?
Jeg må vite om jeg må pusse stalkerbrillene!
?
Jeg må vite om jeg må pusse stalkerbrillene!
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
NM i styrkeløft må vel være like spennende som å se en reprise av Dacapo i slowmotion, uten lyd?
Hvor er det? Hvis det ikke er for langt unna så hadde det vært morsomt å stalke mhg litt.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Hadde egentelig tenkt meg dit, men spørs om jeg rekker pga. eksamener![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Det er i Sande. Ingen flere altså?
det er jo bare en god drive unna, så jeg får se hvor fyllesjuk jeg er på søndag.
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Sande? Det er jo rett borti bakkene her, kanskje jeg skal ta en titt innom.
ja nå som du trener styrkeløftprogram så må du jo nesten det![]()
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Det synes jeg også!![]()
Program:
Fredag 14.00 Herrer 56 -90 kg
Lørdag 11.00 Alle damer
Lørdag 14.00 Herrer 100 – 110 kg
Søndag 11.00 Herrer 125 – 125+ kg
Er i Sandehallen, med gratis inngang(men jeg tror ikke de serverer øl
)
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Blir vel kun søndagen på meg![]()
Det er karbs i vafler mister. Jeg skal for øvrig delta.
ehh??? lørdag = refeed!!!1 følger du ikke med eller?![]()
Var tilskuer på et RM en gang, og koste meg med sjokoladekake og pølser i brød. Mmm…![]()
Da er jeg hjemme fra NM i styrkeløft. Jeg fikk i meg både vaffler, sjokoladekake og lapskaus, good times. Fikk hilst på både Moreheavygravy og puppene hennes men fant ikke Baliba der. Var heller ikke noen andre FPere som kom og sa hei.
Satt mesteparten av tiden med Lars Kirkebøen, svær fyr! Han skal konkurrere i +125kg klassen i morgen. Veldig hyggelig kar.
Det var spennende å se på konkurransen, mange som løftet veldig bra. Og det var morsomt å se damene og at de faktisk var damer! Mannfolk som driver med styrke pleier jo som regel å bli litt *kremt* larger than life. Men damene var alle fremdeles små, flotte og feminine. Tutta Hansen var en favoritt der. Man kunne og se at det var styrkeløftstevne og ikke byggerstevne på publikum. Da alle der faktisk hadde legger og lår, noe som er manko på de fleste publikumsbyggerne. Dog de fleste hadde også mye mer vom en på byggerstevner hehe.
Det sies at kroppsbygging ikke er så populært. Men alle NM i kroppsbygging og fitness jeg har vært på knuser NM i styrkeløft på publikumsoppmøte. For her var det nesten ikke folk å så på, utrolig trist. Kan hende det er i morgen folk kommer siden det er da storegutta løfter. Men det er jo litt leit for alle de andre utøverne som er gode.
De som arrangerte gjorde en strålende jobb. Det gikk raskt og plettfritt hele tiden. Dette er noe kroppsbyggingsarrangørene kan lære mye av.
Passet dårlig i dag, skal i morgen jeg :-)
http://www.nettavisen.no/innenriks/article1811056.ece
haha! Drømmedame!
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Så deg ikke..
ikke jeg fikk vært så mye på publikumsiden heller da..
Ble stang ut for Roy Holte
345 i bøy. 360 var lett men tippet fremover.
300 gikk greit på dårlig treff i benk, 320 gikk akkuratt ikke pga litt dårlig treff på løftet to ganger
slet med drakt og balanse i mark.(sumohorehelvete, blir vangig mark igjen nå) to underkjente på 300 pga ubalanse og litt for stor fart på toppen ( for lett) gikk på 335 på siste for å ta kongepokalen, da den hadde mere pri en sammenlagt, og få godkjent de verdensrekordene og norgesrekordene han hadde satt i bøy og benk for yngre veteran, gikk lett opp men kom litt bakpå, så ble underkjent den også.. ble derof ringen ottalt og ikke noe godkjent
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Et åpent?
http://www.dingsekongen.no