Fant ikke noe spesielt om dette.
Hvordan ligger vekten på utøverne i NM? Da tenker jeg spesielt på AF.
Hadde vært fint om noen satt på info om dette, og evt. hvem som er tyngst, lettest osv.
Takker for svar.![]()
Fant ikke noe spesielt om dette.
Hvordan ligger vekten på utøverne i NM? Da tenker jeg spesielt på AF.
Hadde vært fint om noen satt på info om dette, og evt. hvem som er tyngst, lettest osv.
Takker for svar.![]()
Vekt:103,3 kg (10.04.08)
Høyde: 1.90
Beste løft:
Benkpress: 150kg, 5*125kg
Markløft: 5x150kg
Sjekk her: http://www.fitnessprat.no//showthread.php?t=26069
80kg på rundt 180cm høyde? +-
Mange takker!![]()
Beste løft:
Selv var jeg 74kg på mine 178cm.
Mener å huske at Beefcake var 77kg på rundt 181-182cm da han vant Loaded cup. Det er en av de råeste fysikkene jeg har sett. Minnet om Frank Zane faktisk.
Edit:
Se her ja:
Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound
-This is my purple wand and hairy sack of magic!
Zane er sjuk
![]()
Zane er mannen!
Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound
-This is my purple wand and hairy sack of magic!
66,5 på mine 172cm her...
Men nå ble jeg litt i tynjeste laget.
Sitter bare å tenker på hvor langt jeg faktisk må ned, eller bør gå ned.
Ser liksom ikke helt for meg at jeg skal ned 24kg for å være i form. Men mulig jeg tar feil..
Beste løft:
Ja, tenker meg det..
Har liksom bare ikke lyst å gå ned til 85![]()
Tror uansett ikke dette er realistisk for meg. Muligens komme meg ned til 95-96 og så ta det derfra. Er mange år siden jeg var på en sånn vekt!![]()
Beste løft:
Idealvekten i AF har vel blitt enda lavere etter at Classic bodybuilding ble introdusert. Mener å huske jeg var 86 da jeg ble veid inn for to år siden - og det var for mye på 180 cm.
Synes det er synd at AF mister mange utøvere til Classic bodybuilding fordi idealvekten senkes.
Jørgen
slankepress innen bodybuilding også å ikke bare modellbransjen skjønner jeg.... jeg fikk ikke jobbe fordi jeg var for tykk med mine 58-59 kilo på 1.78 moh og ikke gikk ned fort nok.. ikke noe gøy å veie 55 kilo som jeg gjorde en liten periode med null overskudd heller ... så nå er det vekter som gjelder:P mulig jeg går ned likevel viss jeg er flink![]()
Pain is just weakness leaving the body!
rundt 80kg på 177cm er nå det jeg har klart å sulte meg frem til.