+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 30 av 30

Tråd: Fitnesspratere som skal til NM i styrkeløft?

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26

Fitnesspratere som skal til NM i styrkeløft?

?

Jeg må vite om jeg må pusse stalkerbrillene!
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37

Fuglebrystet Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Treningslogg

I love life because what more is there.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    NM i styrkeløft må vel være like spennende som å se en reprise av Dacapo i slowmotion, uten lyd?

Hvor er det? Hvis det ikke er for langt unna så hadde det vært morsomt å stalke mhg litt.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2010
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    NM i styrkeløft må vel være like spennende som å se en reprise av Dacapo i slowmotion, uten lyd?

Hvor er det? Hvis det ikke er for langt unna så hadde det vært morsomt å stalke mhg litt.
    Ditt

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Hadde egentelig tenkt meg dit, men spørs om jeg rekker pga. eksamener
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Det er i Sande. Ingen flere altså?

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    http://www.dingsekongen.no

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    det er jo bare en god drive unna, så jeg får se hvor fyllesjuk jeg er på søndag.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sande? Det er jo rett borti bakkene her, kanskje jeg skal ta en titt innom.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    ja nå som du trener styrkeløftprogram så må du jo nesten det
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Det synes jeg også!

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Program:
    Fredag 14.00 Herrer 56 -90 kg
    Lørdag 11.00 Alle damer
    Lørdag 14.00 Herrer 100 – 110 kg
    Søndag 11.00 Herrer 125 – 125+ kg

Er i Sandehallen, med gratis inngang (men jeg tror ikke de serverer øl )

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Blir vel kun søndagen på meg

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Program:
    Fredag 14.00 Herrer 56 -90 kg
    Lørdag 11.00 Alle damer
    Lørdag 14.00 Herrer 100 – 110 kg
    Søndag 11.00 Herrer 125 – 125+ kg

Er i Sandehallen, med gratis inngang (men jeg tror ikke de serverer øl )
    Selger de vaffler der på lørdagen?

Fuglebrystet Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Det er karbs i vafler mister. Jeg skal for øvrig delta.
    Treningslogg

I love life because what more is there.

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    ehh??? lørdag = refeed!!!1 følger du ikke med eller?

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Selger de vaffler der på lørdagen?
    Om det er en ting jeg vil tro det er grei tilgang på der, så er det karbohydratrik mat

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Var tilskuer på et RM en gang, og koste meg med sjokoladekake og pølser i brød. Mmm…

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Da er jeg hjemme fra NM i styrkeløft. Jeg fikk i meg både vaffler, sjokoladekake og lapskaus, good times. Fikk hilst på både Moreheavygravy og puppene hennes men fant ikke Baliba der. Var heller ikke noen andre FPere som kom og sa hei.

Satt mesteparten av tiden med Lars Kirkebøen, svær fyr! Han skal konkurrere i +125kg klassen i morgen. Veldig hyggelig kar.

Det var spennende å se på konkurransen, mange som løftet veldig bra. Og det var morsomt å se damene og at de faktisk var damer! Mannfolk som driver med styrke pleier jo som regel å bli litt *kremt* larger than life. Men damene var alle fremdeles små, flotte og feminine. Tutta Hansen var en favoritt der. Man kunne og se at det var styrkeløftstevne og ikke byggerstevne på publikum. Da alle der faktisk hadde legger og lår, noe som er manko på de fleste publikumsbyggerne. Dog de fleste hadde også mye mer vom en på byggerstevner hehe.

Det sies at kroppsbygging ikke er så populært. Men alle NM i kroppsbygging og fitness jeg har vært på knuser NM i styrkeløft på publikumsoppmøte. For her var det nesten ikke folk å så på, utrolig trist. Kan hende det er i morgen folk kommer siden det er da storegutta løfter. Men det er jo litt leit for alle de andre utøverne som er gode.

De som arrangerte gjorde en strålende jobb. Det gikk raskt og plettfritt hele tiden. Dette er noe kroppsbyggingsarrangørene kan lære mye av.

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Passet dårlig i dag, skal i morgen jeg :-)
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Passet dårlig i dag, skal i morgen jeg :-)
    Så deg ikke..

ikke jeg fikk vært så mye på publikumsiden heller da..

Ble stang ut for Roy Holte

345 i bøy. 360 var lett men tippet fremover.

300 gikk greit på dårlig treff i benk, 320 gikk akkuratt ikke pga litt dårlig treff på løftet to ganger

slet med drakt og balanse i mark.(sumohorehelvete, blir vangig mark igjen nå) to underkjente på 300 pga ubalanse og litt for stor fart på toppen ( for lett) gikk på 335 på siste for å ta kongepokalen, da den hadde mere pri en sammenlagt, og få godkjent de verdensrekordene og norgesrekordene han hadde satt i bøy og benk for yngre veteran, gikk lett opp men kom litt bakpå, så ble underkjent den også.. ble derof ringen ottalt og ikke noe godkjent

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Damer som spyr fordi de anstrenger seg med tunge løft er hottere en de som spyr pga for mange rosa drinker.

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    hottie!
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    I følge Facebook er hun i et relationship..
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Et åpent?
    http://www.dingsekongen.no

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Så deg ikke..

ikke jeg fikk vært så mye på publikumsiden heller da..

Ble stang ut for Roy Holte

345 i bøy. 360 var lett men tippet fremover.

300 gikk greit på dårlig treff i benk, 320 gikk akkuratt ikke pga litt dårlig treff på løftet to ganger

slet med drakt og balanse i mark.(sumohorehelvete, blir vangig mark igjen nå) to underkjente på 300 pga ubalanse og litt for stor fart på toppen ( for lett) gikk på 335 på siste for å ta kongepokalen, da den hadde mere pri en sammenlagt, og få godkjent de verdensrekordene og norgesrekordene han hadde satt i bøy og benk for yngre veteran, gikk lett opp men kom litt bakpå, så ble underkjent den også.. ble derof ringen ottalt og ikke noe godkjent
    Men jeg så deg !
    Var publikum så ble ikke til at je surra meg bak plattingen.
    Må ha vært surt for Roy da marken rett og slett så pisslett ut.
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.