+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: 2011 FLEX Pro Bodybuilding Championships

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

2011 FLEX Pro Bodybuilding Championships

Jeg tror dette blir Dexter sitt show, om han ikke vinner så blir det årets upset (og det er den første konkurransen i år.) Evan ser veldig bra ut nå om dagen, men han har fremdeles et svakt bryst. Wolf tror jeg ikke klarer å komme i form da han sier han har Arnolds som første pri. Ben White har og forbedret seg voldsomt, men vet ikke om det er nok.

Her kan dere høre Lonnie Teper og Palumbo sine gjetninger:

Lonnie Teper and Dave Palumbo Make Their 2011 IFBB FLEX Pro Predictions!

Min topp 5 utifra hva jeg har sett og hørt:

1. Dexter
    2. Evan
    3. Wolf
    4. Fouad
    5. White

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Shawn Ray gir en oppsummering av utøverne:

2011 Flex Pro Preview by Sugar Shawn Ray

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Siden det er FLEX sitt show så får ingen andre filme eller ta bilder inne i konkurransen. Men her er litt RXmuscle intervjuer og tull:

2011 Flex Pro Weekend: PJ Braun, Dave, Sally, and Jewbacca Arrive and then Eat at the Firehouse-- Part 1 of 2!

2011 Flex Pro Weekend: Golds Gym Venice Celebrity Interviews: Part 2 of 2!

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    DIv fra FLEXONLINE inkludert bilder fra athletes meeting, intervju med en del utøvere og et prevew.

http://www.flexonline.com/videos?bct...d=407618621001
    FLEX PRO Pre-Show Interviews with DJ! - Flex Online
    http://www.flexonline.com/videos?bct...d=407618621001

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Da er forebedømmingen over og du kan se bilder bl.a her '+imageTitle+'<\/title><script type="text\/javascript">\n'+ 'function resizeWinTo() {\n'+ 'if( !document.images.length ) { document.images[0] = document.layers[0].images[0]; }'+ 'var oH = document.images[0].height, oW = document.images[0].width;\n'+

Har ikke sett noen sammenligningsbilder ennå, men utifra det jeg har sett så har jeg disse tankene

- Ben Pakulski så helt utrolig ut, for noen linjer og insane lår.
    - Dexter er softere en jeg noensinne har sett han.
    - Evan var i knallform.
    - Wolf kom seg i form og er veldig imponerende i dobbel biceps og latspread fremfra.

Så det er meget mulig Evan kan slå Dexter her. Dexter er soft bakfra, det er ikke Evan. Jeg syns dog at Dexter slår han fra siden og kanskje på et par front poseringer. Men som sagt, har ikke sett de side ved side så er vanskelig å si. Det vil være avgjort når jeg står opp i morgen, så da får vi se hva ekspertene har å si.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    har fulgt med litt selv, og må si Evan så rå ut! blir spennende å se hvordan finalen går.

Et par av bildene av wolf var helt insane! hehe
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Topp 5 ble

1Evan Centopani

2Dexter Jackson

3Fouad Abiad

4Dennis Wolf

Legger ved to bilder av Evan

evan.jpgevan2.jpg
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Bronse Member v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    gutten i røyken.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. 2011
    By veggiss in forum OT
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 03-01-11, 19:48
  2. Statsbudsjettet 2011
    By LurePer in forum OT
    Svar: 128