+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 19 av 19

Tråd: Vekt på utøvere i NM

Bronse Member BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    29

Vekt på utøvere i NM

Fant ikke noe spesielt om dette.

Hvordan ligger vekten på utøverne i NM? Da tenker jeg spesielt på AF.

Hadde vært fint om noen satt på info om dette, og evt. hvem som er tyngst, lettest osv.

Takker for svar.
    Vekt:103,3 kg (10.04.08)
    Høyde: 1.90

Beste løft:
    Benkpress: 150kg, 5*125kg
    Markløft: 5x150kg

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Gjennomsnittlig vekt i athletic fitness

Tror du finner litt der

Superior newbie Unleashed is a jewel in the rough Unleashed is a jewel in the rough Unleashed is a jewel in the rough Unleashed is a jewel in the rough Unleashed sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    26
    Sjekk her: http://www.fitnessprat.no//showthread.php?t=26069

80kg på rundt 180cm høyde? +-

Superior newbie Unleashed is a jewel in the rough Unleashed is a jewel in the rough Unleashed is a jewel in the rough Unleashed is a jewel in the rough Unleashed sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Damn! Du slo meg.

Bronse Member BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    29
    Mange takker!

Beste løft:

Platinum Member TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    Selv var jeg 74kg på mine 178cm.
    http://fitnessprat.no/showthread.php?t=27446 <---treningsdagbok

1.pl City Open 2007

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Mener &#229; huske at Beefcake var 77kg p&#229; rundt 181-182cm da han vant Loaded cup. Det er en av de r&#229;este fysikkene jeg har sett. Minnet om Frank Zane faktisk.

Edit:
    Se her ja:
    Vedlagte bilder
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Zane er sjuk

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Zane er mannen!
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av fowler Vis post
    Mener å huske at Beefcake var 77kg på rundt 181-182cm da han vant Loaded cup. Det er en av de råeste fysikkene jeg har sett. Minnet om Frank Zane faktisk.

Edit:
    Se her ja:
    Stemmer tallene er det jo helt sykt! I tillegg har han en imponerede form der!

Beste løft:

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    66,5 p&#229; mine 172cm her...
    Men n&#229; ble jeg litt i tynjeste laget.
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    29
    Sitter bare å tenker på hvor langt jeg faktisk må ned, eller bør gå ned.

Ser liksom ikke helt for meg at jeg skal ned 24kg for å være i form. Men mulig jeg tar feil..

Beste løft:

Bronse Member Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av BigDaddy Vis post

Ser liksom ikke helt for meg at jeg skal ned 24kg for å være i form. Men mulig jeg tar feil..
    Det må oftest av en god del mer enn man tror!
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av BigDaddy Vis post

Har ikke sett bilder fra deg siden juni i fjor tror jeg. Men du må nok regne med å gå ned 10kg mer en du selv tror hehe. Visst man aldri har konkurranse deffet før, så vet man ikke hvor lavt man må ned før man er der.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    29
    Ja, tenker meg det..

Har liksom bare ikke lyst å gå ned til 85
    Tror uansett ikke dette er realistisk for meg. Muligens komme meg ned til 95-96 og så ta det derfra. Er mange år siden jeg var på en sånn vekt!

Beste løft:

Poo
    Poo er ikke aktiv
    Superior newbie Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Idealvekten i AF har vel blitt enda lavere etter at Classic bodybuilding ble introdusert. Mener &#229; huske jeg var 86 da jeg ble veid inn for to &#229;r siden - og det var for mye p&#229; 180 cm.

Synes det er synd at AF mister mange ut&#248;vere til Classic bodybuilding fordi idealvekten senkes.
    Jørgen

treningsnarkoman Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita sin avatar
    Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    slankepress innen bodybuilding ogs&#229; &#229; ikke bare modellbransjen skj&#248;nner jeg.... jeg fikk ikke jobbe fordi jeg var for tykk med mine 58-59 kilo p&#229; 1.78 moh og ikke gikk ned fort nok.. ikke noe g&#248;y &#229; veie 55 kilo som jeg gjorde en liten periode med null overskudd heller ... s&#229; n&#229; er det vekter som gjelder:P mulig jeg g&#229;r ned likevel viss jeg er flink
    Pain is just weakness leaving the body!

treningsnarkoman Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita er et navn kjent av alle Talita sin avatar
    Ble medlem
    03-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    66,5 på mine 172cm her...
    Men nå ble jeg litt i tynjeste laget.
    blæh følte meg feit jeg her nå.... er ikek så mye høyere enn deg og veier snaut 60 liksom å jeg har ikke nå langt nær så mye muskler... blubbe!
    Pain is just weakness leaving the body!

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    rundt 80kg på 177cm er nå det jeg har klart å sulte meg frem til.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.