Er det noen som har sko å selge? Evt vet hvor jeg kan kjøpe noen kule?
Er det noen som har sko å selge? Evt vet hvor jeg kan kjøpe noen kule?
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
Vet Torill på Sefa har hatt noen sko ( brukte, tror jeg.. ) www.sefa.no
Nye Body fitness sko får du på "flørt", eller hva det heter i Oslo.
En erotisk butikk er det iallefall.. hehe
Ellers vet jeg mange har bestilt sko fra Frederick`s over nettet, men det er det jo litt sent for nå.![]()
Marianne
De som toril hadde er solgt... Janne kjøpte det ene paret.Opprinnelig skrevet av MissAnne
Møllergata 37 i Oslo , rett oppafor torvet og til høyre der finner du Flirt shop , de hadde masse sko inne sist jeg var innom der.
Halla bølla,
Jeg tror det er noe i en butikk i Torgata også - en eller annen Thai butikk derm hvis jeg ikke tar helt feil. Var med Sevi der i fjor og kikka.. Vi kan ta det til uka sammen med Tommy, samt dra innom Flirt butikken også
Peer
"Well... Gung Fu is Gung Fu..."
www.bruceleenorge.com
i morra??Opprinnelig skrevet av GungFu
alt for høy såleOpprinnelig skrevet av Sorin

for høy såle?Opprinnelig skrevet av Freshh
Nei... i morra skal vi jo til Sweden først, så til Sefa også til det andre stedet... tror ikke at vi rekker det med tanke på at vi drar halv elve... Tar det til uka, eller hur ?
Peer
"Well... Gung Fu is Gung Fu..."
www.bruceleenorge.com
fra nkf sine sider http://www.nkf-ifbb.no/fitness_body_regler.htmlOpprinnelig skrevet av pippi
runde 2* Høyhelte sko ska brukes i denne runden og skal være ensfarget sort, klassisk pumps-stil, med lukket tå og hæl. Sålen skal ikke være mere enn 6,35mm tykk og hælen ikke mer enn 127 mm. Platteau sko er ikke tillatt.
runde 3Høyhelte sko skal brukes, med samme kriteria som i runde 1 bortsett fra at fargen er valgfri
Tror egnetlig freshh sin motivasjon for så stille er at hun "må" handle masse par med nye skoHøyhelte sko skal brukes, der både stilen og fargen er valgfritt. Allikevel skal sålen være mere enn 6,35 mm tykk og hælen ikke mer enn 127 mm. Platteau-sko er ikke tillat.![]()

EDIT: tror jeg forsto det
Tror egnetlig freshh sin motivasjon for så stille er at hun "må" handle masse par med nye sko[/QUOTE]
Det er camilla kløgetvedt sine sko fra da henne stilte. De er ikek lov å bruke lengere. Tror jeg har ett par som kan gå faktisk. Tanja skal se på de på søndag!
www.eleqtriqueboutique.com
Der har jeg kjøpt konkurransesko, både pumps og finalesko
-Alt kan bli bedre, gi 110 %-
-Hver dag teller, også dagen i dag...-
Pias Hjemmeside: www.piamarlen.com
Linken din fungerer ikkeOpprinnelig skrevet av fitness-pia
Hvorfor var ikke du med i går?
Opprinnelig skrevet av Freshh
Jeg var ikke med i går fordi jeg er IFBB Proff nå, og har ikke lov til å stille. Min neste konkurranse er i California siste helgen i Mai.
http://www.electriqueboutique.com/
-Alt kan bli bedre, gi 110 %-
-Hver dag teller, også dagen i dag...-
Pias Hjemmeside: www.piamarlen.com
Du får ha lykketil daOpprinnelig skrevet av fitness-pia
![]()