+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 38 av 38

Tråd: Marthe Sundby

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005

Marthe Sundby

Jeg syns kroppen til Marthe er imponerende!! Hun er jo selfølgelig veldig stor litt i største laget etter min smak, men allikevel er det imponerende at hun har fått til å bli sånn. Bra jobba på en måte..

http://www.treningsforum.no/article/...22_marthesunby
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    RÅ dame!
    utrolig gøy å se hun på scenen
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Bronse Member Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Slettes ikke appelerende, men imponerende.
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Fy flate så fin fitnessplanet-dama på bunnen av siden var i forhold..

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno
    fy flate for en upassende kommentar i denne tråden

Hakuna Matata

VTG
    VTG er ikke aktiv
    Almost Average Joe VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    21
    jeg driter i hva baliba sier , ja jeg er enig, hehe
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice
    Tror egentlig grunnen til at jeg benker så bra er brystkassa.

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av VTG
    jeg driter i hva baliba sier , ja jeg er enig, hehe
    Om du driter i meg eller ikke er lite vesentlig her, poenget er at jeg syntes det er dårlig å komme med slike kommentarer i en tråd som liksom skal være en hyllest til en flott utøver.

Hakuna Matata

VTG
    VTG er ikke aktiv
    Almost Average Joe VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba
    Om du driter i meg eller ikke er lite vesentlig her, poenget er at jeg syntes det er dårlig å komme med slike kommentarer i en tråd som liksom skal være en hyllest til en flott utøver.
    beklager.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice
    Tror egentlig grunnen til at jeg benker så bra er brystkassa.

AKA Gullfisken Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba
    RÅ dame!
    utrolig gøy å se hun på scenen
    Enig!

Dama er ikke tiltrekkende hva meg heller angår, men så er det heller ikke det vi diskuterer i denne tråden. Hun har en ekstrem fysikk som hun garantert har jobbet knallhardt for.. veldig imponerende. Til dere som maser om at hun er for stor, for stygg, osv.. er dere imponert over Ronnie Coleman og Jay Cutler fordi dere syntes de er FINE?

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Bra sagt Marthe er rå, men ikke "digg"

Bronse Member Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    26
    Damen er helt rå og absolutt et av mine største forbilder!
    Hvem kan matche de lårene?! Og feminiteten
    Hun kommer til å komme så langt hun bare vil!

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Hva er galt med henne da? Hun ser sikkert veldig bra ut off-season.
    wat

Gudfaren QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Folk henger seg for mye opp i muskeldefineringen on-season/on-stage...
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Medlem kimes er et navn kjent av alle kimes er et navn kjent av alle kimes er et navn kjent av alle kimes er et navn kjent av alle kimes er et navn kjent av alle kimes er et navn kjent av alle kimes sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    33
    Vanvittig fysikk!! Imponerende!!

Bronse Member Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av QuizMaster
    Folk henger seg for mye opp i muskeldefineringen on-season/on-stage...
    Hva mener du?

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ida Eline
    Hva mener du?
    At folk ikke er klar over at den formen der er noe som tilhører sceneperioden, og ikke hele året.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ble medlem
    01-2004
    Alder
    26
    &#197;ja s&#229;nn ja. Ja, det er jeg enig i, men det er vel mere 'mannen i gata' som tenker det..
    Alle her inne vet jo bedre.

Medlem Avean har en flott utstråling Avean sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    29
    Hun lignet veldig mye på Kathrine Moholt i ansiktet. Ble sjokkskada selv når jeg så banneren omtrent.

Kliss nytt medlem Mambina is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    37
    Hei alle sammen

Takk for masser av fine komplimenter.
    Først må jeg jo tillegge at jeg er en liten bygger jente og da naturligvis så er målet å ha minst mulig fett, god tykk musklatur og hardhet, MEN selvsagt når man blir skrapet til beinet ser det for folk flest noe "grymt" ut og det de fleste mener er feminint med litt fett på kroppen forsvinner.

Personlig så synes jeg det er flott fordi jeg vet hvor sinnsykt hardt arbeid det kreves for å få en slik form, alikevel om det så er en bygger kropp, fitness, body fitness eller for den saks skyld en flott turner, synes det så godt at mennesket bak har strevd hardt for å ha en slik fysikk.

