+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 17 av 17

Tråd: Sko til Bodyfitness?

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005

Sko til Bodyfitness?

Er det noen som har sko å selge? Evt vet hvor jeg kan kjøpe noen kule?
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Medlem MissAnne is on a distinguished road MissAnne sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Vet Torill på Sefa har hatt noen sko ( brukte, tror jeg.. ) www.sefa.no

Nye Body fitness sko får du på "flørt", eller hva det heter i Oslo.
    En erotisk butikk er det iallefall.. hehe

Ellers vet jeg mange har bestilt sko fra Frederick`s over nettet, men det er det jo litt sent for nå.

Marianne

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av MissAnne
    Vet Torill på Sefa har hatt noen sko ( brukte, tror jeg.. ) www.sefa.no

Nye Body fitness sko får du på "flørt", eller hva det heter i Oslo.
    En erotisk butikk er det iallefall.. hehe

Ellers vet jeg mange har bestilt sko fra Frederick`s over nettet, men det er det jo litt sent for nå.

Marianne
    De som toril hadde er solgt... Janne kjøpte det ene paret.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Møllergata 37 i Oslo , rett oppafor torvet og til høyre der finner du Flirt shop , de hadde masse sko inne sist jeg var innom der.

Medlem GungFu is on a distinguished road
    Ble medlem
    12-2005
    Halla bølla,

Jeg tror det er noe i en butikk i Torgata også - en eller annen Thai butikk derm hvis jeg ikke tar helt feil. Var med Sevi der i fjor og kikka.. Vi kan ta det til uka sammen med Tommy, samt dra innom Flirt butikken også

Peer
    "Well... Gung Fu is Gung Fu..."
    www.bruceleenorge.com

Superior newbie Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Hva er galt med de "clear heels" som du har?

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av GungFu
    Halla bølla,

Jeg tror det er noe i en butikk i Torgata også - en eller annen Thai butikk derm hvis jeg ikke tar helt feil. Var med Sevi der i fjor og kikka.. Vi kan ta det til uka sammen med Tommy, samt dra innom Flirt butikken også

Peer
    i morra??

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sorin
    Hva er galt med de "clear heels" som du har?
    alt for høy såle

Silver Member pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh
    alt for høy såle
    for høy såle?

Medlem GungFu is on a distinguished road
    Ble medlem
    12-2005
    Nei... i morra skal vi jo til Sweden først, så til Sefa også til det andre stedet... tror ikke at vi rekker det med tanke på at vi drar halv elve... Tar det til uka, eller hur ?

Peer
    "Well... Gung Fu is Gung Fu..."
    www.bruceleenorge.com

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av pippi
    for høy såle?
    fra nkf sine sider http://www.nkf-ifbb.no/fitness_body_regler.html

* Høyhelte sko ska brukes i denne runden og skal være ensfarget sort, klassisk pumps-stil, med lukket tå og hæl. Sålen skal ikke være mere enn 6,35mm tykk og hælen ikke mer enn 127 mm. Platteau sko er ikke tillatt.
    runde 2
    Høyhelte sko skal brukes, med samme kriteria som i runde 1 bortsett fra at fargen er valgfri
    runde 3
    Høyhelte sko skal brukes, der både stilen og fargen er valgfritt. Allikevel skal sålen være mere enn 6,35 mm tykk og hælen ikke mer enn 127 mm. Platteau-sko er ikke tillat.
    Tror egnetlig freshh sin motivasjon for så stille er at hun "må" handle masse par med nye sko

Silver Member pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle pippi er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    EDIT: tror jeg forsto det

Ble medlem
    07-2005
    Tror egnetlig freshh sin motivasjon for så stille er at hun "må" handle masse par med nye sko [/QUOTE]
    Det er camilla kløgetvedt sine sko fra da henne stilte. De er ikek lov å bruke lengere. Tror jeg har ett par som kan gå faktisk. Tanja skal se på de på søndag!

Ifbb Pro fitness-pia is a jewel in the rough fitness-pia is a jewel in the rough fitness-pia is a jewel in the rough fitness-pia sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    www.eleqtriqueboutique.com

Der har jeg kjøpt konkurransesko, både pumps og finalesko
    -Alt kan bli bedre, gi 110 %-
    -Hver dag teller, også dagen i dag...-

Pias Hjemmeside: www.piamarlen.com

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av fitness-pia
    www.eleqtriqueboutique.com

Der har jeg kjøpt konkurransesko, både pumps og finalesko
    Linken din fungerer ikke Hvorfor var ikke du med i går?

Ifbb Pro fitness-pia is a jewel in the rough fitness-pia is a jewel in the rough fitness-pia is a jewel in the rough fitness-pia sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh
    Linken din fungerer ikke Hvorfor var ikke du med i går?

Jeg var ikke med i går fordi jeg er IFBB Proff nå, og har ikke lov til å stille. Min neste konkurranse er i California siste helgen i Mai.

http://www.electriqueboutique.com/
    -Alt kan bli bedre, gi 110 %-
    -Hver dag teller, også dagen i dag...-

Pias Hjemmeside: www.piamarlen.com

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av fitness-pia
    Jeg var ikke med i går fordi jeg er IFBB Proff nå, og har ikke lov til å stille. Min neste konkurranse er i California siste helgen i Mai.

http://www.electriqueboutique.com/
    Du får ha lykketil da

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.