bryst\biceps før det, så har vel litt å arbeide med, hehe..
    The only thing we have to fear is fear itself

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Tar vel 50++ dips uten ekstravekt, men tviler sterkt på at utførelsen min er innenfor konkurranserammene.

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Tar vel 30-40dips, tror ikke jeg er god for noe særlig mer enn 5godkjente chins...wacko

Bronse Member Sarge is a jewel in the rough Sarge is a jewel in the rough Sarge is a jewel in the rough Sarge is a jewel in the rough Sarge is a jewel in the rough
    Ble medlem
    12-2005
    dips klarer jeg hvertfall 30 uten vekter. Men chins derimot.. ikke mer en 20 max
    =)

Medlem K4iN is on a distinguished road
    Ble medlem
    01-2006
    Dips klarer jeg vel 30-40 stk av uten vekter, men s&#229; er jeg veldig lett ogs&#229;.
    Chins klarer jeg ikke mer en 15-20. Ikke akkurat min &#248;velse det der azz

Silver Member HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Har tatt 23 chins, 39 dips.

Soje vant forresten et AF-stevne med 21 chins, så det går an å hevde seg selv om man ikke tar 40+...

H
    Erfaring er den talentløses trøst.

Bronse Member Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    veldig imponerende antall til folk flest. Selv har jeg hatt chins med i hvert eneste program jeg har kj&#248;rt de to siste &#229;rene. Tror nok neppe jeg ville klart &#229; presse ut mer en 20 allikevel. Dips er vanskelig &#229; si ettersom jeg alltid kj&#248;rer med vekter,. men vil nok n&#230;rme meg vil jeg tro.,

Medlem MissAnne is on a distinguished road MissAnne sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Veldig varierende antall som blir tatt i forskjellige stevner, ja..
    Soje vant exhale Open på Hamar med bare 21 chins. Det var riktignok noen andre som tok flere, men de tok de ikke riktige og fikk ikke de godkjente.
    En godkjent chins er full strekk i albuen på bunn og haka over stanga på toppen.
    En godkjent dips er full strekk i albuen/armen på toppen og berøring av enten en dommerneve på bunnen, eller et spes. tellerappart de har brukt i de siste stevnene. det er uneder 90grader i armen.

Til dere som vurderer å stille, og trener på dips og chins; de dise øvelesene strikte og godkjente på treningen også, så slipper dere å ta masse rep. i konkurransen som dere ikke får godkjent!!

Uansett; det er 2 symmetrirunder i en konkurranse, bare 1 styrkerunde, så symmetrien teller uansett mest!!

Marianne

Superior newbie Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av MissAnne
    Veldig varierende antall som blir tatt i forskjellige stevner, ja..
    Soje vant exhale Open på Hamar med bare 21 chins. Det var riktignok noen andre som tok flere, men de tok de ikke riktige og fikk ikke de godkjente.
    En godkjent chins er full strekk i albuen på bunn og haka over stanga på toppen.
    En godkjent dips er full strekk i albuen/armen på toppen og berøring av enten en dommerneve på bunnen, eller et spes. tellerappart de har brukt i de siste stevnene. det er uneder 90grader i armen.

Til dere som vurderer å stille, og trener på dips og chins; de dise øvelesene strikte og godkjente på treningen også, så slipper dere å ta masse rep. i konkurransen som dere ikke får godkjent!!

Uansett; det er 2 symmetrirunder i en konkurranse, bare 1 styrkerunde, så symmetrien teller uansett mest!!

Marianne
    Hmm... Er du Marianne som i "Marianne, dama til Soje" ?

Ble medlem
    08-2004
    hehe..
    Ja, er Marianne som i "Marianne, dama til Soje"

Superior newbie Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av MissAnne
    hehe..
    Ja, er Marianne som i "Marianne, dama til Soje"
    Legg ut en profil her også da vel

Bedreviteren Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    35-40 er vel rundt norgesrekorden , er det ikke?

tatt 25 chins med 10kg under meg (when eating lots of food)

Dere m&#229; huske p&#229; at styrken i forhold til kroppsvekt &#248;ker en god del p&#229; diett. Slit &#229; l&#248;fte p&#229; mye spekk

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Det meste jeg har tatt er 3 chins
    Har tatt ca 15 dips med 30 kg i belte.

