+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 49 av 49

Tråd: Helene Rask & Jentene.........

Medlem crusifix har slått av rykte crusifix sin avatar
    Ble medlem
    12-2005
    Alder
    37

Cool Helene Rask & Jentene.........

I forbindelse med avviklingen av sesongens Norges Sterkeste Mann, som blir arranger av Svend/Lene Karlsen på Gol lørdag 20 mai 2005, vil Helene Rask & Jentene være med oss hele helgen, det blir fullt trøkk fra fredag 19 mai, og det slutter ikke før søndag 21 mai, så her har alle som er lysten på å se sexy jente kropper, ekstrem styrke, ektremt store strongman, der alle veier fra 120kg+ og opp til over 150kg+ en meget store sjanse å oppleve en rå-kulle helg.

PS! her blir det svært mye pupper og lår slaffs-slaffs he-he-he!.........

Silver Member - III Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Pupper og sterke menn? I'm there!
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av Meatlump
    Pupper og sterke menn? I'm there!
    Ja dette blir dritt-kullt, du er hjertelig velkommen!.........

Silver Member - III Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Hvor finner man mer info om dette eventet?
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    37
    Hvor finner man mer info om dette eventet?
    Det blir fortløpende lagt ut opplysninger på Treningsforum, det er bare å følge med der, ellers får jo selfølgelig også jeg personlig email/sms av arrangøren, siden jeg er en av strongman-utøverne som skal være med, men noen opplysninger er naturligvis hemmelige, og er forbeholdet utøverne osv.

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Helene Rask ja... Navnet sier alt
    wat

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av worbid
    Helene Rask ja... Navnet sier alt

Alltid artig å ærte lillebroren hennes for det

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    37
    Hei worbid, ja navnet sier allt he-he-he!...

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa
    Da er du heldig!.

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av crusifix
    Det blir fortløpende lagt ut opplysninger på Treningsforum,

SCP

Gudfaren QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Kommer John Arne Riise ogs&#229;?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Problemet med Helene Rask er at Silikon pupper ikke er attraktivt eller føles godt å kjenne på, dermed blir overkroppen hennes ikke interessang på mange måter.
    RockyRock

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Rock, du skal ikke KNULLE overkroppen.

Superior newbie Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Mmmm... Helene er så fin...
    Vedlagte bilder

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Hun er helt grei men hun er ikke pen i ansiktet.

Jeg tror rett og slett jeg begynner å få flere kriterier, jeg greier ikke å synes en jente er pen om jeg vet hun er dum.
    RockyRock

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av QuizMaster
    Kommer John Arne Riise også?
    Håper ikke det da he-he-he!engelen

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock
    Problemet med Helene Rask er at Silikon pupper ikke er attraktivt eller føles godt å kjenne på, dermed blir overkroppen hennes ikke interessang på mange måter.
    Ja naturlige sexy jenter er best, uten silikon i puppene.....droooole

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sorin
    Mmmm... Helene er så fin...
    Hun er en dritt-sexy jente, så jeg gleder meg til å treffe henne på Gol....dildoballs

He-he-he-he-he.............

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    37
    Rock, du skal ikke KNULLE overkroppen.
    Da er det er bare &#229; tre en s&#248;ppelsekk over, slik at du ikke ser overkroppen, slik er det bare &#229; knulle p&#229; he-he-he..........

