+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Hvilken fitness-klubb?

Kliss nytt medlem Strebern is on a distinguished road
    Ble medlem
    12-2007

Smile Hvilken fitness-klubb?

Hei!

Jeg har planer om å delta i athletic fitness, men vil gjerne melde meg inn i en ok klubb først. Er det noen klubb dere vil anbefale til meg (i Oslo)?

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av Strebern Vis post
    Hei!

Jeg har planer om å delta i athletic fitness, men vil gjerne melde meg inn i en ok klubb først. Er det noen klubb dere vil anbefale til meg (i Oslo)?

Selv ville jeg valgt Fitnessplanet, men det er flere klubber i Oslo, så slike som Partner og Haralds kan sikkert også være verdt å sjekke ut.
    Sist endret av tricepsman; 06-02-08 kl 10:15
    NORKOST - yammi!!!!

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Strebern Vis post
    Hei!

Fitnessplanet!
    Der får du god hjelp til både diett og poseringstrening, samt at et medlemskap der gir deg rabatter på Helsekostbolaget, Sefa også var det noen fler jeg ikke husker i farta
    Tanja Bårdsen som er en av to som driver Fitnessplanet er en av de beste når det kommer til poseringstrening og dessuten er hun dommer.. Så hun vet hva hun driver med.

Send meg en PM hvis du er interessert så skal jeg hjelpe deg videre

Yvonne

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av tricepsman Vis post
    Selv ville jeg valgt Fitnessplanet, men det er flere klubber i Oslo, så slike som Kaliber og Haralds kan sikkert også være verdt å sjekke ut.
    Nå skal jeg være litt forsiktig her, men jeg tror ikke Partner Gym er noe å satse på for en som er helt ny. Der er det ikke mye hjelp å få har jeg hørt. Ville hørt med Tommi Thorvildsen istedet da hvertfall...Karl Johan Fitness...Eller er det Fitness 24 det heter nå..?? :=)

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Selv ville jeg valgt Fitnessplanet, men det er flere klubber i Oslo, så slike som Kaliber og Haralds kan sikkert også være verdt å sjekke ut.
    Ehh... Kaliber??
    Mener vi kanskje Partner??

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av Yvonne Vis post
    Ehh... Kaliber??
    Mener vi kanskje Partner??

Tji hi - gikk litt fort i svingen der.....
    NORKOST - yammi!!!!

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Tji hi - gikk litt fort i svingen der.....
    Er ikke alltid så lett å huske forskjell på steder når man begynner å dra på åra
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Er ikke alltid så lett å huske forskjell på steder når man begynner å dra på åra

Tror sannelig du har et poeng der........ Bare vent og se unge dame - det starter tidligere enn en selv liker å tro!!
    Sist endret av tricepsman; 07-02-08 kl 06:36
    NORKOST - yammi!!!!

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Har ikke Norkost et team?

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.