+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 29 av 29

Tråd: Treningsforum Open.

BK
    BK er ikke aktiv
    Bronse Member BK har slått av rykte
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    22

Treningsforum Open.

http://www.treningsforum.no/article/...ningsforumopen

Vi fitnessprat gutta ble rimelig knust i denne konkurransen! La merke
    til at jeg har samme poengsum som han som kom på 8plass (jeg kom på
    9ende) og det er jo ikke så halvgæli.. (Selvom disse bildene av meg
    sugde max)

Rart de ikke kan gi plassering til alle disse som er uplasserte?

Bigk.

Silver Member HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av BK

sugde max)

Bigk.
    Hm...jeg var med og dømte den konkurransen. Vi ble enige om kun å plassere de 15 beste av flere grunner: For det første så var det utrolig vanskelig å finrangere nederste halvdel, da de samme manglene stort sett gikk igjen hos alle: For lite muskelmasse, underprioriterte bein og halvdårlig deff. Ved ikke å rangere disse, skapte vi jo heller ingen "tapere". Ellers fulgte vi jo bare NKF sine regler til punkt og prikke.

PS: Knallbra fysikk på deg, BK! Var vel mest beina som hindret en bedre plassering.

Hvem andre Fitnessprat-gutter var med da?

H
    Sist endret av HITman.; 09-07-05 kl 09:29

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31

sugde max)

Bigk.
    Var det flere fra fitnessprat med her da? siden du sier "vi gutta" liksom, så ingen i farten jeg!

Bra form på deg forresten! stå på!
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    De damene som stilte var tøffe som turte å stille i den formen de var i.. uff uff. Bildene var deg BigK var knallbra, hadde du hatt mer bein som hadde du krabbet mye høyere opp! Så du får begynne å trene bena også

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av darp
    Var det flere fra fitnessprat med her da? siden du sier "vi gutta" liksom, så ingen i farten jeg!

Bra form på deg forresten! stå på!
    så nå hvertfall 5 i farten jeg..
    Synes det er bra gjort å stille jeg.. Vise en ikke bare har det i kjeften

Silver Member korny er et navn kjent av alle korny er et navn kjent av alle korny er et navn kjent av alle korny er et navn kjent av alle korny er et navn kjent av alle korny er et navn kjent av alle korny sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    At fitness1 plasseres så høyt er jo en fantastisk prestasjon av dommerene når du ser på folka som ligger et par plasser bak. Ellers grei dømming

Medlem Creation er et navn kjent av alle Creation er et navn kjent av alle Creation er et navn kjent av alle Creation er et navn kjent av alle Creation er et navn kjent av alle Creation er et navn kjent av alle Creation sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Utrolig kult at så mange stilte opp synes jeg

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av korny
    At fitness1 plasseres så høyt er jo en fantastisk prestasjon av dommerene når du ser på folka som ligger et par plasser bak. Ellers grei dømming
    Tenkte på det samme selv..

BK
    BK er ikke aktiv
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    22
    Hvordan presterte de å skrive at jeg var 18 år? (jeg skrev jo tydlig alder og sånn
    i mailen de fikk)

Vet beina mine suger, og akkurat på disse bildene så ser man ikke noe særlig av
    de markeringene jeg pleier å ha heller (hverken på overkropp eller bein)..

Problemet mitt er at jeg trener bein for harde livet, men det skjer ingenting.. hehe
    låra har kanskje vokst bittebittebittelittegrann, men legger og bakside av lår
    er et kapittel for seg selv .. hehe

bigk.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Hvordan presterte de å skrive at jeg var 18 år?
    Så på det, synes du er voksen for alderen jeg

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Litt trist at mange av de høye plasseringene var folk som man aldri ser poste noe.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Er dette de eneste bildene som ble levert inn ? ser flere blir dømt ned på ryggbredde men akkurat de 3 poseringene er vel ikke akkurat spesielt bra til å bedømme det.

Jeg mener da bestemt at Omen har sett bedre ut på bilder her på forumet , og et par har fått tatt bildene nedefra og opp det taper de endel på , noe å tenke på til neste år.
    Ta bilder fra flere høyder og gå gjennom dem før innlevering , i den digitale verdenen så koster ikke bilder noe så det er bare å knipse til gutten ikke klarer å holde posene lenger.

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Han som vant så jo råbra ut.

Bra jobba, Kay. Synes egentlig du skulle plassert litt høyere jeg. :P
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Hmmm

Sitat Opprinnelig skrevet av Expedite
    Jeg syns dette er trist... Trist, trist og TRIST!!
    De egentlige vinnerne var nok jentene fra forumet som stilte. De er forummedlemmer og stiller selv om alle kjenner dem/vet hvem de er osv..