Ønsker alle en solrik og god treningssommer

Marthe

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Kjempeform, jeg er imponert! Håper vi får høre mer fra det på forumet. Du har helt sikkert mengder med kunnskap å bidra med her når det gjelder trening og kosthold - og kanskje mer til, hva vet jeg. Kanskje du kan dra til med en utledning av budstadoppføringsloven?

By the way, i profilen din så sier du " 2300 - Sove...ZzZZzzZz" Sklir det ut i helgene ?

Kliss nytt medlem Mambina is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av altitude
    Kjempeform, jeg er imponert! Håper vi får høre mer fra det på forumet. Du har helt sikkert mengder med kunnskap å bidra med her når det gjelder trening og kosthold - og kanskje mer til, hva vet jeg. Kanskje du kan dra til med en utledning av budstadoppføringsloven?

By the way, i profilen din så sier du " 2300 - Sove...ZzZZzzZz" Sklir det ut i helgene ?
    Helt om natten, helt om dagen.. neida, ny diett starter allerede på mandag, så da er det tilbake på gode rutiner. HE HE

Selvsagt som de fleste som har trent hele livet og ivrer for å trene, har jeg kanskje noe som kan bidra godt på forumet. (holder vel eiendom og eiendomsforhold utenfor dette forumet Atitude ?:-) Trening er alikevell veldig inviduelt, hva man ønsker, liker og vektlegger. Har hele livet sett for meg at jeg klarer det jeg vil, bare jeg vil det hardt nok. Trening er vilje, trivsel, utfordring og lek.

Marthe

On her way back jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ida Eline
    Damen er helt r&#229; og absolutt et av mine st&#248;rste forbilder!
    Hvem kan matche de l&#229;rene?! Og feminiteten
    Hun kommer til &#229; komme s&#229; langt hun bare vil!
    .....
    "Pain is just weakness leaving your body"

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mambina
    F&#248;rst m&#229; jeg jo tillegge at jeg er en liten bygger jente og da naturligvis s&#229; er m&#229;let &#229; ha minst mulig fett, god tykk musklatur og hardhet, MEN selvsagt n&#229;r man blir skrapet til beinet ser det for folk flest noe "grymt" ut og det de fleste mener er feminint med litt fett p&#229; kroppen forsvinner.
    Har du noen bilder n&#229;r du er "off-season"? Eller satser du p&#229; denne formen hele &#229;ret (tviler litt p&#229; det da)?

Som jeg sa, s&#229; tror jeg nok det ser meget bra ut med litt mer fett p&#229; kroppen, s&#229;nn fra "en manns synspunkt", men det er selvsagt imponerende med det vi har sett p&#229; bildene s&#229; langt. Folk er altfor raskt ute og d&#248;mmer noen nord og ned basert p&#229; on-season-bilder, for &#229; si det slik.

Jeg tenker som s&#229; at disse bildene representerer et ekstremt (og likevel imponerende) niv&#229;, og med litt mer fett p&#229; kroppen s&#229; blir det "bare" veltrent og pent.
    wat

Registered User Svein Gerhard is on a distinguished road Svein Gerhard sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Flott, samt appelerende

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mambina
    Hei alle sammen

Takk for masser av fine komplimenter.
    Først må jeg jo tillegge at jeg er en liten bygger jente og da naturligvis så er målet å ha minst mulig fett, god tykk musklatur og hardhet, MEN selvsagt når man blir skrapet til beinet ser det for folk flest noe "grymt" ut og det de fleste mener er feminint med litt fett på kroppen forsvinner.

Personlig så synes jeg det er flott fordi jeg vet hvor sinnsykt hardt arbeid det kreves for å få en slik form, alikevel om det så er en bygger kropp, fitness, body fitness eller for den saks skyld en flott turner, synes det så godt at mennesket bak har strevd hardt for å ha en slik fysikk.