AKA Gullfisken Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Ansiktet til Helene Rask er hverken s&#248;tt, pent, sexy eller tiltrekkende. Jeg er hetero s&#229; det holder, men henne finner jeg ikke tiltrekkende en plass.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sannsynligvis er det mange som ikke liker henne bare fordi hun postulerer at hun er saa deilig. Jenta ser jo klart bedre ut enn mye annet, og hadde nok selv byttet ut et par av de feite ekle ludderne jeg en gang i blant vaakner med paa s&#246;ndagene, med henne. Men det skal kanskje ikke saa mye til aa slaa de...:P

Skal vi gidde aa klippe hull til hodet i den s&#246;plesekken? Kvelningsfare...men er kanskje ikke som kan gaa tapt i toppetasjen..hehe

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    37
    Sannsynligvis er det mange som ikke liker henne bare fordi hun postulerer at hun er saa deilig. Jenta ser jo klart bedre ut enn mye annet, og hadde nok selv byttet ut et par av de feite ekle ludderne jeg en gang i blant vaakner med paa söndagene, med henne. Men det skal kanskje ikke saa mye til aa slaa de...:P

Skal vi gidde aa klippe hull til hodet i den söplesekken? Kvelningsfare...men er kanskje ikke som kan gaa tapt i toppetasjen..hehe
    Vi får stikke hull til en vann-slange, som hun kan puste gennom he-he-he!.....

Superior newbie Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle Siqualone er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    04-2005
    Hun er helt grei men hun er ikke pen i ansiktet.

Jeg tror rett og slett jeg begynner å få flere kriterier, jeg greier ikke å synes en jente er pen om jeg vet hun er dum.
    Men det er bra

Medlem Avean har en flott utstråling Avean sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    29
    Verste jeg vet er damer som digger seg selv, aner ikke hvorfor men det er instant turnoff . Er ett eller annet inni meg som går "Åh jasså ! Er flere som kan være med på det spillet !".

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av Avean
    Verste jeg vet er damer som digger seg selv, aner ikke hvorfor men det er instant turnoff . Er ett eller annet inni meg som går "Åh jasså ! Er flere som kan være med på det spillet !".
    De kan gjerne være selvopptatte for min del, så lenge det ikke går ut over andre

Ble medlem
    10-2002
    hun har så typisk, jeg er dum og vil alltid finne en fyr som slår meg og jeg er glad i cola på kveldstid ansikt, historien hennes blir liksom skrevet av seg selv i trynet hennes.
    RockyRock

Silver Member BadBoy har en flott utstråling
    Ble medlem
    12-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa

Hørte at han klikket i militæret på en som sa det samme
    ..........

Ble medlem
    10-2002
    Hvorfor blir han sint fordet? når søstera hele livet har fått 100fordeler pga utseende burde han ikke være glad fordet.
    RockyRock

Ble medlem
    12-2005
    Alder
    37
    Hvorfor blir han sint fordet? n&#229;r s&#248;stera hele livet har f&#229;tt 100fordeler pga utseende burde han ikke v&#230;re glad fordet.
    Hvis ikke over 1000 fordeler da, eller mye mer, s&#229; det skulle bare mangle om ikke den jenta fikk h&#248;re mye dritt, fra alle som er misunnelige p&#229; hennes oppmerksomhet opp gjennom &#229;ra, men om hun har forskjent all den oppmerksomheten, er et annet kapitel da.................

Petra Pan
    Gjest
    Har ikke alle med store pupper fortjent oppmerksomhet? Eller har jeg missforstått gutters prioritering av hva de kaster blikket på?

Nå skriver jeg gutter da, fordi jeg har fått litt inntrykk av at MENN ser litt andre kvaliteter enn bare store/silikon pupper
    Takk og lov for MENN! Og ordet "mann" er ikke et aldersbetinget ord, men en tilstand. Akkurat som "gutter" = fjortis, som igjen er en tilstand, ikke en alder.
    Forferdelig dumt formulert dette, ble litt på sparket. Men hey, jeg er jo blondine

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Mye negativt om intelligensen til Helene Rask her , er det 100% sikkert at det du tror er 100% korrekt , du kjenner henne jo ikke godt privat eller ?

Hun er da beviselig med i nyhetsbildet og har kanskje klart &#229; skaffe seg et levebr&#248;d p&#229; utseendet sitt , er det noen byggere p&#229; FP som kan si det samme om utseendet sitt ?

