+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Sparringspartnere søkes.

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33

Sparringspartnere søkes.

Blir nytt stevne på Bodø Kampsportsenter i starten av juni. Skal etter neste uke begynne å bygge opp formen mot kampene. Derfor søker jeg sparringspartnere som har mulighet til å trene på dagtid mandag-fredag mellom 09:00 - 15:00 (alt etter hva som passer for deg/dere)

Jeg er ikke kresen. Så jeg har ikke noen "krav" til dere. Bortsett fra:

- At du har bokset eller sparret før / eller trent noe kampsport med kontakt

- At du er i rimelig bra form

- At du skriver under på at du selv er ansvarlig ved eventuelle skader

- At du ikke veier mindre enn ca 70 kg.. (ingen maks vekt)

Vet ikke hvor mange som er fra Bodø her på forumet. Men det er nå verdt et forsøk i allefall. Treningene vil ta utgangspunkt i de to kampene jeg skal gå:

Vale-Tudo: Tilater slag, spark og kne i stående kamp. ikke albuer
    Alle kast og takedowns er tillatt
    Markkamp med slag er tillatt
    Alle låser og strypinger er tillatt

Stand-up: Kun stående kamp er tillatt
    Alle slag er tillatt. Ikke albuer
    Kne mot kropp er lov. Ikke mot ansiket
    Enkelte kast og sweep er tillatt
    Alle typer spark bortsett fra rette spark mot hodet.

Du/dere trenger ikke å sparre mot meg i begge grenene. Hvis du f.eks kun har lyst til å kjøre sparring i stående kamp, så er det greit også. Så lenge jeg får sparring så er jeg fornøyd.

til slutt: dere stiller selvsagt opp gratis. Bortsett fra treningen dere får på kjøpet da.

Svar kan postes direkte her eller på en intern melding.

Mail kan sendes til: FrodeFalch@hotmail.com
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Bronse Member Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Høres ut som et jævla bra tilbud:P

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Jeg antar det ja for de som er interessert

Bronse Member Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch
    Jeg antar det ja for de som er interessert
    Interessert i å få bank ja, hehe, du kan jo bare sparke bulk i bilen til big kay, så har du sparrings-partner, helt gratis

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Hehe men dette er en seriøs tråd med et seriøst tilbud. Jeg trenger sparringspartnere. Og jeg er ikke ute etter å finne noe jeg skal banke opp. Det er da ikke mye trening i det. Trenger kvalitetssparring. Uansett om det er bryting, boksing eller full sparring etter VT regler. Så bare kom igjen folkens. Noen må jo være interessert. Det er knall trening

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Tror nok kanskje du får mer respons ang. dette på f.eks. kampforum, men du har kanskje lagt ut tilbudet der og?
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Jeg tenkte på det. Men det er svært få utøvere av kampsporter som boksing, bryting, kickboxing fra Bodø på Kampforum. Eneste er en del TKD utøvere fra Bodø. Men de driver ikke med den type sparring som jeg driver med. Tenkte kanskje det var en del aktive folk her. Siden dette er et større forum. Dessuten så trenger du ikke strengt tatt å være så teknisk hvis du/dere er mye større enn meg. Får trening ut av det uansett. Trenger bare treningspartnere.

Platinum Member Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Er fra Bodø, men føler ikke for å bli banka opp i den nærmeste framtid, så jeg tror jeg står over.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Så ikke svar da. Uansett så er det ikke snakk om å banke opp noen

Medlem Wimsen is on a distinguished road Wimsen sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Alder
    24
    du kan komme deg til bergen og sparre med noen av verdens beste kickboxere i bergen fullkontakt team.. Da blir det juling..:P
    Neida, du kan jo kansje komme med litt info om deg selv, om erfarenhet o.l..., så kansje du får litt mer respons..
    En sann mester har tro på seg selv når ikke andre har det...

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Meget fristende. Bergen KB-klubb har rykte på seg som en av norges beste klubber (kanskje den aller beste rene kb klubben?). Men økonomi gjør at jeg må prioritere andre ting. Men for morro skyld kan du jo kanskje fortelle om treningstidene deres? Hvor mange treninger i uke er mulig hvis jeg plutselig befant meg i Bergen for en ukes trening?

Medlem Wimsen is on a distinguished road Wimsen sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Alder
    24
    Vi trener fra 1700-1900.., mandag, onsdag og fredag..! D e fellestreningene vi har!
    Da er det bare å stikke om en tur hvis du er i bergen. Men du kan jo alltid trene med boksepartiet hvis du er ute etter mest mulig trening. De er ikke så erfarne ettersom klubben er rimelig ny, er trenerne våres som har startet bokseklub. Den klubben er vel 1,5 år gammal eller noe..
    En sann mester har tro på seg selv når ikke andre har det...

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Okay. Takk for infoen.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine