+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Asafa Powell løper 9.77

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24

Asafa Powell løper 9.77

Som dere alle sikkert har fått med dere så har det blitt en ny verdensrekord på 100m! Ikke overraskende for min del, Asafa Powell har regjert som bare det i det siste (9.84 og 9.85 lett som bare pokker tidligere denne sesongen, han slakket bare ned på slutten av løpene ). Han har mer å gi, det er jeg sikker på. Merk mine ord: får han løpe på Atenliknende underlag igjen så blir det 9.75

Ny verdensrekord altså, 9.77! (målt 9.78 først men justert ned i forhold til forholdene Vind på 1.6 m/s )

Video kan dere se her: http://folk.uio.no/perel/
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Hvor blir det av Maurice Green og Tim Montgomery?

SCP

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Tim Montgomery har aldri vært spesielt god og har dabbet av helt siden THG ble oppdaget, samt han inrømte dopingbruk. Sist han løp nå løp han på 10.43 og havnet på femteplass, haha.
    Maurice har vært uheldig i år, startblokk som har glidd unna, snubling og greier (han vant dog et løp på 10.08 for ca en uke siden). Han kommer seg, men han er jo tross alt ikke unggutten lengre heller da. 31 år og greier. Jeg mener han fortsatt har mye å gi (bare vent til VM, det blir så kult ), og hvis man beregner vind- og høydeforholdene for å finne de beste tidene så har han fortsatt verdensrekorden.

1 Maurice Greene 9.80 (9.79 +0.1 Athens)
    2 Ato Boldon 9.84 (9.86 -0.4 Athens)
    3 Asafa Powell 9.85 (9.77 +1.6 Athens)
    4 Bruny Surin 9.85 (9.84 +0.2 Seville)
    5 Frank Fredericks 9.86 (9.86 -0.4 Lausanne)
    6 Tim Montgomery 9.86 (9.85 -0.2 Edmonton)
    7 Justin Gatlin 9.88 (9.85 +0.6 Athens)
    8 Donovan Bailey 9.89 (9.84 +0.7 Atlanta)
    9 Shawn Crawford 9.89 (9.89 +0.0 Athens)
    10 Linford Christie 9.89 (9.87 +0.3 Stuttgart)
    11 Francis Obikwelu 9.89 (9.86 +0.6 Athens)

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    IAAF skulle føre sak mot Montgomery slik at han skulle miste verdensrekorden grunnet dopingbruk, men Asafa gjorde det for dem

GridIron Barbell

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Veldig bra fremgang på to år , fra siste plass på bislett til verdensrekord nå.

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar
    Tim Montgomery har aldri vært spesielt god og har dabbet av helt siden THG ble oppdaget, samt han inrømte dopingbruk. Sist han løp nå løp han på 10.43 og havnet på femteplass, haha.
    Maurice har vært uheldig i år, startblokk som har glidd unna, snubling og greier (han vant dog et løp på 10.08 for ca en uke siden). Han kommer seg, men han er jo tross alt ikke unggutten lengre heller da. 31 år og greier. Jeg mener han fortsatt har mye å gi (bare vent til VM, det blir så kult ), og hvis man beregner vind- og høydeforholdene for å finne de beste tidene så har han fortsatt verdensrekorden.

1 Maurice Greene 9.80 (9.79 +0.1 Athens)
    2 Ato Boldon 9.84 (9.86 -0.4 Athens)
    3 Asafa Powell 9.85 (9.77 +1.6 Athens)
    4 Bruny Surin 9.85 (9.84 +0.2 Seville)
    5 Frank Fredericks 9.86 (9.86 -0.4 Lausanne)
    6 Tim Montgomery 9.86 (9.85 -0.2 Edmonton)
    7 Justin Gatlin 9.88 (9.85 +0.6 Athens)
    8 Donovan Bailey 9.89 (9.84 +0.7 Atlanta)
    9 Shawn Crawford 9.89 (9.89 +0.0 Athens)
    10 Linford Christie 9.89 (9.87 +0.3 Stuttgart)
    11 Francis Obikwelu 9.89 (9.86 +0.6 Athens)

Jeg husker når greene hadde ryggen full av kviser og gikk med tannregulering samtidig som han så direkte ondsakpsfull ut og var raskere enn noen annen
    Uteliv, inneliv eller underliv?

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.