Til de av dere som bare har sett henne p&#229; bilder , hun er litt annerledes i virkeligheten og en person som absolutt f&#229;r folk til &#229; lime blikket p&#229; henne pupper eller ikke , hun har utstr&#229;lingen hun m&#229; ha for &#229; lykkes i hennes yrke.

Jeg personlig synes hun og Aylar har skutt gullfuglen og b&#248;r tyne det de kan ut av kroppen n&#229; som de virkelig har muligheten til det , hadde folk betalt godt for &#229; se meg s&#229; hadde jeg ogs&#229; l&#248;pt foran kamera.
    Ikke la forutinntatt mening basert p&#229; bilder og snikksnakk sette standarden for personlig mening.

Petra Pan
    Gjest
    Ord fra en MANN!

Superior newbie Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla er et navn kjent av alle Embla sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    30
    Bra innlegg NK!
    "Never discuss with an idiot. They will drag you down to their level and then beat you with experience".

Bronse Member Wannabe is a jewel in the rough Wannabe is a jewel in the rough Wannabe is a jewel in the rough Wannabe sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Alder
    33
    Helt enig NK. Så lenge jeg slipper å høre disse jentene prate, så kan de eksponere seg så mye de vil. Jeg er imponert over at såpass alminnelig pene jenter klarer å lage ett levebrød ut av kroppen sin, uten å måtte stå i tolbugata.

Bronse Member - III Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    jeg liker musikken hennes
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Interessant &#229; se likningen deres for 2004. Mye eksponering men lite penger! Men de har kanskje ikke s&#229; store driftsutgifter (godt med sugar-daddies?). Litt uoffisielle inntekter har de jo ogs&#229; muligheten til &#229; stikke unna i denne bransjen. Antar at bilagsf&#248;ringen ikke n&#248;dvendigvis f&#248;lger norsk standard til enhver tid. Spennende &#229; se hva likningen sier om 2005 inntekten til de damene. Er det virkelig l&#248;nnsomt &#229; v&#230;re nakenmodell (f&#229;r meg ikke til &#229; si gl.... model - de er nakenmodeller uansett hva man kaller det)?

Gold Member CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Er nok mye svarte penger også.
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Ble medlem
    10-2002
    Vel Jeg er uenig NK, jeg titta p&#229; musikk videoen hennes og hun bare driter ut seg selv.

Men hvilken rolle spiller det hva jeg mener, hun er den type jente som alle vil ha uansett , som menn vil gi alt for, hvilken rolle spiller det da om jeg synes hun virker s&#229; stereotypisk at det blir kjedlig.
    RockyRock

Medlem Kapitalisten is a jewel in the rough Kapitalisten is a jewel in the rough Kapitalisten is a jewel in the rough Kapitalisten sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Artifex
    jeg liker musikken hennes
    Hehe, da har du bare jævlig dårlig musikksmak
    ...

Gudfaren QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Vel Jeg er uenig NK, jeg titta på musikk videoen hennes og hun bare driter ut seg selv.

Men hvilken rolle spiller det hva jeg mener, hun er den type jente som alle vil ha uansett , som menn vil gi alt for, hvilken rolle spiller det da om jeg synes hun virker så stereotypisk at det blir kjedlig.
    Sier hvem, du? Har du egen musikkvideo?

Dette er ikke ment som ett angrep på Rock som person, men helt generelt. Tror nok at de FLESTE hadde gjort noe alà den eksponeringen Frøken Rask og Aylar bruker, om de hadde fått sjansen.

Kanskje ikke det å kle av seg, men ta musikken til Helene da - sikkert ikke mange her som hadde sagt NEI til en musikkarriere dersom de hadde hatt interesse og egenskaper til å gjøre det.

Hvor mye "kulere" er det egentlig å se på 50 Cent som tror han er THE MAN i en eller annen video med masse INNLEIDE slike modeller...går for det samme, type musikk kan jo diskuteres da...
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Ble medlem
    10-2002
    Jeg har ikke en egen musikkvideo hehe, men jeg har meninger om musikk.