Ønsker alle en solrik og god treningssommer

Marthe
    Velkommen

Medlem DanielP er et navn kjent av alle DanielP er et navn kjent av alle DanielP er et navn kjent av alle DanielP er et navn kjent av alle DanielP er et navn kjent av alle DanielP er et navn kjent av alle DanielP sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    26
    Fantastisk prestasjon &#229; bygge opp en slik fysikk!!! Syntes forresten hun var nydelig p&#229; bildene
    NM 06 4pl. Junior

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Veldig flott dame - sinnsykt bra trent, kan ikke si noe annet enn at det der var utrolig imponerende. Lårene var "insane" og generelt bra masse (hardhet) over hele kroppen. Skal bli moro å se henne på scenen under NM - lykke til

Sitat fra Treningsforum:
    Hva er dine beste løft med vekter?
    Veldig stolt av 1x140kg i benkpress og 1x 220kg i dype knebøy

Imponerende
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Kliss nytt medlem Canela is on a distinguished road Canela sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    34
    Ja, Marthe! Jeg vet virkelig hvor hardt arbeid det er å få til slike muskler. Jeg trener så langt viljestyrken lar meg holde på, og hos meg synes ikke musklene under fettet engang he-he.

Faren min er bodybuilder, tror jaggu meg at du har større lår enn han!

Satyr blah is a jewel in the rough blah is a jewel in the rough blah is a jewel in the rough blah sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av DanielP
    Fantastisk prestasjon å bygge opp en slik fysikk!!! Syntes forresten hun var nydelig på bildene
    Enig
    “Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”

- Arnold Schwarzenegger

Silver Member ZeKe is a jewel in the rough ZeKe is a jewel in the rough ZeKe is a jewel in the rough ZeKe is a jewel in the rough ZeKe is a jewel in the rough ZeKe sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Veldig imponerende Marthe De l&#229;ra sl&#229;r det meste, morro &#229; se deg p&#229; scenen.
    M&#229; slutte &#229; r&#248;yke, det passer deg ikke :P

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av ZeKe
    Veldig imponerende Marthe De l&#229;ra sl&#229;r det meste, morro &#229; se deg p&#229; scenen.
    M&#229; slutte &#229; r&#248;yke, det passer deg ikke :P
    Ikke bare l&#229;ra som sl&#229;r det meste der gitt - l&#229; selv p&#229; magen p&#229; solsenga mi og fulgte n&#248;&#248;ye med n&#229;r coachen smurte h&#229;ndballklister b&#229;de her og der p&#229; Marhe n&#229;r poseringsbikinien skulle festes p&#229; Oslo GP. Slett ikke noen ubehagelig opplevelse kan jeg forsikre!

Utrolig bra linjer all-over!!

Og ja - det var reint tilfeldig at jeg l&#229; p&#229; magen akkurat da....
    NORKOST - yammi!!!!

Kliss nytt medlem carina21 is on a distinguished road carina21 sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av tricepsman
    Ikke bare låra som slår det meste der gitt - lå selv på magen på solsenga mi og fulgte nøøye med når coachen smurte håndballklister både her og der på Marhe når poseringsbikinien skulle festes på Oslo GP. Slett ikke noen ubehagelig opplevelse kan jeg forsikre!

Utrolig bra linjer all-over!!

Og ja - det var reint tilfeldig at jeg lå på magen akkurat da....

ja hun er utrolig flink...enig med deg freshh at det r litt i det meste laget for min smak,men på en annen side.Det er helt utrolig fasinerende at noen har ståpåmot,selvkontroll-og selvdisiplin frem til å oppnå noe så bra.Det står det respekt av
    you`ve gotta prepare4the life u want..what u do now,is the way your future are gonna be

Kliss nytt medlem ginnstor har slått av rykte
    Ble medlem
    03-2006
    Noen som vet hvilke planer hun har for konkurranser fremover? Rå dame hvertfall!

Bronse Member surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Jeg også har lurt litt på det, noen som vet?

Ble medlem
    07-2005
    Marthe styrer med flytting, oppussing og diverse andre ting, i tillegg har hun vert syk en stund , men er på vei opp igjen som bare det.. men hun blir vi ikke å se på scenen med det første.

Kliss nytt medlem ginnstor har slått av rykte
    Ble medlem
    03-2006
    Ok. Takk for info!

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    S&#229; hun close up p&#229; innveiingen p&#229; NM i fjor. Utrolig flott dame, hadde glatt tatt henne med hjem.

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Så hun close up på innveiingen på NM i fjor. Utrolig flott dame, hadde glatt tatt henne med hjem.
    Og DET, er det ingen som tviler på

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.