Av gutta, så var vel BIGKAY den egentlige vinneren?! (correct me if I'm wrong) for det skjedde i år, som ifjor... I fjor kom en ifra de sunnmørske øyer, uten et eneste innlegg og liksom var med i TF-open. Med bilder tatt rett før en planlagt byggerkonkurranse.
    Hadde håpt vi slapp dette i år, men neida... Her detter DreamTan gjengen inn, uten i det hele tatt å ha noe med TF å gjøre... Jeg kaller det onani, jeg... Det blir bare for dumt å stille i TF som om det var en av konkurransene på terminlista til NKF. roflm

Rett og slett trist!

BigKay og DanielP og de andre som faktisk ER på TF er vinnerne!!

GridIron Barbell

BK
    BK er ikke aktiv
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    22
    Haha! hvor fant du dette innlegget ingar?

bigk.

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Jeg sender linken på PM, vil ikke linke til TF på FP

GridIron Barbell

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar
    Jeg sender linken på PM, vil ikke linke til TF på FP
    Herregud...
    http://www.dingsekongen.no

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer
    Herregud...
    Spar meg, "who gives a fuck"-attituden kler deg ikke når du konstant søker etter poster du kan fremlegge dette på. Hvis du ikke hadde blindt lett etter muligheter for å vise dette hadde du skjønt at smileyen () betydde at jeg var ironisk. Jeg sendte den likevel på PM, trodde ikke andre folk brydde seg (tydeligvis gjør du det, Mr. Who gives a fuck? ). Se på Treningsforum Open-tråden for å finne posten hvis du absolutt vil se den.

GridIron Barbell

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Unnskyld. Kan vi være venner igjen?

Koz og klemz fra LurePer
    http://www.dingsekongen.no

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Han som tok de bildene av meg kan virkelig ikke ta bilder, verste opplegget jeg har sett egentlig. Men sånn er det når man må stresse på en lørdag å finne person å ta bilder, ikke så lett. jeg ser mye mindre ut på de bildene og dårligere ut enn jeg er in real life, sier ikke det for å skryte men jeg skal bevise med og legge ut noen andre bilder her, har bare ikke nett for tiden så jeg låner en maskin her og der og da er det ikke lett.

Silver Member HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Omen
    Han som tok de bildene av meg kan virkelig ikke ta bilder, verste opplegget jeg har sett egentlig. Men sånn er det når man må stresse på en lørdag å finne person å ta bilder, ikke så lett. jeg ser mye mindre ut på de bildene og dårligere ut enn jeg er in real life, sier ikke det for å skryte men jeg skal bevise med og legge ut noen andre bilder her, har bare ikke nett for tiden så jeg låner en maskin her og der og da er det ikke lett.
    Ja, de bildene var ikke spesielt heldige, så faktisk ut som om de var strukket ut i lengderetningen også slik at ryggvidden forsvant totalt. Kraftig kar du, men de beina må du definitivt jobbe mer med. Og deffen satt virkelig heller ikke. Faktisk omtrent sisteplass, men det skal ikke mye til før du er i topp 15 heller.

H
    Sist endret av HITman.; 09-07-05 kl 12:12

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Koz og klemz fra LurePer

SCP

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Hitman:

Ja jeg vet beina henger etter, mulig det er fordi jeg ikke har fått trent dem hehe... Fantes ikke utstyr for å trene bein der jeg har trent nå. Ikke stativ for knebøy eller noe, så har bare blitt utfall med manualer og lårcurl + bakside lår...

Men som sagt "fotografen" har gjort meg mindre enn jeg er det er helt klart! Bildene ble tatt i all hast av en halvfull tulling på lørdags ettermiddags som også er spisealtmulig dag for meg.. Jeg er ikke flink til oppkarbing på rette måten så ansiktet blåser opp som en vannballong + jeg ser mere puffy ut i musklene, men ellers i ukedagene er jeg mere markert. Har som sagt andre bilder hvor jeg ser mere "deffa" ut og ryggen er større.

Vekta nå er 88kg på morgenen, trener med 137.5kg i benkpress, ikke lett å spise rent nå om dagene

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24

Koz og klemz fra LurePer
    Hahaha

GridIron Barbell

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Skal ikke rakke ned på et tidligere medlem herifra, men hvem som helst tatt fra gata kunne stilt med den formen.

Bronse Member Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Platon73
    Skal ikke rakke ned på et tidligere medlem herifra, men hvem som helst tatt fra gata kunne stilt med den formen.
    LOL...lurer på hvem...

Silver Member waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Platon73
    lal losita
    !burger: !burger: !burger: !burger:

BK
    BK er ikke aktiv
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    22
    Nivået på jentene var ikke så mye å skryte av i år ..

Superior newbie Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Alder
    24
    Var det bare meg eller så bryste til 2.plassen sinnsykt puslete ut?? Så i speilet, tror jeg har større.. Okey har kanskje ikke det men..

Var ikke storre premiene på jentene heller da..
    Sist endret av Nudz; 09-07-05 kl 17:56

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Resultater fra Oslo Open
    By MUSCLEGAIN in forum Stevner/konkurranser
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: 24-01-10, 20:27
  2. Sandefjord Open 2003
    By HITFrank in forum Utøvere
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 14-04-03, 08:30
  3. Sandefjord Open