Og de fleste? ville de fleste jenter tatt silikon og sunget noe jævla møl i en Jessheim superstar musikk video ala tysk glitter glam.

Hun er bare en av uendelig, om hun slutter med det hun driver med finner de en ny jente på dagen.
    RockyRock

Silver Member BadBoy har en flott utstråling
    Ble medlem
    12-2002
    Hvis Helene hadde v&#230;rt stygg s&#229; hadde ikke hu hatt musikk video heller!Dritt d&#229;rlig sang sp&#248;r du meg!
    ..........

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jeg har ikke noe imot at jenta tjener penger p&#229; kroppen sin, men jeg synes ikke hun er noe pen i ansiktet. Jeg sier ikke at jeg er Miss Universe, men s&#229; lever jeg ikke av &#229; bli tatt bilde av og runket til av sm&#229;gutter med litt for mye hormoner brusende i blodet heller.

Hadde hun ikke v&#230;rt s&#229; stygg i trynet hadde jeg kanskje ikke v&#230;rt s&#229; negativ.
    wat

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Vel Jeg er uenig NK, jeg titta på musikk videoen hennes og hun bare driter ut seg selv.
    Vel , hun har en musikkvideo !

Men hvilken rolle spiller det hva jeg mener, hun er den type jente som alle vil ha uansett , som menn vil gi alt for, hvilken rolle spiller det da om jeg synes hun virker så stereotypisk at det blir kjedlig.
    Snakk for deg selv

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Jeg har ikke en egen musikkvideo hehe, men jeg har meninger om musikk.

Og de fleste? ville de fleste jenter tatt silikon og sunget noe jævla møl i en Jessheim superstar musikk video ala tysk glitter glam.

Hun er bare en av uendelig, om hun slutter med det hun driver med finner de en ny jente på dagen.
    Joda, forstår deg, selv som jeg som hører på "slik" musikk, mener også at den sangen er langt ifra noe slager. Men, det varierer jo fra person til person da, en som liker bansband syns sikkert ikke 50 Cent er noe stjerne heller.

Føler på mange måter at jenter som bruker kroppen sin, blir dømt på alle mulige måter - generalisering?

Neida, forstår hvordan dere tenker og sånn, men hun er nok smartere enn det folk flest "ser"...som er 2 oppblåste ballonger og tight kropp.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Ble medlem
    10-2002
    hehe de fleste menn vil nok ha hu NK, er jo derfor blader som Vimenn blir solgt, så jeg snakker nok for mange!
    RockyRock

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    hehe de fleste menn vil nok ha hu NK, er jo derfor blader som Vimenn blir solgt, så jeg snakker nok for mange!
    Er det?

Personlig kjøper jeg sjelden både Vi Menn og FHM og andre slike "manne-blader", hehe. Dog, engang i blant ser man at andre har disse og EN gang i århundret stiller Vi Menn opp med noen bra artikler. Siste jeg leste var noe om noen horer i Kina eller.no og livvaktene i oljens land Irak. Så det så
    Syng, RakeMagic, Syng!

Kliss nytt medlem chrazy har slått av rykte chrazy sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    26

Smile

Hun har sjangs på meg i hvertfall :

Silver Member HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Men hvilken rolle spiller det hva jeg mener, hun er den type jente som alle vil ha uansett , som menn vil gi alt for
    Sier du det? Vil "alle" menn ha ei s&#229; l&#248;slivet jente alts&#229;? (Ikke bare for en natt alts&#229;.) Selv ser jeg egentlig etter det helt motsatte, vil ha ei jente som ikke flyr s&#229; mye, selv om hun selvsagt m&#229; v&#230;re pen &#229; se p&#229; ogs&#229;.

H
    Erfaring er den talentløses trøst.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.