Ble medlem
    08-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sorin
    Legg ut en profil her ogs&#229; da vel
    Du mener det ja.. hihi
    Ligger jo bilder p&#229; 2 andre fitnessforum allerede.. Burde ikke det holde?

Marianne

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Har vell kj&#248;rt ca 35 dips(klarer flere og flere) og 20 chins(f&#230;rre og f&#230;rre for hvert &#229;r)
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Silver Member HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av ANARKI 99
    og 20 chins(færre og færre for hvert år)
    Hva gjør du feil?

Kliss nytt medlem GlennW is on a distinguished road
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    34

Thumbs up

Må sattse å vinne begge rundene i NM.
    Klarte 37 i fjord men fikk 34 godkjente.
    Slet nesten bryst muskelen i juni, fikk bare i 44 dips..

Men men jeg kommer sterkere tilbake. (40 chins - 65 dips)
    Dette bør holde...

Banned Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Hvor bredt holder man n&#229;r man tar chins?
    Jeg tar bare 4-5, og synes det er den verste &#248;velsen ever.
    N&#229; er jeg ganske fersk med ryggtrening da, men pokker s&#229; tungt det er.

Dips tar jeg 7-8 av. Relativt fersk der ogs&#229;

Bronse Member Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    26
    hah! der slo jeg endelig noen p&#229; dips iallefall, jeg tar 15 n&#229;, jobber meg drastisk oppover

Banned Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ida Eline
    hah! der slo jeg endelig noen p&#229; dips iallefall, jeg tar 15 n&#229;, jobber meg drastisk oppover
    Sl&#229;tt av ei jente. buhu

Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    S&#229;nn.

Da er jeg oppe i 15 dips og 12 chins.

Gjorde underverker &#229; trene litt

Bronse Member Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    26
    Jeg tok 25 dips p&#229; mandag

Superior newbie - III Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten sin avatar
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    29
    Dips: 8
    Chins: Et ukjent antall med hjelpemann.
    Russian police, stern, stern but fair.

Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Fantejente!

N&#229; m&#229; jeg perse p&#229; treningen i dag.
    H&#229;per bare det er noe igjen etter smalbenk-settene.

Ble medlem
    06-2005
    Oppdatering:
    31 chins, 60 dips på bw 85kg

H

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av GlennW
    Må sattse å vinne begge rundene i NM.
    Klarte 37 i fjord men fikk 34 godkjente.
    Slet nesten bryst muskelen i juni, fikk bare i 44 dips..

Men men jeg kommer sterkere tilbake. (40 chins - 65 dips)
    Dette bør holde...
    Shit...der forsvant mye av motivasjonen min for å stille i NM gitt...sinnsykt bra!!

Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITman.
    Oppdatering:
    31 chins, 60 dips på bw 85kg

H
    Det der er jo vanvittig bra - men sånn med tanke på f.eks. NM, hvor mange av dem tror du hadde blitt godkjente??

Når jeg var på Oslo GP sist å kikket så la jeg merke til mye rar teknikk (noen ville jeg sagt "jukset")

Personlig så prøver jeg å kjøre de så "perfekte" som mulig, men det var ikke tilfelle der inne så jeg. Mye rart

Kjørte dips igår - klarte 20stk med 15kg ekstra i belte (har ikke testet max enda)
    Chins ligger jeg vel på ca 15 - MÅ opp i minimum 25 før jeg skal si meg fornøyd

Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ida Eline
    Jeg tok 25 dips p&#229; mandag
    Tok 21 p&#229; treningen i g&#229;r

VTG
    VTG er ikke aktiv
    Almost Average Joe VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    21
    Hvordan skal chins og dips kj&#248;res. Bilder? forklaringer?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice
    Tror egentlig grunnen til at jeg benker så bra er brystkassa.

Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.