Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!
Jeg glemmer fortsatt ikke tidenes feteste reklame:
"Hei jeg heter Veronica Orderud og lytter du ikke på p3 i kveld, DREPER jeg deg!"
Hun er jo helt syk.
Hehe..Stemmer det.. Trodde det var en spøk når jeg hørte det.. At noen andre sa det liksom.. Ikke bare er a syk, men ganske pr kåt også..
Og når sant skal sies så har hun også gitt uttrykk for at hun har blitt bølla med i buret... Da er det greit med litt skjegg og muskler...
For meg så virker det ganske visuelt uansett hva en jente har brukt, det er bare noe som skjer i ansiktet. Tinningen og kjevene blir markant mer muskuløse og hodet blir større, tyngre og en slags plastikkmannlig look.
Men hvordan er det med drama og følelsesutbrudd med jenter på AS egentlig, når en tenker på hvor sinnsykt ulogiske og dramatiske vanlige jenter er...5dobles det med byggerdamer eller roes det ned.
RockyRock
Ja jeg tenkte mer på før og etter, du ser de groteske forandringene..blodårer på tinningen og et generelt større og tyngre ansikt...men det er jo bare muskler og mannlige trekk og de forsvinner vel om de går av lenge I guess.
RockyRock

Tja så en byggerdame i køen på tigertiger, en som har profil på Iform.no og hun var ikke særlig hyggelig mot de rundt seg, var vel noe av det værste jeg har sett i en utestedskø hehe.
Står forresten i profilen hennes at hun er kjempehyggelig...ja så utrolig grenseløst hyggelig at hun smeller til de forann seg med telefonen sin.
Eller kanskje hun bare lurte på om noen trengte å låne en liten mobiltelefon hehe.
RockyRock

Hehe nei men en bekjent av henne, denne dama var forsåvidt ganke stor.
RockyRock
Så jævla mange unnskyldninger.
Å si at noen skal stå for det de gjør er nesten som å fornærme noen.
Hun testet positivt, ferdig med saken.
Å bruke steorider om en sitter bak lås og slå er noe mange mennesker vil finne fornuftig siden de ikke føler seg trygge og fysisk styrke hjelper i mange sammenhenger der en ikke føler seg trygg. Enkelt og greit.
Hun drepte noen gamlinger og nå syter hun, jeez go fuck yourself.
RockyRock
hun hadde kjørt litt winny..
http://www.nettavisen.no/innenriks/article1381820.ece
Politiet sier de ikke vil straffe Veronica Orderud for doping-saken.
Den trippeldrapsdømte 35-åringen avla positiv dopingprøve og ble etterforsket mulig delaktighet til innførsel av dopingmidler i Skien fengsel.
Det er på det rene at det ble funnet anabole steroider i urinen til Veronica Orderud, opplyser politiet i Skien.
- Men vi vet ikke hvordan hun har fått det i seg, sier politiadvokat Odd Skei Kostveit til Nettavisen.
Vil henlegge
Dopingmidlene som ble funnet i kroppen til Norges mest kjente fange, er et stoff som fremmer muskel- og skjeggvekst. Ifølge politiet er det ikke uvanlig at kvinner bruker slike steroider for å bygge muskler, trass i de maskuline bivirkningene.
Nå innstiller politiet i Telemark på henlegging av dopingsaken mot Orderud.
- Det er ikke straffbart å bruke anabole steroider. Vi har heller ikke funnet grunn til å sikte Veronica Orderud for delaktighet til innføring av dopingmidlene. Derfor har vi oversendt saken til statsadvokaten med innstilling om henleggelse, sier Kostveit.
Han vil ikke ha noen formening om dopingbruken vil få konsekvenser for soningsforholdene til den trippeldrapsdømte kvinnen i Skien fengsel.
- Det er en sak mellom Orderud og fengselet, og ikke en politisak, sier Kostveit til Nettavisen.
Aksjon etter mistanke
Lørdag gikk politiet til aksjon i Skien fengsel, da en person som politiet mistenkte for å drive med innførsel av dopingmidler besøkte Veronica Orderud bak murene.
Politiet mistenkte at Orderud har vært med på innførsel, oppbevaring og distribusjon av dopingmidler i fengselet, og det ble derfor besluttet at hun skulle pågripes.
- Veronica er veldig nedtrykt nå fordi dette kan få alvorlige konsekvenser for henne. Hun skulle ha hatt permisjon i dag, men denne er allerede inndratt. Vi frykter også at dette vil få betydning for vurderinger av videre permisjoner, sier hennes advokat Heidi Ysen til VG.
Det lyktes ikke Nettavisen å få kommentar fra Skien fengsel torsdag formiddag.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